• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

4522 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту даху складських та адміністративно-побутових приміщень (літ. "Р-2") Рівненського обласного відділу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот". Рівненська обл., м. Рівне, вулиця Курчатова, будинок 18)

Завершена

582 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 910.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 15:42 - 15.03.2021 17:30
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 724b242fe79d4d4fb5f9a86464afda53
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-010439-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Західмісьбуд» є Учасником у спрощеній закупівлі UA-2021-03-09-010439-c щодо закупівлі «4522 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту даху складських та адміністративно-побутових приміщень (літ. "Р-2") Рівненського обласного відділу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот". Рівненська обл., м. Рівне, вулиця Курчатова, будинок 18)». На участь у закупівлі було подано пропозиції наступними учасниками: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» 2) Приватне підприємство Модена Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №51 від 06.04.2021 р. Замовником пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» було відхилено. Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Незаконність оскаржуваного рішення полягає в наступному: Згідно мотивувальної частини оскаржуваного рішення зазначено, що «У Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі наведений перелік документів, які мають подати учасники відносно правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції, серед яких вимагається: Сканована копія з оригіналу документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 сторінки за наявності записів, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки). Або двостороння копія паспорта* оформленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або сканована копія іншого документа*, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року №5492-VI (зі змінами). Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» у складі своєї пропозиції надав не скановану копію з оригіналу паспорту, а скановану копію паспорту. У зв’язку з чим, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» є такою, що підлягає відхиленню.» Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» хоче нагати наступну інформацію. З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, Верховною радою України прийнято Закон України «Про публічні закупівлі», який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 14 серпня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Цей перелік створено на вимогу нового Закону "Про публічні закупівлі" . Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Допущення формальної помилки учасником не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до п. 8 Переліку формальних помилок однією із формальних помилок є: «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа». Тобто те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» у складі своєї пропозиції надало не скановану копію з оригіналу паспорту, а скановану копію паспорту, згідно чинного законодавства України у сфері публічних закупівель відноситься до формальних помилок, і жодним чином не може бути причиною відхилення Замовником нашої тендерної пропозиції. З огляду на зазначене вище, керуючись чинним законодавством України та з огляду на правозастосовчу практику, вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд», як такої, що не відповідає умовам Тендерної документації, згідно зі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняте відповідно до рішення уповноваженої особи №51 від 06.04.2021 р., незаконним та таким, що порушує законодавства у сфері державних закупівель і порядок проведення процедури закупівлі, оскільки вказане рішення: - суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недоліки, виявлені Замовником у пропозиції Учасника є недостатніми для відхилення пропозиції та мають бути кваліфіковані як формальні помилки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції не мають наслідком відхилення тендерної пропозиції; - порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням; - протирічить інтересам Замовника, зокрема, призведе до суттєвого збільшення витрат та відтермінує укладення договору, і, як наслідок, виконання обов’язків його сторонами; - суперечить останній правозастосовчій практиці органу оскарження, зокрема, щодо визнання недоліків у тендерній документації учасників формальними помилками, за умови, що вони не впливають на зміст пропозиції; - порушує права та законні інтереси Учасника. На підставі викладеного, вбачається, що Замовник відхилив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» з надуманих підстав, тим самим порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відхиливши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тим самим порушив права та інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» як учасника цієї закупівлі. Водночас, хочемо звернути увагу Замовника на наступне. Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» детально ознайомилось із тендерною пропозицією Приватного підприємства Модена і зазначає, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне: Відповідно до п. 1 «Інструкція з підготовки пропозиції» розділу 14 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - Листом-згодою на обробку персональних даних за встановленою формою згідно з Додатком №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі». А також в Додатку 3 зазначалося: «Учасник надає згоду на обробку персональних даних на кожного працівника на якого надається інформація» Тобто замовником чітко вимагалося надання листа-згоди на обробку персональних даних за встановленою формою згідно з Додатком №3 та на кожного працівника, на якого надається інформація. Проте Приватне підприємство Модена у складі своєї пропозиції надало лист-згоду відразу на всіх працівників, не дотримавшись ні форми згідно з Додатком 3, ні по суті змісту самого листа-згоди, бо не зрозуміло хто і за що поставив свій підпис, що суперечить вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. Відповідно до розділу 16 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося наступне: «У складі пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками». Приватне підприємство Модена надало у складі своєї пропозиції документ «лист_згода_субпiдрядноi_органiзацii_на_виконання_робiт», проте в ньому нема чіткого переліку робіт, які передбачається доручити субпідряднику на виконання, і відповідно нема згоди самого субпідрядника на виконання цих робіт, що суперечить вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. Згідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося надати наступний документ, а саме «Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи». Для того щоб побачити, чи вносилися зміни до Статуту, треба мати код доступу, який міститься в документі «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» або який вказується окремо Учасником в довільній довідці. Проте Приватне підприємство Модена надало лише копію Статуту, який затверджений 02.07.2012 р., і разом з тим не надало ні Опису з кодом доступу, ні жодної інформації про те, чи були зміни до Статуту за ці роки чи ні, що суперечить вимогам тендерної документації та вимогам Замовника. Згідно Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося надати Довідку про досвід виконання аналогічного договору (договорів). Приватне підприємство Модена надало документ «Довідка про досвід виконання аналогічного», в якому вказано, що період виконання робіт за договором №21/07 від 24 липня 2020 року, зокрема датою завершення, є 30.08.2020. Проте Акт виконаних робіт до даного договору, що міститься в документі «Акти до аналогічного», складено за вересень 2020 року та підписаний 02 вересня 2020 р., що свідчить про те, що Приватне підприємство Модена у своїй Довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів) надало недостовірні дані, а також те, що згідно умов договору №21/07 від 24 липня 2020 року, а саме згідно додатку 2 до Договору Графік виконання робіт, не виконало вчасно свої зобов’язання, а саме Приватне підприємство Модена зобов’язувалося виконати роботи до 31.08.2020, проте акт був підписаний пізніше, що свідчить про ненадійність даного підрядника. Отже, тендерна пропозиція Приватного підприємства Модена не відповідає вимогам Оголошення на проведення спрощеної закупівлі, і Приватне підприємство Модена не може бути визнане переможцем спрощеної закупівлі «4522 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту даху складських та адміністративно-побутових приміщень (літ. "Р-2") Рівненського обласного відділу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот". Рівненська обл., м. Рівне, вулиця Курчатова, будинок 18)». На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, просимо скасувати рішення згідно Протоколу № 51 від 06.04.2020 та забезпечити розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі. У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Рівненської області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На закупівлю «4522 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту даху складських та адміністративно-побутових приміщень (літ. "Р-2") Рівненського обласного відділу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот". Рівненська обл., м. Рівне, вулиця Курчатова, будинок 18)» було надіслано вимогу (№UA-2021-03-09-010439-c.) від Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» щодо рішення Замовника. 1. Стосовно Вашої першої вимоги скасувати Протокол №51 від 06.04.2021 року, обґрунтовуючи це тим, що «З 14 серпня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Цей перелік створено на вимогу нового Закону "Про публічні закупівлі". Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Допущення формальної помилки учасником не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій». Звертаємо Вашу увагу, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 4522 Інженерні та будівельні роботи ("Капітальний ремонту даху складських та адміністративно-побутових приміщень (літ. “Р-2”) Рівненського обласного відділу Державного підприємства “Український державний центр радіочастот”. Рівненська обл., м.Рівне, вулиця Курчатова, будинок 18а."), яке оприлюднене Замовником на сайті Уповноваженого органу, не відноситься до тендерної документації і не є відкритими торгами, а є СПРОЩЕНОЮ ЗАКУПІВЛЕЮ. Спрощені закупівлі регулюються статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У Законі не передбачена процедура виправлення формальних помилок при проведенні спрощеної закупівлі. З тексту «Переліку формальних помилок» (далі – Перелік), що затверджений наказом Мінекономрозвитку № 710 від 15.04.2020 вбачається, що він застосовується виключно в КОНКУРЕНТНИХ процедурах закупівель та не застосовується у спрощених закупівлях. ДО ВІДОМА Наприклад, у разі якщо Замовником було б визначено вищезазначену закупівлю, як "Відкриті торги", то відповідно до п. 8 Переліку формальних помилок формальною помилкою є: «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа». Тобто, якщо Замовник буде вимагати від Учасника надати скановану копію документа, а Учасник замість сканованої копії надасть скановану копію оригіналу документа, то підстав для відхилення такої пропозиції не буде, адже це буде формальною помилкою. У даному випадку, на який Ви посилаєтесь (при умові, якщо б це була КОНКУРЕНТНА ПРОЦЕДУРА), Замовник вимагав надати саме скановану копію оригіналу паспорта. Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» у складі своєї пропозиції надало не скановану копію з оригіналу паспорту, а скановану копію паспорту. 2. Стосовно Вашої другої вимоги відносно пропозиції Приватного підприємства «Модена» та її невідповідності вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, повідомляємо наступне. При проведенні закупівель та прийнятті рішення стосовно прийняття або відхилення учасників, Замовник керується нормами Закону, зокрема, стаття 5 Закону встановлює перелік принципів, за якими проводяться закупівлі, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо Вашу увагу на наступний принцип: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовник приймає рішення тільки на підставі чинного законодавства. Відповідно до ч.ч.11, 12 статті 14 Закону, обов’язок визначення переможця закупівлі за результатами оцінки та розгляду пропозиції покладено на Замовника. З огляду на вищенаведене, на стадії кваліфікації було прийнято об’єктивне та неупереджене рішення Замовника стосовно пропозиції Приватного підприємства «Модена». Ваші аргументи спростовуємо наступним. 1. На вимогу Скаржника повідомляємо, що відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає згоду на обробку персональних даних на кожного працівника, на якого надається інформація. Учасник ПП «Модена» надав у складі своєї пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних з вих. № 235 від «23» березня 2021 року, в якій були зазначені всі працівники, тобто вимога надати лист-згоду на кожного працівника дотримана, оскільки працівники засвідчили згоду з текстом, зазначеним вище, та надали згоду на обробку своїх персональних даних. Суть листа згоди дотримано, засвідчено підписами працівників, на яких надавалася інформація. Ви вказуєте у поданій Вами вимозі: «хто і за що поставив свій підпис», хто – зазначено у листі-згоді (зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, посаду працівників), за що – суть згоди працівників наведена у тексті листа-згоди перед переліком працівників, тому, учасник ПП «Модена» дотримався вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до Вашої вимоги, що «Приватне підприємство Модена надало у складі своєї пропозиції документ «лист_згода_субпiдрядноi_органiзацii_на_виконання_робiт», проте в ньому нема чіткого переліку робіт, які передбачається доручити субпідряднику на виконання, і відповідно нема згоди самого субпідрядника на виконання цих робіт, що суперечить вимогам тендерної документації та вимогам Замовника», повідомляємо наступне: відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалося надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками. Учасник Приватне підприємство «Модена» надало у складі своєї пропозиції лист-згоду від субпідрядника з вих. № 555 від 19.03.2021 р. Учасник мав надати лист-згоду ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ, окрім того, у самому листі субпідрядник зазначає, що: «погоджується виконати якісно, вчасно з дотриманням усіх норм чинного законодавства України, доручені генпідрядником ПП «Модена» роботи». Також Приватне підприємство «Модена» надано довідку про перелік робіт до яких він збирається залучити субпідрядника (вих. № 236 від 23.03.2021р. "Відомості про субпідрядника". Учасник ПП «Модена» дотримався вимог Оголошення про проведення спрощеної. 3. Відповідно до Вашої вимоги, що ПП «Модена» «не надало ні Опису з кодом доступу, ні жодної інформації про те, чи були зміни до Статуту за ці роки чи ні, що суперечить вимогам тендерної документації та вимогам Замовника» повідомляємо наступне: відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної учасник мав надати Скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. Учасник ПП «Модена» надав у складі своєї пропозиції вищезазначений документ. Звертаємо вашу увагу на те, що Опис з кодом доступу відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі мав надаватися лише у разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01 січня 2016 року. Державна реєстрації ПП «Модена» була здійснена до 01 січня 2016 року. Учасник ПП «Модена» надав у складі своєї пропозиції Скановану з оригіналу копію Статуту та дотримався вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Згідно Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося надати Довідку про досвід виконання аналогічного договору (договорів). Приватне підприємство «Модена» надало документ «Довідка про досвід виконання аналогічного», в якому вказано, що період виконання робіт за договором №21/07 від 24 липня 2020 року, зокрема, датою завершення є 30.08.2020 року. Згідно пункту 4.3. даного договору Замовник переглядає та підписує акт протягом 5 днів після надання акту (фактичного виконання робіт), а, отже, ПП «Модена» виконало свої зобов’язання вчасно та не порушила умов договору. Зауваження по договору відсутні. Враховуючи вищезазначене, Замовником прийнято рішення надану Вами вимогу відхилити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Не відповідає вимогам документації

Номер: c028889863b1480bb0fb860f5d475989
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-010439-c.a1
Назва: Не відповідає вимогам документації
Вимога:
ПП «Модена» повідомляє Замовника, що тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю Західміськбуд не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі закупівлі UA-2021-03-09-010439-c по об’єкту «4522 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту даху складських та адміністративно-побутових приміщень (літ. "Р-2") Рівненського обласного відділу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот". Рівненська обл., м. Рівне, вулиця Курчатова, будинок 18) « а саме: 1. Відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації до закупівлі UA-2021-03-09-010439-c учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасника, яка повинна свідчити про те, що він має обладнання та матеріально-технічну базу, необхідні для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю Західміськбуд надав у складі своєї пропозиції довідку № 21 від 24.03.2021 та кошторисні розрахунки. Згідно з кошторисними розрахунками учасника (Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1 ІІ Будівельні машини та механізми для виконання робіт по об’єкту UA-2021-03-09-010439-c потрібні будівельні машини та механізми – всього 14 найменувань механізмів, проте жоден з механізмів, що відображений у Відомісті ресурсів до локального кошторису 2-1-1 не зазначено у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу, необхідні для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. Отже, виходячи з вищезазначеного, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не свідчить про те, що Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю Західміськбуд має обладнання та матеріально-технічну базу, необхідні для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 1 Додатку 1 Тендерної документації до закупівлі UA-2021-03-09-010439-c учасник повинен надати Зразок підпису уповноваженої (-их) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору. Сканована копія з оригіналу документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 сторінки за наявності записів, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки). Або двостороння копія паспорта* оформленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або сканована копія іншого документа*, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року №5492-VI (зі змінами). Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю Західміськбуд надав у складі своєї пропозиції не скановану з оригіналу, а копію (чорно-білий варіант копії) паспорту, крім того, копія наданого паспорту учасником Товариство з обмеженою відповідальністю Західміськбуд була завірена не уповноваженою особою на підписання пропозиції – керівником юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю Західміськбуд Козлюком Р. М., а Фізичною-особою підприємцем Козлюком Романом Миколайовичем, щош суперечить вимогам тендерної документації, тому що Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Враховуючи вищевикладене вимагаємо від уповноваженої особи ДП "Західна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот"": 1. Скасувати рішення про намір укласти договір з переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю Західміськбуд зазначене у протоколі № 49 від 01.04.2021 року, згідно вимог частини першої Статті 31 Закону України Про публічні закупівлі. 2. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної за результатами аукціону пропозиції, відповідно до частини 11 Статті 29 Закону України Про публічні закупівлі. В разі поверхневої або необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до органів оскарження з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, відповідно до статті 18 Закону України Про публічні закупівлі, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасника закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Замовником, відповідно до вимог п.1 "Інструкція з підготовки пропозиції", Розділу 14 "Інша інформація" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 4522 Інженерні та будівельні роботи ("Капітальний ремонту даху складських та адміністративно-побутових приміщень (літ. “Р-2”) Рівненського обласного відділу Державного підприємства “Український державний центр радіочастот”. Рівненська обл., м.Рівне, вулиця Курчатова, будинок 18а.") вимагалось від Учасників надати лише Договірну ціну на виконання робіт. Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1 документацією не вимагалось. Отже, підставою для відхилення пропозиції Учасника не можуть бути документи, які не вимагаються Замовником відповідно до вимог Оголошення про закупівлю. 2. Щодо вимоги стосовно надання учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» у складі своєї пропозиції не скановану з оригіналу, а копію паспорту, то по даному питанню учасника буде повернуто на перекваліфікацію.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 06.04.2021 13:34