-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Нерегулярні пасажирські перевезення (Перевезення футбольних команд)
Торги відмінено
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
09.03.2021 14:39 - 15.03.2021 20:00
Вимога
Є відповідь
вимога про скасування
Номер:
0f172a43eb694fdab3df2e47b897b0f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-008436-c.a4
Назва:
вимога про скасування
Вимога:
ВИМОГА
Ознайомившись із протокольним рішенням (протокол) № 151 уповноваженої особи Гостомельської селищної ради від 24.03.2021 року, ми КВПМП «ДІМ» не погоджуємося з прийнятим рішенням з наступних підстав:
- п.1 протоколу уповноважена особа, зазначає, що учасником порушено вимоги пп1.1 таблиці пп.5.1 п.5 Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження, а саме вказано, що учасником не надано на автобуси дійсні та чинні договори оренди (лізингу) протягом всього строку дії договору про закупівлі. Ми вбачаємо порушення прийняття рішення за даним пунктом з наступних підстав – нами КВПМП «ДІМ» у електронну систему закупівель загружено електронний документ у форматі pdf за назвою «довідки щодо ліцензій_ договорів з АТП_ аналогічних договорів на перевезення та копії документів» в якому міститься договір оренди транспортних засобів з екіпажем у ФОП Притула В.Ю. № 5/01/03/2021-п від 01.03.2021 року та договір № 3/10/01/2021-п від 01.01.2019 року.
- п.2 уповноважена особа, зазначає, що до договору № 5/01/03/2021-п від 01.03.2021 з ФО-П Притула Віктор Юхимович учасник не надав лист підтвердження орендодавця щодо не заперечення використання їх для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт, ст.. 626 Цивільного кодексу України передбачається «Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків….» тож виходячи з цього підписання САМОГО ДОГОВОРУ це вже є згода орендодавця, яка не потребує подальшого підтвердження.
- В непогодження з п. 3, 4 зазначаємо, що нами КВПМП «ДІМ» у електронну систему закупівель загружено електронний документ у форматі pdf за назвою «довідки_листи» загружено необхідні довідки вих. № 25-п від 16.03.2021 року та вих. № 27 від 16.03.2021, які вимагає замовник.
- в непогодження з п. 6 протокольного рішення щодо терміну дії страхових полісі, наголошуємо на тому, що вказані уповноваженою особою транспортні засоби не є основними та зазначені нами, як транспортні засоби, як резервні та можуть бути використані нами, як учасником закупівлі в разі настання необхідності заміни основного транспортного засобу.
- також слід зазначити, що у п. 4 Оголошення Замовника зазначено «4. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на запчастини та матеріали, їх транспортування до місця поставки, страхування тощо». КВПМП «ДІМ» є платником податку на додану вартість, а отже і в ціну закупівлі вже закладена сплата ПДВ. За результатами аукціону найнижчя вартість послуги є запропонована КВПМП «ДІМ». Крім того враховуючи, що інший учасник не є платником ПДВ, отже вартість послуги (витрати за отримані послуги) для замовника буде на 20% більша ніж пропозиція КВПМП «ДІМ».
Враховуючи вище викладене,
ВИМАГАЄМО
- скасувати протокольне рішення (протокол) № 151 уповноваженої особи Гостомельської селищної ради від 24.03.221 року як таке що винесено неправомірно та в майбутньому приведе до додаткових збитків бюджету місцевого громади.
Директор В.А. БІРЮКОВ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 23:11
Вирішення:
Шановний учасник, уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне
1. Відповідно до вимог пп1.1 таблиці пп.5.1 п.5 Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження КВПМП "ДІМ" надало довідку №22-п від 16.03.2021р., у якій вказало, що автобуси Mercedes-Bens 316CDI, 313CDI, 1117 орендовані. В порушення пп.1.2 цієї ж таблиці учасник не надав на дані автобуси копії дійсних та чинних договорів оренди (лізингу) протягом всього строку дії договору про закупівлю. З ФОП Притула В.Ю. укладені договори № 5/01/03/2021-п від 01.03.2021 року та договір № 3/10/01/2021-п від 01.01.2019 року на зовсім інші автобуси, а саме: Mercedes-Bens» 404D та Renault SFR 112-AM.
2. Відповідно до договору оренди №5/01/03/2021-п від 01.03.2021р. укладеного КВПМП "ДІМ" з ФОП «Притулою Віктором Юхимовичем, учасник орендує наступні автобуси: Mercedes-Bens» 404D та Renault SFR 112-AM. Вимогою абз.3 пп.1.2 цієї ж таблиці було передбачено надання учасником листа підтвердження орендодавця щодо незаперечення використання їх для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін виконнання робіт. Зважаючи на це, пропозиція учасника в цій частині відповідає вимогам п.5 оголошення для проведення спрощеної процедури закупівлі (далі Оголошення), що вимагається.
3. Щодо подання Вами довідки вих. № 27-п від 16.03.2021 року, повідомляємо Вам, що подання даної довідки передбачено п.7 пп.5.2 Оголошення, а п.12 пп.5.2. Оголошення передбачено подання ще й листа у довільній формі, в якому учасник гарантує що передбачає застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт, що Вами не було зроблено.
4. В довідці вих. № 25-п від 16.03.2021 року відсутня будь-яка інформація щодо дотримання законодавства України, в тому числі:
- Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII;
-Указу Президента України від 15 травня 2017р. № 133/2017 р. «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Крім того, п.15 Оголошення було передбачено надання листа-гарантії з цього приводу, що Вами не було виконано.
5. В непогодження Вами з п. 6 протокольного рішення, щодо терміну дії страхових полісів, то даний факт Вами й не заперечується у Вашій вимозі. Відповідно до вимог додатку 2 до Оголошення Учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи: пунккт ж) копію документу про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (дійсний протягом 2021 року), які пропонуються учасником для здійснення перевезень, що виконано вами не було.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення вашої вимоги та скасування протокольного рішення (протокол) № 151 уповноваженої особи Гостомельської селищної ради від 24.03.221 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога про скасування рішення (протоколу)
Номер:
6e2926001f5645998c6a230127a834aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-008436-c.a3
Назва:
вимога про скасування рішення (протоколу)
Вимога:
скасувати протокольне рішення (протокол) № 151 уповноваженої особи Гостомельської селищної ради від 24.03.221 року як таке що винесено неправомірно
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 23:00
Вирішення:
Шановний учасник, обгрунтована відповідь на дану вашу вимогу надана на попередню вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
внесення змін до Оголошення
Номер:
0692dbee785f4d0ab86ff3af6e0f5a13
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-008436-c.b2
Назва:
внесення змін до Оголошення
Вимога:
1. рішенням уповноваженої особи №100 від 11.03.2021 р. внесено зміни до додатку 2 "Технічні специфікації", але проігноровано п. 3.4. "Строк виконання робіт: з 12 березня 2021 року до 31 грудня 2021 року." - необхідно уточнити дату виконання робіт, так як дата початку не відповідатиме даті проведення аукціону та даті заключення договору;
2. у розділі 5. Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження, зокрема пп. 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій п. 5.1 Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідністі кваліфікаційним критеріям, вказано "1.1. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). ..." вимагаємо викласти у наступній редакції "Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника транспортних засобів необхідних для комфортабельного перевезення пасажирів та виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування транспортного засобу, їх кількість, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). ..."
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення №104 від 12.03.2021 р.pdf 12.03.2021 13:21
Дата подачі:
12.03.2021 12:08
Вирішення:
Шановний учаснику, на Вашу вимогу вирішено:
- внести зміни до п.3.4. Оголошення про Закупівлю, а саме: «Строк виконання робіт: з 27 березня 2021 року до 31 грудня 2021 року».
-відмовити учаснику в задоволенні вимоги щодо викладення пп.1.1 п.5.1. розділу 5 Оголошення в його редакції, оскільки роз'яснення цього підпункту було викладене у відповіді на запитання учасника спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
внесення уточнень до оголошення
Номер:
73f8b71f28e54ee78a49689b7db4f1d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-008436-c.b1
Назва:
внесення уточнень до оголошення
Вимога:
1. у додатку 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Нерегулярні пасажирські перевезення (Перевезення футбольних команд) ДК 021:2015 - 60140000-1 - зазначається перша дата поїздки на 12.03.2021 року, а подача пропозицій з 15.03.2021 по 18.03.2021 року (...6. Період уточнення інформації про закупівлю: 15.03.2021 20:00 год.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 18.03.2021 00:00 год....) без врахування дати аукціону і розгляду пропозицій - необхідно уточнити відповідність дати початку надання послуг.
2. у формі пропозицій Замовник просить вказати вартість надання послуг перевезення за 1км., незважаючи на те що в тексті оголошення про закупівлю вказано "Планова сума закупівлі - 100 000 грн." Замовником не вказано загальної відстані та не зазначено вартості надання послуг за 1 км
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення №100 від 11.03.2021.pdf 11.03.2021 20:00
- Оголошення нерегулярні перевезення.doc 11.03.2021 20:00
Дата подачі:
11.03.2021 12:27
Вирішення:
Шановний учасник, на Вашу вимогу було вирішено внести зміни до додатку 2 «Технічне завдання» до оголошення про Закупівлю, а саме: в графік поїздок, та викласти оголошення в новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні