• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Охоронні послуги - 2 лоти

Торги відмінено

135 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 33.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 17:00 - 21.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо дискимінації учасників тендеру

Номер: 4a67668c11d3428890f343e6b7be341d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-012516-c.b3
Назва: Щодо дискимінації учасників тендеру
Вимога:
Прошу Вас надати розрахунок підгрунтя на Вашу вимогу щодо 6 груп швидкого реагування. Хотя з дислокції об'єктів достатньо і двох. Вимога 6 груп ясно вказує на перемогу одного учасника. Змінить умови у ТЗ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: акон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідь на питання щодо законності складання вимог тендерної документації надано у листах до Мінекономрозвитку 440/2017 та 513/2017, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5b651f05-915b-4766-9ecb-16b63c3b04c6&lang=uk-UA, http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=c91c0ad3-3516-4cfe-87ec-ef4392c5d161&lang=uk-UA , крім того, питання розробки тендерної документації розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Разом з тим, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 3,4 статті 22 Закону). Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Вимоги щодо наявності груп реагування зумовлені специфікою закупівлі, а також розгалуженістю розташування об’єктів охорони, при поставленні вимоги щодо наявності груп реагування врахована реальна можливість реагування (враховуючи наявність інших об’єктів в потенційної охоронної фірми, наявність заторів та інше) на протязі необхіного терміну (Забезпечення оперативного реагування на сигнали «Тривога» (до 5 хв) ). Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3d3a5dc8dc67444a8f661ec3f53cac81
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-012516-c.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовнику, тендерною документацією визначено, що учасником повинно здійнсюватись технічне обслуговування змонтованих чи діючих систем охоронної сигналізації на об’єктах Замовника, а також наявність державної сертифікації відповідних послуг відповідно ДСТУ СLС/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ВБН В.2.5-78.11.01-2003 та ДСТУ EN 50134-7:2017 з наданням копії сертифікатів. Повідомляємо, що сертифікацію послуг на відповідність ДСТУ СLС/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ВБН В.2.5-78.11.01-2003 та ДСТУ EN 50134-7:2017 проводить один-єдиний орган сертифікації - ДЦС ЗОП, який є підрозділом поліції охорони Національної поліції України. Дана вимога є незаконною, дискримінаційною та обмежує учасників в участі в даній закупівлі з огляду на наступне: ч.4 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація у Вашому випадку не містить ані обґрунтування необхідності надання даного сертифікату, ані виразу "або еквівалент", що не відповідає чинному законодавству. Аб.2 ч.6. ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено - "Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством". Тобто, законодавством передбачено, що на підтвердження можливості якісного надання послуг, учасники вправі надавати сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. Наприклад, міжнародний сертифікат ISO 9001 свідчитиме про високу якість відповідних послуг, що надаватимуться Виконавцем і не буде обмежувати учасників у виборі органу сертифікації, зводячи такий вибір лише до одного органу, так як пройти сертифікацію на відповідність даному стандарту можливо в багатьох акредитованих державою закладах. Таке ж питання виникає і стосовно наступної вимоги: Технічний персонал охорони повинен мати відповідну базову технічну освіту, кваліфікаційні розряди, пройшли спеціальне навчання на базі Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення за напрямком «надання послуг з проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорій А, Б, В». Надати копії посвідчень. З якого дива та відповідно до яких законодавчих підстав, Ви, Замовнику, обмежуєте право працівників учасників на вибір освітнього закладу для проходження спеціального навчання? Залишається незрозумілим чим відрізнятиметься диплом/посвідчення/свідоцтво про проходження навчання на базі Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення та на базі будь-якого, акредитованого Міністерством освіти і науки України, іншого навчального закладу? Встановлення подібних дискримінаційних вимог свідчить лише про наявність в Замовника конкретного учасника-переможця і таким чином Замовник прагне усунути від участі "непотрібних" учасників. Навіть якщо хто-небудь з учасників і виявить бажання пройти сертифікацію відповідно до вимог документації та організувати навчання працівників, йому не вдасться цього зробити до закінчення строку подання пропозицій. Саме в цьому і полягає дискримінація та порушення принципів здійснення закупівель. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вимоги про надання сертифікатів відповідності послуг відповідно ДСТУ СLС/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ВБН В.2.5-78.11.01-2003 та ДСТУ EN 50134-7:2017 та проходження навчання працівниками на базі Державного центру сертифікації засобів охоронного призначення за напрямком «надання послуг з проектування, монтування, введення в експлуатацію і технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорій А, Б, В». У випадку необґрунтованої відмови на нашу вимогу, ми будемо вимушені звертатись за захистом наших законних прав та інтересів до Антимонопольного комітету України на предмет відповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу частково задоволено – щодо проходження навчання, відповідні зміни будуть внесені у ТД. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідь на питання щодо законності складання вимог тендерної документації надано у листах до Мінекономрозвитку 440/2017 та 513/2017, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5b651f05-915b-4766-9ecb-16b63c3b04c6&lang=uk-UA , http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=c91c0ad3-3516-4cfe-87ec-ef4392c5d161&lang=uk-UA , крім того, питання розробки тендерної документації розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Разом з тим, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 3,4 статті 22 Закону). Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Відповідно до вимог Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI (далі - Закон) суб’єкти охоронної діяльності отримують ліцензії на здійснення виду господарської діяльності – «охоронна діяльність». Згідно пункту 1 підпункту 1 статті 6 Закону суб’єкт охоронної діяльності має право на «використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак». Іншими статтями Закону «якість послуг з проектування, монтажу, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації» взагалі не визначається. Тому, згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, в тому числі відповідність якості послуг діючим національним стандартам та нормам. Сертифікати якості послуг може отримати будь-який суб’єкт при наявності відповідної матеріально-технічної бази та фахівців відповідної кваліфікації. Сертифікати якості послуг на відповідність ДСТУ СLС/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ВБН В.2.5-78.11.01-2003 та ДСТУ EN 50134-7:2017 видаються органами, акредитованими Національним органом України з акредитації. Одним із таких органів є ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ЗАСОБІВ ОХОРОННОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ДЦС ЗОП). Відсутність підтверджуючих документів щодо надання послуг може вказувати на рівень професіоналізму працівників та відсутність необхідної матеріально-технічної бази для якісного надання послуг. Тому з метою забезпечення якості надання послуг Замовник визначає, які саме вимоги необхідно включати до тендерної документації. Окрім цього повідомляємо, що ліцензії на здійснення охоронної діяльності видає один із підрозділів Міністерства внутрішніх справ, що жодним чином не вплинуло на можливість отримання такої ліцензії приватній охоронній організації. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Кількість об'єктів охорони

Номер: a4f2c04ec9c74d258bcb953486b9b194
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-012516-c.b1
Назва: Кількість об'єктів охорони
Вимога:
Замовнику, Проектом договору по лоту 1 та лоту 2 визначено, що ОБ’ЄКТ – окремий об’єкт або приміщення, яке відокремлене від решти приміщень архітектурно-будівельними конструкціями (капітальними або некапітальними стінами), обладнане сигналізацією з підключенням на окремі вічка (коди) апаратури ПЦС, вказане у Дислокації (додаток 1 до Договору). Дислокація (додаток 1 до Договору) Вами не було завантажено до електронної системи закупівель, що не дає змоги оцінити обсяг необхідних послуг та рентабельність за вказаною ціною. Тому, вимагаємо оприлюднити Дислокацію (додаток 1 до Договору) або вказати кількість об'єктів, на яких потрібно здійснювати охорону по кожному лоту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уточнення кількості об'єктів, на яких потрібно здійснювати охорону, буде реалізоване шляхом внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено