• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, Бензин марки А-92)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками Звіздовська Людмила Анатоліївна, заступник начальника управління – начальник відділу по роботі із закладами освіти управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Дизельне паливо, Бензин марки А-92. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Дизельне паливо - ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин марки А-92 - ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Дизельне паливо – 19800 л. Бензин марки А-92 - 1148 л. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 523 700,00 грн. (п’ятсот двадцять три тисячі сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 237,00 грн. (п’ять тисяч двісті тридцять сім грн. 01 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «25» березня 2021 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

523 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 237.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 11:46 - 21.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ

Номер: b8a77e804d4746f8b312bdf8086e5421
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-004541-c.b1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - надання одночасно талонів номіналу 5, 10 та 20 л, видозмінивши умову до наступного варіанту: «5 або 10 або 20 літрів.» Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) уповноваженою особою з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради «09» березня 2021 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, Бензин марки А-92) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-09-004541-c. Перш за все вважаємо за необхідне наголосити, що відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Змістом вимог Додатку №3 до тендерної документації замовником торгів було встановлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у томі числі відповідну технічну специфікацію товару. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації (особливо в цій частині) сформовано у відповідності до фактичної потреби замовника торгів в межах обсягів фінансування. За змістом Вашої вимоги не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання наведених умов Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації. Довідково інформуємо, що що законодавством України у сфері закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі. Наголошуємо, що під час проведення процедури закупівлі замовник торгів керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов тендерної документації відповідно до положень ст. 22 Закону. Крім того, просимо Вас звернути увагу, що положеннями статті 18 Закону встановлено Порядок оскаржень процедур публічних закупівель. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до положень ст. 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності порушених прав Скаржника та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких було порушено право чи законні інтереси такої особи. До скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf-формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника. Враховучи вищезазначене, Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Статус вимоги: Відхилено