• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Поточний ремонт тротуарів сел. Жовтневе (по вул. Михайла Горяйнова, вул. Володимира Івасюка, вул. Охтирська, вул. Михайла Вербицького, вул. Пилипа Орлика, вул. Петра Гайдамаки, вул. Ганни Тищенко, вул. Конституції України, вул. Миколи Древетняка, вул. Юрія Дрогобича) м. Краматорська Донецької області

ГБН Г.1-218-182:2011. Згідно рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 № 4/VIII-129 відділ комунального господарства Краматорської міської ради з 01.02.2021 року знаходиться в стані припинення в результаті реорганізації шляхом злиття до Управління житлово-комунального господарства Краматорської міської ради, яке визначено правонаступником усіх прав та обов’язків відділу.

Торги відмінено

2 759 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 800.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 14:50 - 21.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d7105956815041a4b3a2c85eaa080f23
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-008773-c.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 10.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2021 13:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2021 19:45
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2021 10:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуті. Учасника ТОВ "ДАНКО" повернено на кваліфікацію.
Автор: ТОВ Данко, Григорщук Ірина Вікторівна +380503840089 finance@danko.in http://danko.in
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо перегляду рішення, оформленого протоколом № 25 від 02.04.2021р.

Номер: 9733c5a87c6a468881553ead5176434b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-008773-c.c3
Назва: Вимога щодо перегляду рішення, оформленого протоколом № 25 від 02.04.2021р.
Вимога:
За даними протоколу засідання тендерного комітету №25 від 02.04.2021 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" через її невідповідність Тендерній документації, затверджену Рішенням тендерного комітету Протокол №5 від 11.03.2021. Вищезазначені рішення Замовника є безпідставними, необгрунтованими та протиправними з огляду на наступне. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі пункту 1, 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною 1 статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, в обґрунтування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства Замовник вказав, що учасником не надано наступне: 1) Довідку в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність у власності або залучення випробувальної лабораторії, що знаходиться у Донецькій області. (за винятком учасників, які мають в наявності власну або залучену мобільну (або пересувну) випробувальну лабораторію для проведення вимірювань та зможуть забезпечувати контроль за місцем виконання робіт). 2) копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. 3) лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника виконати роботи по предмету закупівлі за кінцеву ціну, подану учасником на електронному аукціоні Стосовно першого - ТОВ «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БК» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку «Довідка про залучення лабораторії», за підписом директора, яка знаходиться в документі «4.Документи на підтвердження пропозиції Учасника умовам Докумеетації» на сторінці 18, відображена в реєстрі №4 на сторінці 1 вищезазначеного документу за порядковим номером 14. На підтвердження залучення випробувальної лабораторії ТОВ «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БК» надано Копію Договору №21/03-2 від 12.03.2021р. на проведення лабораторних випробувань з ТОВ «СЛАВ АБЗ» на сторінці 19 файлу «4.Документи на підтвердження пропозиції Учасника умовам Докумеетації», що також відображено в реєстрі №4 на сторінці 1 вищезазначеного документу за порядковим номером 15. Також надано Свідоцтво про метрологічне підтвердження вимірювальних можливостей, чинне до 01.06.2023р на сторінці 23 файлу «4.Документи на підтвердження пропозиції Учасника умовам Докумеетації», з відображенням у відповідному реєстрі «4 за номером 16. Лабораторія знаходиться за адресою вул Олекси Тихого, 5В, м. Краматорськ. Тобто, вимога Замовника про Довідку в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність у власності або залучення випробувальної лабораторії, що знаходиться у Донецькій області. (за винятком учасників, які мають в наявності власну або залучену мобільну (або пересувну) випробувальну лабораторію для проведення вимірювань та зможуть забезпечувати контроль за місцем виконання робіт) виконано. Стосовно другого - ТОВ «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БК» у складі своєї тендерної пропозиції надало «Довідку про відсутність дозвільних документів на викиди» сторінка 16 файлу «4.Документи на підтвердження пропозиції Учасника умовам Докумеетації», відображена в реєстрі №4 на сторінці 1 вищезазначеного документу. У Довідці про відсутність дозвільних документів на викиди, ТОВ "Перша спеціалізована будівельна компанія" пояснює, що не має стаціонарних джерел, забруднюючих атмосферне повітря, на які потрібно одержувати дозвільні документи. Надано документи що Завод з виробництва асфальтобетону залучено, у вигляді довідки про залучення асфальтобетонного заводу, договору на купівлю асфальтобетону та атестату виробництва залученого заводу. Згідно з тендерною документацією - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Так як підприємство не має власних стаціонарних джерел, які здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, ТОВ «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БК» надало пояснення стосовно відсутності дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Тобто, вимогу замовника виконано Стосовно третього - ТОВ «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БК» у складі своєї тендерної пропозиції надало ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в якому зобов’язалося виконати роботи по предмету закупівлі за кінцеву ціну, подану учасником на електронному аукціоні, на сторінці 15 файлу «4.