-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання)
Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти»
Торги не відбулися
189 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 895.40 UAH
мін. крок: 1% або 1 895.40 UAH
Період оскарження:
09.03.2021 16:23 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
54e5ea5ccd744995ae4663944d0d6fcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-011621-c.a3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Опис знаходиться у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Прокуратура.pdf 03.04.2021 11:27
Дата подачі:
03.04.2021 11:27
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» щодо скасування дії протоколу дискваліфікації № 49 від 02.04.2021 та визнання переможцем Учасника ТОВ «Дозор Сервіс» (ідентифікатор вимоги - UA-2021-03-09-011621-c.a3) повідомляємо наступне.
Згідно пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Пропозиція повинна містити накладений саме кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника.
Слід зазначити, що пропозиція, надана Учасником ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» містить накладений удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті, про що свідчить перевірка підпису Учасника на сайті Центрального засвідчувального органу. Зазначений підпис не є кваліфікованим.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, вимога щодо скасування дії протоколу дискваліфікації № 49 від 02.04.2021 та визнання переможцем Учасника ТОВ «Дозор Сервіс» не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
скарга
Номер:
c0a5cb2a3767470c90a36c13406d4a4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-011621-c.a2
Назва:
скарга
Вимога:
Шановний Замовник,
Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, звіт з аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту не має жодного відношення до закупівлі, так як дані роботи не шкодять навколишньому середовищу взагалі. Ми надали відповідні довідки. Ви не маєте права вимагати документи, що не передбачені законодавством. Це обмеження кола учасників і лобіювання інтересів
Сертифікат системи охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019, звіт з аудиту ДСТУ ISO 45001:2019 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту ми надали. У відповідності до нашої довідки та у відповідності до наказу №502 від 26.12.2019 року ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" Сертифікат системи охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ OHSAS 18001:2010 є діючим та АНАЛОГІЧНИМ.
Замовник торгів зазначив повністю дискримінаційні умови по сертифікату, проектувальнику, сертифікатам екології та гігєни, які взагалі не потрібні для виконання робіт. Ми значно економимо біджетні кошти
Вимога - відмінити протокол нашого відхилення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 13:02
Вирішення:
Вітаємо! У відповідь на Вашу вимогу щодо відміни протокольного рішення про відхилення пропозиції (ідентифікатор UA-2021-03-09-011621-c.a2) повідомляємо наступне.
Згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
У додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено перелік документів, які Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції.
У пропозиції ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД відсутні наступні документи:
Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, звіт з аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту;
Сертифікат системи охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019, звіт з аудиту ДСТУ ISO 45001:2019 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту.
Зважаючи на це, підстави для відміни протокольного рішення про відхилення пропозиції відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
870f7f1508cd4a2181c89fdee0b05a0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-011621-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
- копію кваліфікаційного сертифіката на інженера-проектувальника з інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3;
- копію чинного страхового поліса на інженера - проектувальника до Договору цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності;
- Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, звіт з аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту;
- Сертифікат системи охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019, звіт з аудиту ДСТУ ISO 45001:2019 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту;
Вказані вимоги не мають ніякого відношення до закупівлі
1. Навіщо Вам інженер-проектувальник, якще це роботи з випробувань та вимірювань електромереж?
2. Про які стархові поліси йде мова, якщо це не проектування?
3. До чого тут сертифікат екологічного управління, якщо вимірювання вказаних робіт у технічному завданні не призводить взагалі до шкоди навколишнього середовища?
4. До чого тут Замовник вимагає Сертифікат системи охорони здоров’я та безпеки праці, якщо дані роботи відносяться до робіт з підвищеною небезпекою по постанові КМУ 1107.
Чому Замовник вимагає сертифікат про космос, який взагалі тут ні до чого, як на томість може вимагати дозвіл Держпраці та медогляди прицівників згідно діючого законодавства?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2021 11:51
Вирішення:
Вітаємо! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
1.Копію кваліфікаційного сертифіката на інженера-проектувальника з інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3;
Вважаємо такі твердження Учасника не обґрунтованими, маніпулятивними та такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель») (далі – Закон).
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед – це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог.
Сертифікований інженер-проектувальник при проведенні робіт може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів відповідно до видів спеціалізації у рамках обраного ним напряму діяльності, підтверджених кваліфікаційним сертифікатом (сертифікатами).
Приміщення «Офіс Генерального прокурора» - це об’єкт з масовим перебуванням людей, що відноситься до V-ї категорії складності та має стратегічне значення. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» орієнтовно складає 10 тис. людино/годин. Класс наслідків СС3 включає в себе обєкти V категорії складності.
Тому замовник обгрунтовано вимагає від учасників сертифікат на інженера-проектувальника з інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3.
Крім того, учасник згідно вимог тендерної документації, у разі ненадання будь-якого документу згідно вимог тендерної документації, на виконання частини одинадцятої статті 26 Закону має можливість надати інший підтверджуючий документ, передбачений законодавством, або лист-роз’яснення з інформацією про причини не надання певного документу у складі його тендерної пропозиції.
У зв’язку з цим, твердження Учасника в цій частині є безпідставними, такими, що не відповідають вимогам законодавства.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 16 Закону визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Копію чинного страхового поліса на інженера - проектувальника до Договору цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності;
Стосовно Вашої вимоги пояснюємо: Даний вид робіт потребує обстеження об’єкта експертом по будівництву; експерт з проектної документації повинен надати заключення стосовно заміни обладнання, яке існує на об’єкті та потребує модернізації. Головний інженер проекту виконує проектні роботи. Сертифікований кошторисник розробляє кошторисну документацію та захищає свої рішення щодо вартості матеріалів та робіт в експертизі. Стосовно страхових полісів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг).
Оскільки послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання відносяться до електромонтажних робіт, то Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 16-1, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості.
Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено Порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена СРО перед споживачем, відповідно до яких і було проведено відбір страховика. А отже вимога, щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектувальника є законною та обгрунтованою.
3. - Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, звіт з аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту;
4. - Сертифікат системи охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019, звіт з аудиту ДСТУ ISO 45001:2019 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту; Вказані вимоги не мають ніякого відношення до закупівлі.
Згідно тендерної документації, учасник повинен надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, звіт з аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту.
- Сертифікат системи охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 звіт з аудиту ДСТУ ISO 45001:2019 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту
Відповідно до преамбули Закону України «Про стандартизацію» цей Закон установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері.
Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 - призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
Сертифікат системи охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019- згідно цього стандарту установлені вимоги, які полягають у тому, що аспекти здоров’я і безпеки повинні бути включені до загальної системи менеджменту організації, і при цьому необхідна суттєвіша підтримка з боку топ-менеджменту та керівництва організації.
Також організація зобов’язана подбати про безпеку своїх підрядників і постачальників, а також урахувати те, як, наприклад, її діяльність може вплинути на місцеві співтовариства.
Тому, Замовник обґрунтовано встановив вимогу, щодо наявності в учасника зазначених сертифікатів.
Крім того, учасник згідно вимог оголошення, у разі ненадання будь-якого документу, на виконання частини одинадцятої статті 26 Закону має можливість надати інший підтверджуючий документ, передбачений законодавством, або лист-роз’яснення з інформацією про причини не надання певного документу у складі його пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено