• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Серверне обладнання для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго")

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Торги не відбулися

3 830 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 38 300.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 14:38 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

порушення

Номер: a2792d7ea07e43858e29a1aeed228589
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-002103-a.a3
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Ваше твердження щодо авторизації є хибним https://partner.huawei.com/eplus/#/aui/ru/web/findpartner це список партнерів, які мають можливість постачати обладнання, однак вони не мають можливості надавати авторизацію для тендеру серед усіх цих партнерів є лише один офіційний дистрибьютор Huawei - це компанія MTI Ми, як офіційні партнери компанії MTI, повідомляємо вам що навіть вона не має права видавати авторизаційний лист для тендеру. Авторизаційний лист в Україні на обладнання Huawei може видати виключно представник, а саме ТОВ "ХУАВЕЙ УКРАЇНА" І нам як офіційним партнерам MTI відмовили в авторизації, тому що на цей тендер авторизація надана іншій компанії і більш нікому її не нададуть. Це є коррупційною складовою захисту тендеру від інших учасників. Зараз ми чекаємо офіційну відмому, з якою ми змусимо вас прибрати цю дискримінаційну вимогу з документації, можливо через АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація на проведення процедури закупівлі розроблено згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання листа виробника або його офіційного представника не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника , а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів Закону «Про публічні закупівлі» та з метою: Забезпечення високої якості продукції адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником продукції чи його офіційним представником. Надання листа учасником мінімізує ризик того, товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо… (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що лист може бути виданий не лише виробником, але й його офіційним представником. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Якщо в учасників виникають складності з листом, то у нас, як у Замовника виникають підозри в якості та походженні такого товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.04.2021 09:01
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

порушення

Номер: c17c3c32e13d4a1ca13dc729266450d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-002103-a.a2
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Авторизаційний лист – це документ, який не має юридичної сили в вашому розумінні і він ніяким чином не гарантує постачання офіційного обладнання. Цей документ лише додає корупційну складову, тому що його можуть отримати лише обрані. Ви повинні розуміти, що компанія, навіть отримавши авторизаційний лист від дистрибьютора або партнера виробника, може з таким же успіхом купити обладння в іншому неофіційному каналі та поставили вам. І це буде проблема ваша і цього недобросовісного постачальника. А наявність авторизаційного листа на це ніяк не впливає, не контролює та ніяк не захищає. Тому ще раз прохання, не порушуйте закон, заберіть дискримінаційну вимогу з ТД. Інакше ми будемо вимушені оскаржити це в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога, щодо надання авторизаційних листів від виробника або представника виробника не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа від 2-х юридичних осіб. Крім того, замовник хоче переконатися, що товар, який учасник пропонує до постачання є товаром офіційно завезеним в Україну та на території України існує сервісний центр та Замовник в подальшому зможе його обслуговувати.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.04.2021 09:01
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

внести зміни

Номер: 87e222d4c8d943ce9579f0d6a81d8954
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-002103-a.a1
Назва: внести зміни
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Надані Вами посилання відносяться до придбання витратних матеріалів, а не технічно складного обладнання, яке потребує, у тому числі, сервісного обслуговування. Вимога, щодо надання авторизаційних листів від виробника або представника виробника не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа від 2-х юридичних осіб. Крім того, замовник хоче переконатися, що товар, який учасник пропонує до постачання є товаром офіційно завезеним в Україну та на території України існує сервісний центр та Замовник в подальшому зможе його обслуговувати.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.04.2021 09:01
Задовільнена: Ні