Документи на підтвердження пропозиції Учасника умовам Докумеетації», відображена в реєстрі №4 на сторінці 1 вищезазначеного документу за порядковим номером 11 . Нагадуємо, що згідно вимог тендерної документації - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, а саме : - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації. Наприклад: замість вимоги надати «довідку в довільній формі» учасник надав «лист-пояснення»; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам Документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено № рахунку, відкритого в банківській установі. Проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника. - недотримання форми документу, що встановлена Документацією, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації Наприклад: замість вимоги надати Довідку «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» в табличній формі учасник надав лист в довільній формі. Тобто, вимогу замовника стосовно листа, в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника виконати роботи по предмету закупівлі за кінцеву ціну, подану учасником на електронному аукціоні, виконано. З огляду на викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- Прошу скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» по закупівлі робіт 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Поточний ремонт тротуарів сел. Жовтневе (по вул. Михайла Горяйнова, вул. Володимира Івасюка, вул. Охтирська, вул. Михайла Вербицького, вул. Пилипа Орлика, вул. Петра Гайдамаки, вул. Ганни Тищенко, вул. Конституції України, вул. Миколи Древетняка, вул. Юрія Дрогобича) м. Краматорська Донецької області, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-09-008773-c Також звертаємо вашу увагу, що юридична особа має право подати скаргу до органу оскарження та інших органів Директор ТОВ «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БК» І.М. Захаренко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу незгоди з рішенням Замовника Ви можете звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: d20add4dc6394072b0fe648499547ab7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-008773-c.a2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження дискваліфікації Згідно протоколу №17 від 30 березня 2021 пропозиція ТОВ « Стройтехмонтаж», яка за результатами аукціону була визначена системою, як найбільш економічно вигідна, була дискваліфікована. Причина дискваліфікації- електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. У своєму рішенні Замовник спирається на лист-пояснення від Колегії АМКУ, які в свою чергу спираються на лист №1/06-3-1587 від 16.02.2021 від Міністерства цифрової трансформації України, згідно якого удосконалений електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. ТОВ « Стройтехмонтаж» не може погодитися з рішенням Замовника з наступних причин: По-перше: відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту, щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом; Таким чином, Державні замовники починаючи з 7 листопада 2020 року повинні використовувати КЕП виключно з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних, а постачальники не зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних. Тобто суб’єкти господарювання можуть використовувати КЕП на звичайних флеш-накопичувачах. Бізнес зобов’язаний буде використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (токен) тільки з 1 січня 2022 року. По-друге: відповідно до вимог тендерної документації Замовника стор.4-5: «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Жодних вимог, щодо іншої інформації, яка повинна відображатися під час перевірки тендерна документація Замовника не містить. У підсумку, електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» : - під час перевірки відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)», - базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови №193 від 03.03.2020 р., - ТОВ « Стройтехмонтаж» є представником бізнесу, а не Держави, а відповідно має право до 1 січня 2022 року використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки там де вимагається використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток, тобто електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» повністю відповідає вимогам ТД. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ « Стройтехмонтаж» звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ « Стройтехмонтаж» .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Звертайтесь до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 797890ead8aa483e92b2078d0b33bd6e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-008773-c.a1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження дискваліфікації Згідно протоколу №20 від 30 березня 2021 пропозиція ТОВ « Стройтехмонтаж», яка за результатами аукціону була визначена системою, як найбільш економічно вигідна, була дискваліфікована. Причина дискваліфікації- електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. У своєму рішенні Замовник спирається на лист-пояснення від Колегії АМКУ, які в свою чергу спираються на лист №1/06-3-1587 від 16.02.2021 від Міністерства цифрової трансформації України, згідно якого удосконалений електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» не може вважатися КЕП. ТОВ « Стройтехмонтаж» не може погодитися з рішенням Замовника з наступних причин: По-перше: відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту, щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом; Таким чином, Державні замовники починаючи з 7 листопада 2020 року повинні використовувати КЕП виключно з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних, а постачальники не зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних. Тобто суб’єкти господарювання можуть використовувати КЕП на звичайних флеш-накопичувачах. Бізнес зобов’язаний буде використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (токен) тільки з 1 січня 2022 року. По-друге: відповідно до вимог тендерної документації Замовника стор.4-5: «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Жодних вимог, щодо іншої інформації, яка повинна відображатися під час перевірки тендерна документація Замовника не містить. У підсумку, електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» : - під час перевірки відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)», - базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови №193 від 03.03.2020 р., - ТОВ « Стройтехмонтаж» є представником бізнесу, а не Держави, а відповідно має право до 1 січня 2022 року використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки там де вимагається використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток, тобто електронний цифровий підпис, який накладено на пропозицію ТОВ « Стройтехмонтаж» повністю відповідає вимогам ТД. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ « Стройтехмонтаж» звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ « Стройтехмонтаж» .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Звертайтесь до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено