-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 77610000-9 - Послуги з відлову тварин
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
09.03.2021 11:45 - 21.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відміни Протоколу уповноваженої особи ВК Каховської міської ради від 31.03.2021р. про визнання переможця закупівлі ГО «Таврійське товариства захисту тварин»
Номер:
ad203f9169ae4927a55ed6daeec0e938
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000853-b.b2
Назва:
Вимога щодо відміни Протоколу уповноваженої особи ВК Каховської міської ради від 31.03.2021р. про визнання переможця закупівлі ГО «Таврійське товариства захисту тварин»
Вимога:
Уповноважена особа замовника визначила за поданими документами пропозиції переможцем оголошеної закупівлі ГО «Таврійське товариства захисту тварин».
Вважаємо дане рішення неправомірним, яке порушує основні принципи проведення публічних закупівель виходячи з наступного:
1. Учасник, ГО «Таврійське товариства захисту тварин», надав довідку № 03235 від 23.03.2021р., що не планує залучати жодних субпідрядників до надання послуг.
Проте документація містить скановану копію Договору про надання ветеринарних послуг, укладеного з ФОП Кондаков В.В. , копію диплому Кондаков В.В. та копію Ліцензії видану Кондракову В.В.
Таким чином, ГО «Таврійське товариства захисту тварин», на виконання замовлених послуг залучає субпідрядника та використовує Ліцензію субпідрядника на виконання замовлених послуг.
Також ГО «Таврійське товариства захисту тварин», не довів кваліфікацію свого субпідрядника. Додавши до своєї пропозиції копію диплому лікаря ветеринарної медицини Кондаков В.В. від 1997р. Але для підтвердження кваліфікації лікар повинен проходити курси підвищення кваліфікації 1 раз на 5 років. Підтвердження саме кваліфікації субпідрядника не надано.
ГО «Таврійське товариства захисту тварин», надала у складі своєї пропозиції завідомо недостовірні дані. Що видно із наданих документів, на які уповноважена особа замовника не звернула уваги, тим самим порушила законодавство про закупівлю та несе відповідальність згідно ст.16414 Розділ Х.
Обов’язок уповноваженої особи замовника згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» перевірити субпідрядника ГО «Таврійське товариства захисту тварин» на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону.
2. Тендерна документація та Технічні вимоги до предмета закупівлі містять вимоги до учасників (виконавець забезпечує/повинен мати), а саме:
Транспортування тварин повинно проводитися у відповідності до Правил транспортування тварин, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1402.
Таким чином учасник повинен мати спеціалізований транспорт для перевезення тварин.
Проте, ГО «Таврійське товариства захисту тварин» у складі своєї пропозиції надало документи, які підтверджують що для здійснення вилову та перевезення тварин учасник використовує автомобіль грузо-пасажирський марки ГАЗ.
Даний тип автомобіля не призначається для перевезення тварин, його призначення здійснювати грузо-пасажирські перевезення. Таким чином, автомобіль, який використовує ГО «Таврійське товариства захисту тварин» не відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1402.
У разі зміни типу транспортного засобу, власник транспорту здійснює його переоформлення, яке підтверджується відповідними документами, які до складу пропозиції не додані
З вищенаведеного - матеріально-технічна база ГО «Таврійське товариства захисту тварин» не відповідає вимогам замовника та автомобіль для и перевезення тварин не відповідає Постанові № 1402.
Уповноважена особа замовника проігнорувала невідповідність матеріально-технічної бази учасника, тим самим порушила законодавство про закупівлю та несе відповідальність згідно ст.16414 Розділ Х.
3. ГО «Таврійське товариства захисту тварин» у складі пропозиції надало довідку № 03239 від 23.03.2021р. про наявність у учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі.
Цією довідкою керівник ГО «Таврійське товариства захисту тварин» Тернавський О.В. підтвердив наявність працівника Чебанова Є.В., який має спеціальність – фахівець з вилову тварин та досвід роботи – 4 роки.
Наступна довідка № 0211 від 11.02.2021р., яка видана керівником ГО «Таврійське товариства захисту тварин» Тернавський О.В. містить інформацію, що Чебанов Є.В. пройшов фахове навчання з відлову безпритульних тварин з 01 по 10 лютого 2021р.
Таким чином, досвід роботи Чебанова Є.В. як фахівця з вилову тварин на дату подання тендерної пропозиції становить 1 місяць, а не 4 роки.
Керівник ГО «Таврійське товариства захисту тварин» у складі пропозиції надав завідомо недостовірну інформацію.
Уповноважена особа замовника не виконала покладені на неї обов’язки та проігнорувала факт надання недостовірної інформації чим порушила вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та несе відповідальність згідно ст.16414 Розділ Х.
Крім того, ГО «Таврійське товариства захисту тварин» проводячи фахове навчання ловців безпритульних тварин порушує вимоги законодавства в частині проведення фахового навчання. А саме, професійне навчання працівників здійснюється відповідно Наказу № 127/151 від 26.03.2001 Міністерства праці та соціальної політики та Міністерства освіти і науки. Професійне навчання здійснюється суб’єктами, які мають ліцензію на надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти за відповідною професією. ГО «Таврійське товариства захисту тварин» не має ліцензії на проведення освітньої діяльності.
4. Пропозиція ГО «Таврійське товариства захисту тварин» подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом накладання на пропозицію в цілому електронного цифрового підпису.
Проте, ЗУ «Про електронний цифровий підпис» яким було визначено правовий статус електронного цифрового підпису, втратив чинність 07.112018р. Натомість чинність набрав ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» та ЗУ «Про електронні довірчі послуги» якими врегульовано питання накладання електронного підпису на документи.
ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогою замовника в тендерній документації наведено, що на документи, які подаються через електронну систему закупівель повинно бути накладено кваліфікований електронний підпис.
Надана пропозиція ГО «Таврійське товариства захисту тварин» не містить електронного підпису – кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Вимоги щодо порядку надання тендерної пропозиції ГО «Таврійське товариства захисту тварин» не виконані.
Уповноважена особа замовника не виконала покладені на неї обов’язки та проігнорувала факт надання недостовірної інформації чим порушила вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та несе відповідальність згідно ст.16414 Розділ Х.
Вимагаємо відмінити рішення Протоколу уповноваженої особи ВК Каховської міської ради від 31.03.2021р. про визнання переможця закупівлі ГО «Таврійське товариства захисту тварин».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2021 22:09
Вирішення:
1. На Вашу вимогу , повідомляємо , що пропозиція ГО «Таврійське товариство захисту тварин» відповідає вимогам замовника , довідка про наявність спеціалістів розписана та надана в повному обсязі, Ваша довідка №17/24/03/21 від 24.03.2021року про наявність спеціалістів не дає змоги ознайомитися з Вашими спеціалістами , бо ви написали в довідці на вимогу замовника, чи є вони , чи ні, виникають питання , хоча в тендерній документації ця довідка повинна бути .
2. Ваше зауваження про транспортний засіб безпідставне, бо постанова не вимагає відхиляти будь яку модель автотранспорту , вона вимагає щоб цей транспортний засіб дотримувався слідуючих правила транспортування тварин , а саме:
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 листопада 2011 р. № 1402
ПРАВИЛА транспортування тварин
Загальні положення
1. Ці Правила встановлюють вимоги до перевезення тварин авіаційним, автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом.
2. У цих Правилах наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
відправник (одержувач) - особа, що здійснює відправлення (одержання) тварин під час їх транспортування перевізником;
гідробіонти - морські або прісноводні організми, які постійно живуть у водному середовищі;
засоби перевезення - клітка, контейнер, ящик, ємність або інша тара жорсткої конструкції, що використовується для перевезення тварин і розміщується у транспортному засобі;
перевізник - фізична або юридична особа, що перевозить тварин;
спеціальні транспортні засоби - засоби авіаційного, морського, річкового, залізничного або автомобільного транспорту, що використовуються виключно для перевезення тварин з урахуванням їх біологічних, видових та індивідуальних особливостей;
супроводжуюча особа - представник відправника (одержувача) або власник тварини, що здійснює її супровід під час перевезення;
транспортування тварин - перевезення тварин, що здійснюється одним або кількома транспортними засобами, а також пов’язані з ним операції, включаючи завантаження (вивантаження), перезавантаження і відпочинок в місцях зупинки, до моменту вивантаження тварин за місцем призначення.
3. Закон про публічні закупівлі у чинній редакції передбачає, що під час використання електронної системи закупівель Прозоро з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюють та подають з урахуванням вимог законів:
Про електронні довірчі послуги;
Про електронні документи та електронний документообіг.
Та законодавство про публічні закупівлі не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію. Учасник буде зобов’язаний це зробити, у випадку, коли про це є вимогою замовника у документації. Та в нашій документації така вимога відсутня , зі сторони Замовника до учасника ГО «Таврійське товариство захисту тварин» , буде – дискримінаційною. Відхилення пропозиціїї буде неправомірною.
Також повідомляємо , що ви не використали свою змогу своєчасно звернутися до АМКУ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Коригування тендерної документації в частині замовлених послуг та кількості
Номер:
a5989ebc768b4c6ea80f552ef4b7e6ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000853-b.c1
Назва:
Коригування тендерної документації в частині замовлених послуг та кількості
Вимога:
У Тендерній документації Замовником наведена у Проекті договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації, наведена Калькуляція, яка містить найменування замовленої послуги – «Послуга з регулювання чисельності безпритульних тварин» та кількість - 125 шт.
Проте,
1. Порядок заповнення тендерної документації п. 4.3 «Місце, кількість, обсяги поставки товарів (надання послуг, виконання робіт» - не містить кількості, обсягів поставки.
2. У таблиці Додатку 3 до тендерної документації Замовником наведено дві послуги – «відлов, транспортування, повернення» та «відлов, доставка, стерилізація, щеплення, тимчасове утримання» .
Кожна послуга у кількості по 125 голів.
Наводимо копію з Додатку 3.
Таблиця Додатку 3
1. Відлов та транспортування безпритульних тварин до тимчасового місця перебування та повернення їх на попереднє місце мешкання, ведення моніторингу безпритульних тварин по м. Каховка та на території Каховської міської територіальної громади - 125 гол.
2. Відлов та доставка тварин , проведення стерилізації , щеплення , профілактичних обробок та тимчасового утримання з урахуванням харчування ) - 125 гол.
3. На електронному майданчику закупівель у Специфікації закупівлі наведено:
- Послуги з відлову тварин (відлов та доставка тварин, проведення стерилізації, щеплення, профілактичних обробок та тимчасового утримання з урахуванням харчування»
- «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» - 100 послуг
Вимагаємо привести (відкоригувати) до єдиної складової документи Тендерної документації в частині:
1. Найменування замовленої послуги
2. Кількості замовленої послуги
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 15.03.2021 22:04
Дата подачі:
14.03.2021 21:25
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації , а саме відкориговано найменування замовленої послуги та кількість замовленої послуги , що підтверджено протоколом про зміни до тендерної документації . Також внесені зміни до специфікації оголошення предмета закупівлі "Послуга з відлову тварин" .
Статус вимоги:
Задоволено