-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Гойдалки, пісочниці, гірки для ігрових майданчиків
Гойдалки, пісочниці, гірки для ігрових майданчиків Мова подання пропозицій - українська
Завершена
133 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 667.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 667.50 UAH
Період оскарження:
09.03.2021 17:13 - 15.03.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
bea7817cc7a94778bef6bb19ae699a15
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-012718-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
23.03.2021 року за результатами розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, що проводилась Виконавчим комітетом Решетилівської міської ради (оголошення ID: UA-2021-03-09-012718-c, закупівля товару: Гойдалки, пісочниці, гірки для ігрових майданчиків), Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «Епіцентр К» що підтверджується Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 37 від 23 березня 2021 р.
Відповідно до вищезазначеного протоколу, за результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Епіцентр К» відповідає вимогам Закону, оскільки при детальному розгляді його пропозиції не було виявлено зауважень, які були б суттєвими при формуванні цінової пропозиції.
Провівши ретельний аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» були виявлені наступні порушення як зі сторони Замовника, так із сторони учасника ТОВ «Епіцентр К».
Згідно з пунктом 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Якість продукції закупівлі насамперед повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам, які діють в Україні та відповідають міжнародним стандартам. З метою запобігання отримання продукції неналежної якості при проведенні тендерних закупівель, на стадії розгляду пропозицій замовником має бути передбачене надання учасником відповідних документів, які підтверджують якість та походження продукції.
Враховуючи те, що замовник, а саме Виконавчий комітет Решетилівської міської ради прагнув закупити товар, який використовуватиметься для дітей, то він не мав права нехтувати якістю товару. Насамперед у тендерній документації повинна була бути зазначена вимога щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікату відповідності на запропонований Товар щодо проходження державної сертифікації. Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають (ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення») продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.
Також одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник мав право вимагати від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Постачальника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надати товар у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації.
Проте замовник в Оголошенні про проведення закупівлі, затвердженому Протоколом № 32 від 09.03.2021 року не вимагав жодного з документів, зазначених вище, що могли б якимось чином підтверджувати належну якість продукції.
Згідно з статею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення публічних закупівель належать об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки замовник, незважаючи на те, що закупівля товару здійснюється для дітей, не вимагав в учасників жодного підтвердження його належної якості, то це може свідчити про його зацікавленість у перемозі конкретно визначеного учасника та про наявність реального конфлікту інтересів між замовником - Виконавчим комітетом Решетилівської міської ради і переможцем ТОВ «Епіцентр К».
Також варто зазначити, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні бути оформлені відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення закупівлі, затвердженого Протоколом № 32 від 09.03.2021 року. ТОВ «Епіцентр К» було надано технічні характеристики у вигляді Таблиці, яка за формою та змістом не відповідає Додатку № 1. У технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, що надаються постачальником повинен бути зазначений конкретний опис товару, який буде поставлений. Проте ТОВ «Епіцентр К» у описі товару використали ті ж самі словосполучення, які бути вказані у Додатку № 1 до оголошення, а саме «повинні бути» та «має бути», що свідчить про те, що вони скопіювали текст і їхні технічні характеристики не відповідають умовам Додатку №1.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2021 09:07
Вирішення:
Шановний учаснику, дана закупівля не є конкурентною процедурою, замовник має право зазначати в оголошенні технічні і якісні характеристики товару та документи ,які має подати учасник для участі в закупівлі, які вважає доцільними. Відповідно до п 7 ст.14 закону "Про публічні закупівлі" у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо закупівлі ,зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі ,які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,та/або вимог до предмета закупівлі. Оскільки в період уточнення від учасників не надходили питання та вимоги, оголошення та технічні характеристики товару залишилися без змін, як такі ,які влаштовують усих учасників спрощеної закупівлі. ТОВ "Епіцентр К" надав найнижчу цінову пропозицію,технічні і якісні характеристики товару були завірені печаткою і підписом уповноваженої особи директором "Гіпермаркетом "Епіцентр К", це дає можливість вважати, що поставлений товар буде повністю відповідати технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, які були викладені в Додатку 1 до Оголошення. ТОВ"Епіцентр К" був визнаний переможцем, як учасник, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію на товар, з тими технічними характеристиками який хотів отримати замовник.
Статус вимоги:
Відхилено