• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Руйнування та знесення будівель і земляні роботи ( Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку)

Торги не відбулися

5 736 528.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 682.64 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 15:23 - 26.03.2021 23:00
Вимога
Без відповіді

Вимога на неправомірну дискаліфікацію

Номер: 4ec1500c1443437db8056fcbaf8bd7bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-009861-c.a3
Назва: Вимога на неправомірну дискаліфікацію
Вимога:
ВИМОГА 07 квітня 2021 року на підставі протоколу № 73 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ОДЕСМІСЬКБУД» (далі – Учасник) було відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі відкритих торгів по закупівлі робіт «Капітальний ремонт спортивного майданчика Яськівського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: вул. Центральна, 57, с. Яськи, Біляївського району, Одеської області» код по ДК 021:2015 45110000-1 (Руйнування і знесення будівель та земляні роботи (Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку)). Учасник не погоджується з даним рішенням, оскільки: щодо першого пункту, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. щодо другого пункту, учасником наданий відповідний документ, який знаходиться в файлі «4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника.pdf». Крім цього, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. щодо третього пункту, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Вимога
Вирішена

Приведення тендерної документації у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 8d127c3938bd47d7b0599a89288e4ea0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-009861-c.b2
Назва: Приведення тендерної документації у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Закупівля робіт передбачає виконання робіт підвищеної небезпеки, що нами не заперечується. Проте, наголошуємо, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 в редакції від 10.03.2021 р. (далі Порядок № 1107) суб’єкти господарювання, які використовують газові балони в межах своєї виробничої діяльності мають одержати дозвіл на виконання робіт із зберіганням балонів із стисненими, зрідженими, отруйними, вибухонебезпечними та інертними їх наповнення, спорожнення на ремонт, а також на монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування та реконструкцію. Дозвіл на безпосередню експлуатацію балону, згідно з порядком, не є обов’язковим. Ще раз звертаємо Вашу увагу, що вид робіт, який є предметом закупівлі UA – 2021-03-09-009861-С взагалі не передбачає зберігання балонів із стисненими, зрідженими газом. Також наголошуємо вам, відповідно до п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога замовника щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, щодо: «зберігання балонів зі стисненим зрідженим газом», в даній закупівлі є такою, що суперечить законодавству про публічні закупівлі та дискримінує учасників, які не використовують газові балони в межах своєї виробничої діяльності, проте, мають технічні можливості виконати даний вид робіт. Окрім зазначеного наголошуємо, що посилання на ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» жодним чином не повинно суперечити ч.3 ст.5 цього Закону. Також, посилання Замовника на те що: «роботи будуть проводитись з підвищеною небезпекою для дітей та враховуючи те, що роботи будуть проводитись в стислі терміни» є недоречним оскільки, даний від робіт не передбачає виключно використання пропан-бутан і кисню в балонах, оскільки згідно технічної документації монтаж металевих конструкцій на об’єкті виконується із готових виробів, для цього застосовується скріплювальні вироби заводського виготовлення і установки ручного дугового зварювання, та тим більше, не передбачає зберігання балонів зі стисненим зрідженим газом за місцем виконання робіт. Отже, вимога щодо надання дозволів та/або декларацій учасника або субпідрядної організації, а саме надання дозвільних документів на зберігання балонів із стисненим, зрідженим газом є незаконною, а тому повинна бути виключена із тендерної документації. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунення порушень під час проведення тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Вашої вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Приведення тендерної документації у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 49ae6963d5d644b18dcdea5a81ada720
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-009861-c.b1
Назва: Приведення тендерної документації у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до вимог пп.1.5 п.1 Розділу 3 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надання чинних дозволів та/або декларацій Учасника або субпідрядної організації (у разі залучення до виконання робіт учасником), на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: • Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; • Зварювальні роботи; • Зберігання балонів із стисненим, зрідженим газом. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що згідно технічної документації монтаж металевих конструкцій на об'єкті виконується з готових виробів. Для цього застосовуються скріплювальні вироби заводського виготовлення і установки ручного дугового зварювання, а отже не має потреби використовувати пропан-бутан і кисень в балонах. Вимога Замовника щодо надання чинних дозволів та/або декларацій Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, що стосується зберігання балонів із стисненим, зрідженим газом дискримінує учасників у яких відсутні такі дозвільні документи та ставить їх в нерівне становище, хоча ще раз наголошуємо, що даний вид робіт не передбачає використання пропан-бутан і кисню в балонах. Закону України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Так, відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, ч.2 ст.5 цього Закону, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Частиною третьою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином, вимога, що розміщена Замовником в тендерній документації, є такою, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та порушує один з основоположних принципів здійснення державних закупівель. У зв'язку з цим звертаємося до Вас з вимогою приведення тендерної документації у відповідність до чинного закупівельного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, відповідно до ст . 3 Закону України «Про державні закупівлі». Сфера застосування Закону 1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті. В свою чергу відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Оскільки, роботи будуть проводитись з підвищеною небезпекою для дітей та враховуючи те, що роботи будуть проводитись в стислі терміни, замовник просить надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази до початку проведення робіт та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.Отже вимога стосовно надання дозволу та/або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки являється законною та такою, що відповідає чинному законодавству України.
Статус вимоги: Задоволено