-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
невиключне право на безстрокове використання 12 ліцензійних примірників програмного продукту Microsoft Office 2019 Standart
Завершена
112 349.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 561.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 561.75 UAH
Період оскарження:
09.03.2021 21:31 - 15.03.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення Замовника
Номер:
0ffd9cedc1ce4faea334d4c5a2304caf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-003141-b.c2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику!
У протоколі засідання уповноваженої особи - Будченко Віталія, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України № 44/22-04 від 23 березня 2020 року встановлено 2-і підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ "ТК "АЛЕКСАНДР" (Код ЄДРПОУ 40466441), а саме: 1) Підписання пропозиції КЕП, 2) Відсутність Експертного висновку.
1.
Повідомляємо про те, що Замовник НЕ маєте права, вимагати у Учасника підписати пропозиції саме КЕП !!!
Відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року, приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
2.
Копія Експертного висновку в складі пропозиції ТОВ "ТК "АЛЕКСАНДР" присутня!
(За рахунком це 9-й файл в форматі PDF з назвою "Копія Експертного висновку")
ВИМАГАЄМО!
Відхилити неправомірне рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «ТК «АЛЕКСАНДР» вартістю 75 060,00 грн без ПДВ на придбання за Державні кошти, невиключного права на безстрокове використання 12 ліцензійних примірників програмного продукту Microsoft Office 2019 Standart»!
p.s. У вкладці Ми, прикріпили корисну для Вашого професійного розвитку інформацію. Будьте надалі уважнішим та правомірним!
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про КЕП та УЕП.PDF 25.03.2021 20:09
Дата подачі:
25.03.2021 20:09
Вирішення:
Додаткова аргументація щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «ТК «АЛЕКСАНДР» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
По-перше.
Вимогами до Предмета закупівлі встановлено, що комплекс засобів захисту запропонованого учасником Програмного продукту повинен відповідати вимогам чинних нормативних документів у сфері технічного захисту інформації в Україні та підтверджуватись відповідним Експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 вимог до Предмета закупівлі, оприлюднених в електронній системі закупівель, для підтвердження відповідності учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, у складі пропозиції учасником надається копія Експертного висновку, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, яким підтерджується відповідність комплексу засобів захисту запропонованого учасником Програмного продукту вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до Форми «Пропозиція» (вих. № 17-03/01 від 17.03.2021) ТОВ «ТК «АЛЕКСАНДР» запропонував Програмний продукт Microsoft Office 2019 версії «для дому та бізнесу» (Home and Business).
У складі пропозиції ТОВ «ТК «АЛЕКСАНДР» відсутня копія Експертного висновку, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, яким підтерджується відповідність комплексу засобів захисту ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ Microsoft Office 2019 версії «ДЛЯ ДОМУ ТА БІЗНЕСУ» (Home and Business) вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні, що не відповідає вимогам пункту 7 додатку 2 вимог до Предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене, пропозиція ТОВ «ТК «АЛЕКСАНДР» не відповідає вимогам до предмета закупівлі, зокрема ПУНКТУ 7 ДОДАТКУ 2 ВИМОГ до Предмета закупівлі та була відхилена на підставі частини тринадцятої статті 14 Закону.
По-друге.
Відповідно до пункту 24 частини першої статті 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до ПУНКТУ 4 ДОДАТКУ 1 ВИМОГ до Предмета закупівлі, оприлюднених в електронній системі закупівель, під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на них КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої підтверджуються згідно з вимогами до предмета закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Процедура розміщення інформації про закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок розміщення інформації про закупівлі).
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» його дія поширюється на відносини, що виникають у процесі створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення електронних документів.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Згідно зі статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Таким підписом, прирівняним до власноручного підпису, може бути тільки КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис.
Таким чином відповідно до Закону пропозиції учасників спрощеної закупівлі, зокрема і пропозиція ТОВ «ТК «АЛЕКСАНДР», повинні бути підписані шляхом накладення на них КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ уповноваженої особи.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису, та під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» засоби кваліфікованого електронного підпису повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Таким чином, особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися ВИКЛЮЧНО в засобі кваліфікованого електронного підпису та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису.
В свою чергу, відповідно до пункту 3 Вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193, кваліфікований сертифікат відкритого ключа сформований для удосконаленого електронного підпису не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та під час перевірки удосконаленого електронного підпису за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Зважаючи на викладене, якщо за результатом перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.
Зазначеної позиції також дотримується Міністерство цифрової трансформації України у своєму листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 на запит Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз, яку також опубліковано 04 березня 2021 року о 11:37 на веб-сайті Антимонопольного комітету України (режим доступу: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv).
Здійснивши перевірку інформації про електронний підпис, накладений на пропозицію ТОВ «ТК «АЛЕКСАНДР» на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (режим доступу: https://www.czo.gov.ua/) встановлено, що пропозицію підписав представник учасника – Ісаєв Сергій Володимирович шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (тип носія особистого ключа: незахищений, алгоритм підпису: ДСТУ-4145, тип підпису: удосконалений, сертифікат: кваліфікований), що не відповідає вимогам пункту 4 додатку 1 вимог до Предмета закупівлі, частини третьої, частини восьмої статті 12 Закону та пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі.
Зважаючи на викладене, пропозиція ТОВ «ТК «АЛЕКСАНДР» не відповідає вимогам до предмета закупівлі, зокрема ПУНКТУ 4 ДОДАТКУ 1 ВИМОГ до Предмета закупівлі та була відхилена на підставі частини тринадцятої статті 14 Закону.
Відповідь надана Завідувачем Сектору публічних закупівель, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Мінстратегпрому
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2021 20:51
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога: Скасувати некомпетентне та незаконне рішення
Номер:
0fdd2f9e95964a1ca31ea792bb5698f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-003141-b.a1
Назва:
Вимога: Скасувати некомпетентне та незаконне рішення
Вимога:
Шановний Замовник,
З великим зацікавленням перечитали Протокол про дискваліфікацію ряду пропозицій, який містить купу нерелевантної інформації у виправдання незаконно вчинених дій з дискваліфікації.
Маємо повідомити наступне. Жодний з законодавчих актів України, та будь-яких з підзаконних актів не вимагають накладання кваліфікованого підпису тендерних пропозицій, що розміщуються у системи Прозорро.
Таким чином, єдиний випадок, коли Учасник торгів має використовувати Кваліфікований електронний підпис (КЕП), це «якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної документації.»
Дивіться, наприклад, роз’яснення від 04 березня 2021 року, 11:37, розміщене на сайті АМКУ в розділі «Оскарження публічних закупівель»: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv.
Тому, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію за ознакою ненадання КЕП, як некомпетентне та незаконне.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2021 13:58
Вирішення:
Додаткова аргументація щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «СІТІУС ПРО» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 24 частини першої статті 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до ПУНКТУ 4 ДОДАТКУ 1 ВИМОГ до Предмета закупівлі, оприлюднених в електронній системі закупівель, під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на них КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої підтверджуються згідно з вимогами до предмета закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Процедура розміщення інформації про закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок розміщення інформації про закупівлі).
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» його дія поширюється на відносини, що виникають у процесі створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення електронних документів.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Згідно зі статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Таким підписом, прирівняним до власноручного підпису, може бути тільки КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис.
Таким чином відповідно до Закону пропозиції учасників спрощеної закупівлі, зокрема і пропозиція ТОВ «СІТІУС ПРО», повинні бути підписані шляхом накладення на них КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ уповноваженої особи.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису, та під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» засоби кваліфікованого електронного підпису повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Таким чином, особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися ВИКЛЮЧНО в засобі кваліфікованого електронного підпису та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису.
В свою чергу, відповідно до пункту 3 Вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193, кваліфікований сертифікат відкритого ключа сформований для удосконаленого електронного підпису не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та під час перевірки удосконаленого електронного підпису за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Зважаючи на викладене, якщо за результатом перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.
Зазначеної позиції також дотримується Міністерство цифрової трансформації України у своєму листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 на запит Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз, яку також опубліковано 04 березня 2021 року о 11:37 на веб-сайті Антимонопольного комітету України (режим доступу: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv).
Здійснивши перевірку інформації про електронний підпис, накладений на пропозицію ТОВ «СІТІУС ПРО» на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (режим доступу: https://www.czo.gov.ua/) встановлено, що пропозицію підписав представник учасника – ГОМЛЯВИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (тип носія особистого ключа: незахищений, алгоритм підпису: ДСТУ-4145, тип підпису: удосконалений, сертифікат: кваліфікований), що не відповідає вимогам пункту 4 додатку 1 вимог до Предмета закупівлі, частини третьої, частини восьмої статті 12 Закону та пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі.
Зважаючи на викладене, пропозиція ТОВ «СІТІУС ПРО» не відповідає вимогам пункту 4 додатку 1 вимог до Предмета закупівлі та була відхилена на підставі частини тринадцятої статті 14 Закону.
Відповідь надана Завідувачем Сектору публічних закупівель, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Мінстратегпрому
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2021 20:35