• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Системні блоки

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 21:45 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ

Номер: cf549deb79294534829d107318f8a219
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-003171-b.c4
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Переконливо вимагаємо ретельно переглянути пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у закупівлі згідно ідентифікатора № UA-2021-03-09-003171-b, і дискваліфікувати учасника-переможця за невідповідність вимогам закупівлі, а саме: Наданий лист «Лист Авторизації» від ТОВ «ПРИВАТУМ» про те, що програмне забезпечення буде встановлено безпосередньо виробником обладнання та буде імпортовано у складі пристрою – НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ, оскільки виробниками персональних комп’ютерів – є УКРАЇНСЬКІ ВИРОБНИКИ, а, отже, імпортувати у складі пристрою НЕ МОЖУТЬ, оскільки «імпорт» може бути тільки на товар, який ЗАВОЗИТЬСЯ на територію України, а не виготовляється в Україні. - Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. Детально з вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до оголошення № UA-2021-03-09-003171-b від 09.03.2021р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом, Замовником у Додатку 2 до оголошення вимагалося наступне: «13. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмної продукції Microsoft в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозорро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». На підтвердження вищезазначеної вимоги ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у складі пропозиції надає Лист авторизації Вих.№ 1/1503 від 15 березня 2021р. - файл «Вимоги.pdf», в якому виробник обладнання, ТОВ «ПРИВАТУМ», підтверджує факт встановлення програмного забезпечення безпосередньо при виробництві, що задовільняє вимогу Оголошення в частині: «…..або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». Враховуючи викладену інформацію, пропозиція ТОВ «СИСТЕМТИКА УКРАЇНА» повністю відповідає вимогам. Отже, викладене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження у правовому полі та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 4ca51904e7504d88a6c62325e8b0fd97
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-003171-b.b3
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Переконливо вимагаємо ретельно переглянути пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у закупівлі згідно ідентифікатора № UA-2021-03-09-003171-b, і дискваліфікувати учасника-переможця за невідповідність вимогам закупівлі, а саме: – Замовником у Додатку № 2 «Вимоги до пропозиції учасників закупівлі» вимагалося надати у п. 13: «Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номеру оголошення в системі Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його мотивації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлено при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації» – усупереч вимогам замовника, ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», не надали Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, чим самим порушила вимоги тендерної документації. Наданий лист «Лист Авторизації» від ТОВ «ПРИВАТУМ» про те, що програмне забезпечення буде встановлено безпосередньо виробником обладнання та буде імпортовано у складі пристрою – не відповідає дійсності, оскільки виробниками персональних комп’ютерів – є українські виробники, а, отже, імпортувати у складі пристрою не можуть, оскільки «імпорт» може бути тільки на товар, який завозиться на територію України, а не виготовляється в Україні. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC Також звертаємо увагу на те, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Нижче наводимо порівняння цін постачальників неліцензійної продукції з цінами офіційних постачальників, через які легально відбувається поставка програмного забезпечення Вартість неліцензійного програмного забезпечення Вартість ліцензійного програмного забезпечення Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Отже, тільки шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні постачальник може дійсно підтвердити та гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення! Застерігаємо, що за використання неліцензійсного програмного забезпечення в Україні передбачена кримінальна відповідальність за ст. 176 чинного Кримінального кодексу України («Порушення авторського права і суміжних прав»). Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до оголошення № UA-2021-03-09-003171-b від 09.03.2021р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом, Замовником у Додатку 2 до оголошення вимагалося наступне: «13. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмної продукції Microsoft в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозорро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». На підтвердження вищезазначеної вимоги ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» у складі пропозиції надає Лист авторизації Вих.№ 1/1503 від 15 березня 2021р. - файл «Вимоги.pdf», в якому виробник обладнання, ТОВ «ПРИВАТУМ», підтверджує факт встановлення програмного забезпечення безпосередньо при виробництві, що задовільняє вимогу Оголошення в частині: «…..або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». Враховуючи викладену інформацію, пропозиція ТОВ «СИСТЕМТИКА УКРАЇНА» повністю відповідає вимогам. Отже, викладене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження у правовому полі та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога Авторизаційного листа

Номер: 0c3fb8d7eeed4d2a9bbeba3ec4f3d6ec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-003171-b.b2
Назва: Вимога Авторизаційного листа
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду прийнято рішення про внесення змін до оголошення, які унеможливлять порушення авторського права та закупівлю нелегальної продукції Windows. Дякуємо за небайдужість та співпрацю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 8ca68b1b0cae4afea16607fb0dc7c994
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-003171-b.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу та опрацювавши додані в посиланні, як приклад, документи, Замовник погоджується з Вашими доводами. За результатами розгляду прийнято рішення про внесення змін до оголошення, які унеможливлять порушення авторського права та закупівлю нелегальної продукції Windows. Дякуємо за небайдужість та співпрацю
Статус вимоги: Задоволено