-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт дороги по вулиці Мохорівка в с.Студеники Бориспільського району Київської області; 45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, ДСТУ.Д.1.1-1:2013
Поточний ремонт дороги по вулиці Мохорівка в с.Студеники Бориспільського району Київської області; 45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, ДСТУ.Д.1.1-1:2013
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
09.03.2021 12:05 - 21.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення замовника
Номер:
b5d1bf434b7541b383394dbafa95d3d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000963-b.a2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Вимога:
Комунальне підприємство Бориспільської районної ради Київської області «Благоустрій» (далі – Суб’єкт оскарження), що є учасником по закупівлі «Поточний ремонт дороги по вулиці Мохорівка Бориспільського району Київської області; 45230000 – 8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ДСТУ.Д.1.1.-1:2013», оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-03-09-000963-b, звертається з-і скаргою на рішення прийняте від 31 березня 2021 року №60 Тендерним комітетом Виконавчого комітету Студениківської сільської ради (далі – Замовник), щодо відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження (посилання на рішення ID: 20ca49cbcb704b48822fb981362f1b62 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-09-000963-b), виходячи з наступного:
1. Підставами подання скарги є те, що Замовником неправомірно було відхилено пропозицію Комунального підприємства Бориспільської районної ради Київської області «Благоустрій» (далі – Суб’єкт оскарження), недотримання вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісність конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Під час проведення розгляду та оцінки тендерних пропозицій Замовником було недотримано вимог пунктів 4, 5 статті 22 Закону, а також Замовником неправомірно було застосовано до Суб’єкта оскарження положення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, як підставу для відхилення Суб’єкта оскарження.
Так, Замовником 31 березня 2021 року було прийнято рішення про відхилення пропозиції Суб'єкта оскарження з підстав: не відповідає встановленим абзацом першим третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема з наступного:
Текст рішення:
«Пропозиція учасника не відповідає вимогам п.1 Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме:
- учасник не надав інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації;
- учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Отже, тендерна пропозиція КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРИСПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «БЛАГОУСТРІЙ» підлягає відхиленню оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.».
Суб’єкт оскарження не погоджується з неправомірним рішенням Замовника та підставами, які Замовником були визначені як такі, що дають право Замовнику відхилити пропозицію Суб’єкта оскарження, зокрема зважаючи на наступні факти, а саме:
1. Умовами тендерної документації, зокрема п.1 Розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації». Суб’єктом оскарження подано сканкопію Витягу з реєстру платників Податку на додану вартість. Зазначимо, що Замовником не було зазначено «Надати інформацію у довільній формі». Суб’єкт оскарження вважає, що наданий Витяг є підтверженням форми оподаткування. Одночасно, звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
2. Замовник зауважує, що «Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.» Зазначена Замовником інформація не відповідає дійсності, оскільки дана вимога про надання такої інформації стосується наступного:
«Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 1 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, або у випадку якщо щодо переможця наявні підстави для відмови передбачені ст. 17 Закону, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.»
Доводимо до Вашого відома, що Суб’єкт оскарження, подаючи тендерну пропозицію, автоматично надав згоду та обробку даних, які знаходяться у вільному доступі.
Відповідно до умов тендерної документації Замовник зазначив, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було недотримано вимог пунктів 4, 5 статті 22 Закону, а також Замовником неправомірно було застосовано до Суб’єкта оскарження положення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, як підставу для відхилення Суб’єкта оскарження.
Підсумовуючи вищевикладене Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником порушено принцип здійснення закупівель, встановлений частиною 1 статті 3 Закону: об’єктивна на неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо необгрунтованим, надуманим та таким, що не відповідають дійсності наведені Замовником підстави для відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження у зв’язку з тим, керуючись положеннями статті 18 Закону,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Поточний ремонт дороги по вулиці Мохорівка Бориспільського району Київської області; 45230000 – 8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ДСТУ.Д.1.1.-1:2013», оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-03-09-000963-b.
3. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Комунального підприємства Бориспільської районної ради Київської області «Благоустрій», Код ЄДРПОУ 37417038, зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 31 березня 2021 року №60.
4. Скасувати своє рішення щодо визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрошляхбуд», код ЄДРПОУ 03580647.
5. Визнати переможцем закупівлі Комунальне підприємство Бориспільської районної ради Київської області «Благоустрій», Код ЄДРПОУ 37417038.
Повідомляємо, що у разі незадоволення даної скарги Замовником, Суб’єктом оскарження буде подано Скаргу до Антимонопольного Комітету України.
У разі ігнорування нашої скарги, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо направити відповідну скаргу до органу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для ініціювання моніторингу дотримання законодавства в сфері публічних закупівель, а також до правоохоронних органів.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 164-14 КУПАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.04.2021 20:41
Дата подачі:
09.04.2021 20:41
Вирішення:
На Вашу вимогу (Номер вимоги: UA-2021-03-09-000963-b.a2) повідомляємо наступне:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п.1 Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме:
учасник не надав інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації
- учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції не надав лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав, визначених Законом.
Отже, тендерна пропозиція КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРИСПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ" підлягає відхиленню оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Скарга на рішення замовника
Номер:
9f0797f780f14caa84d29d7fa4f42f33
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000963-b.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Комунальне підприємство Бориспільської районної ради Київської області «Благоустрій» (далі – Суб’єкт оскарження), що є учасником по закупівлі «Поточний ремонт дороги по вулиці Мохорівка Бориспільського району Київської області; 45230000 – 8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ДСТУ.Д.1.1.-1:2013», оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-03-09-000963-b, звертається з-і скаргою на рішення прийняте від 31 березня 2021 року №60 Тендерним комітетом Виконавчого комітету Студениківської сільської ради (далі – Замовник), щодо відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження (посилання на рішення ID: 20ca49cbcb704b48822fb981362f1b62 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-09-000963-b), виходячи з наступного:
1. Підставами подання скарги є те, що Замовником неправомірно було відхилено пропозицію Комунального підприємства Бориспільської районної ради Київської області «Благоустрій» (далі – Суб’єкт оскарження), недотримання вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісність конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Під час проведення розгляду та оцінки тендерних пропозицій Замовником було недотримано вимог пунктів 4, 5 статті 22 Закону, а також Замовником неправомірно було застосовано до Суб’єкта оскарження положення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, як підставу для відхилення Суб’єкта оскарження.
Так, Замовником 31 березня 2021 року було прийнято рішення про відхилення пропозиції Суб'єкта оскарження з підстав: не відповідає встановленим абзацом першим третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема з наступного:
Текст рішення:
«Пропозиція учасника не відповідає вимогам п.1 Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме:
- учасник не надав інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації;
- учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Отже, тендерна пропозиція КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРИСПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «БЛАГОУСТРІЙ» підлягає відхиленню оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.».
Суб’єкт оскарження не погоджується з неправомірним рішенням Замовника та підставами, які Замовником були визначені як такі, що дають право Замовнику відхилити пропозицію Суб’єкта оскарження, зокрема зважаючи на наступні факти, а саме:
1. Умовами тендерної документації, зокрема п.1 Розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації». Суб’єктом оскарження подано сканкопію Витягу з реєстру платників Податку на додану вартість. Зазначимо, що Замовником не було зазначено «Надати інформацію у довільній формі». Суб’єкт оскарження вважає, що наданий Витяг є підтверженням форми оподаткування. Одночасно, звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
2. Замовник зауважує, що «Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.» Зазначена Замовником інформація не відповідає дійсності, оскільки дана вимога про надання такої інформації стосується наступного:
«Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 1 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, або у випадку якщо щодо переможця наявні підстави для відмови передбачені ст. 17 Закону, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.»
Доводимо до Вашого відома, що Суб’єкт оскарження, подаючи тендерну пропозицію, автоматично надав згоду та обробку даних, які знаходяться у вільному доступі.
Відповідно до умов тендерної документації Замовник зазначив, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було недотримано вимог пунктів 4, 5 статті 22 Закону, а також Замовником неправомірно було застосовано до Суб’єкта оскарження положення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, як підставу для відхилення Суб’єкта оскарження.
Підсумовуючи вищевикладене Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником порушено принцип здійснення закупівель, встановлений частиною 1 статті 3 Закону: об’єктивна на неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо необгрунтованим, надуманим та таким, що не відповідають дійсності наведені Замовником підстави для відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження у зв’язку з тим, керуючись положеннями статті 18 Закону,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Поточний ремонт дороги по вулиці Мохорівка Бориспільського району Київської області; 45230000 – 8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ДСТУ.Д.1.1.-1:2013», оголошення в електронній системі закупівель UA-2021-03-09-000963-b.
3. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Комунального підприємства Бориспільської районної ради Київської області «Благоустрій», Код ЄДРПОУ 37417038, зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 31 березня 2021 року №60.
4. Скасувати своє рішення щодо визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрошляхбуд», код ЄДРПОУ 03580647.
5. Визнати переможцем закупівлі Комунальне підприємство Бориспільської районної ради Київської області «Благоустрій», Код ЄДРПОУ 37417038.
Повідомляємо, що у разі незадоволення даної скарги Замовником, Суб’єктом оскарження буде подано Скаргу до Антимонопольного Комітету України.
У разі ігнорування нашої скарги, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо направити відповідну скаргу до органу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для ініціювання моніторингу дотримання законодавства в сфері публічних закупівель, а також до правоохоронних органів.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 164-14 КУПАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.04.2021 20:38
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.04.2021 20:39