• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення експертного обстеження корозійного стану лінійної частини магістрального аміакопроводу на ділянках 14Ц2-НС10, НС10-р.Дніпро, р.Дніпро-НС11-НС12, НС12-НС13

Торги відмінено

11 580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 115 800.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2017 14:35 - 12.06.2017 12:44
Скарга
Очікує розгляду

Розбіжності в датах подання тендерної пропозиції

Номер: 77a5d8014de24920b5c47a89075ad58a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-26-001060-b.c3
Назва: Розбіжності в датах подання тендерної пропозиції
Скарга:
1.Звертаю Вашу увагу на розбіжності в кінцевих строках подання тендерної пропозиції на електронних майданчиках та в тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з інспектування трубопроводів» ДК 021:2015: «76600000-9» (Проведення експертного обстеження корозійного стану лінійної частини магістрального аміакопроводу на ділянках 14Ц2-НС10, НС10-р.Дніпро, р.Дніпро-НС11-НС12, НС12-НС13) затвердженої протоколом від 26.05.2017р., а саме: - в ТД п.10 - кінцевий строк подання пропозицій торгів - 08.06.2017р. 17:00 - на електронному майданчику 12.06.2017р. 13:54 2. Порушення строків подання тендерних пропозицій оскільки процедуру закупівлі оголошено 26.05.2017р 14.45, а кінцевий строк подання пропозицій торгів 08.06.2017р. 17:00 (12.06.2017р 13:54). Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Розділ III ст.10.п.4 «Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро» та ст.10 п.1 " оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; ", що порушує права учасників закупівлі згідно ст.23 п.1. 3. На електроних майданчиках форма проведення закупівлі зазначена як допорогова Закупівля, що не відповідає дійсності Допороговими вважаються такі закупівлі, загальна запланована сума яких складає менше ніж: ◦ 200 тисяч гривень для товарів; ◦ 1,5 мільйони гривень для робіт та послуг. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. У зв’язку з великою кількості зауважень необхідно усунути недоліки та невідповідності тендерної документації ДК 021:2015: «76600000-9» (Проведення експертного обстеження корозійного стану лінійної частини магістрального аміакопроводу на ділянках 14Ц2-НС10, НС10-р.Дніпро, р.Дніпро-НС11-НС12, НС12-НС13) затвердженої протоколом від 26.05.2017р. з перенесенням кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Автор: ПП "ДДП", Ерощенков Виктор +380512582201 ddp-nk@optima.com.ua
Скарга
Очікує розгляду

Оскарження умов закупівлі №1076659.

Номер: cbad6e2dcf8f4f66a668f14d95b68f31
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-26-001060-b.b2
Назва: Оскарження умов закупівлі №1076659.
Скарга:
Пунктом 1.5.1 таблиці 5 Додатку 1 до тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з інспектування трубопроводів» ДК 021:2015: «76600000-9» (Проведення експертного обстеження корозійного стану лінійної частини магістрального аміакопроводу на ділянках 14Ц2-НС10, НС10-р.Дніпро, р.Дніпро-НС11-НС12, НС12-НС13) вимагається надання учасником торгів копії Дозволу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - технічний огляд, випробування, експертне обстеження, технічне діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: електричного устаткування електричних станцій та мереж. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Закону України «Про трубопровідний транспорт» магістральний трубопровід - це технологічний комплекс, що функціонує, як єдина система і до якого входить окремий трубопровід з усіма об'єктами і спорудами, зв'язаними з ним єдиним технологічним процесом ..., а об'єкти трубопровідного транспорту - це магістральні та промислові трубопроводи, включаючи наземні, надземні і підземні лінійні частини трубопроводів, а також об'єкти та споруди, основне і допоміжне обладнання, що забезпечують безпечну та надійну експлуатацію трубопровідного транспорту. Враховуючи положення Закону України «Про трубопровідний транспорт» наголошуємо на тому, що установки катодного захисту (УКЗ), установки дренажного захисту (УДЗ), установки підсиленого дренажного захисту (УДЗ) та установки протекторного захисту (УПЗ) є технологічним устаткування магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо) з напругою до 1 кВ, а не електричним устаткування електричних станцій та мереж. Додатково наголошуємо, що цілим рядом чинних нормативних документів України визначено наступні терміни та поняття: - електрична станція – це сукупність установок, обладнання і апаратури, використовуваних безпосередньо для виробництва електричної енергії, а також необхідні для цього споруди та будівлі, розташовані на певній території; - електрична мережа - сукупність електроустановок для передачі та розподілу електричної енергії, а порядок технічної експлуатації електричних станцій і мереж чітко визначений правилами, що затверджені наказом №296 Міністерства палива та енергетики України від 13 червня 2003 року. Отже вимога пункту 15, Додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки стосується виключно до електричного устаткування електричних станцій та мереж, а також технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В суб'єктів і об'єктів енергетики (енергогенерувальних, енергопередавальних, енергопостачальних компаній, теплових електричних станцій, блок-станцій, станцій теплопостачання, теплоцентралей і котелень з котлами тепловою потужністю понад 35 Гкал/год, атомних електричних станцій, гідравлічних і вітрових електричних станцій, електричних і теплових мереж), організацій, що здійснюють функції керування, регулювання й інспектування в енергетиці, а також організацій, незалежно від їхньої відомчої належності та форм власності, що виконують науково-дослідні, проектно-конструкторські і проектні роботи, будівництво об'єктів енергетики, виготовлення, постачання, монтаж, налагодження, випробування, діагностику, ремонт устатковання й надають інші послуги суб'єктам і об'єктам енергетики. Слід наголосити, що ДП «УКРХІМТРАНСАМІАК» є оператором української ділянки магістрального аміакопроводу «Тольятті - Одеса» і підприємством трубопровідного транспорту України. Тому враховуючи усе вище зазначено вимагаємо скасувати вимогу пункту 1.5.1 таблиці 5 Додатку 1 до тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з інспектування трубопроводів» ДК 021:2015: «76600000-9» (Проведення експертного обстеження корозійного стану лінійної частини магістрального аміакопроводу на ділянках 14Ц2-НС10, НС10-р.Дніпро, р.Дніпро-НС11-НС12, НС12-НС13) в частині необхідності надання учасником торгів копії Дозволу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - технічного огляду, випробування, експертного обстеження, технічного діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: електричного устаткування електричних станцій та мереж, як таку що не відповідає умовам закупівлі оскільки Додатком 2, до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» не передбачено виконання робіт з технічного огляду, випробування, експертного обстеження, технічного діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: електричного устаткування електричних станцій та мереж, а лише перевірка технічного стану та ефективності роботи засобів ЕХЗ та їх елементів, які є технологічним устаткування магістрального аміакопроводу тобто його невід’ємною частиною і забезпечують його безпечну та надійну експлуатацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Автор: ТОВ "КІТВІС", Герасименко Олег +380445703388 kitvis@ukr.net
Скарга
Очікує розгляду

Щодо строків подання пропозицій

Номер: a176e31c947d4c8b9b1824d0e1b0567a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-26-001060-b.a1
Назва: Щодо строків подання пропозицій
Скарга:
Звертаємо Вашу увагу на порушення строків подання тендерних пропозицій оскільки процедуру закупівлі оголошено 26.05.2017р 14.45, а кінцевий строк подання пропозицій торгів 08.06.2017р. 17:00. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст.21.п.3 та ст.27 п.1 "строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення", що порушує права учасників закупівлі згідно ст.23 п.1. Крім того, оголошення про процедуру закупівлі порушує положення ст.10 п.3,4. ЗУ "Про публічні закупівлі". Кваліфікаційні вимоги згідно Додатку 1 таб.5 ТД є надмірними, їх перелік не відповідає Постанові КМУ № 1107 від 26.10.2011р. та технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівель (Додаток 2 ТД), що порушує ст.23 п.4 ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо усунути допущені недоліки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Автор: ТОВ Укрпрофінжиніринг, Морскова Оксана Юріївна +380442277440 ukrprofengineering@gmail.com