• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання парку пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Басівський»

ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція) про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: Проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання парку пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Басівський». • Код національного класифікатора України ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.09.2021 р. • Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 150 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 15.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: по 24.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 750,00 грн. (0,5%). • Інша інформація: Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан- копії. Під час проведення закупівелі усі документи викладаються українською мовою. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків). Вартість наданих послуг, визначаються в межах вартості послуг, передбачених договірною ціною яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків із урахуванням виконаних обсягів послуг та їх вартості. Вартість наданих послуг, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні, яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків, в тому числі: вартість прямих витрат визначається на основі діючих на момент складання актів здачі-приймання наданих послуг з урахуванням вартості машин, механізмів та матеріалів, розрахованих по калькуляціям на підприємстві. Розмір кошторисної заробітної плати робітників визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року №196). Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, рівень яких погоджується з Замовником. Розмір кошторисного прибутку визначається на рівні, не вищому ніж встановлений місцевими органами самоврядування, але в будь-якому випадку не вище середнього по галузі згідно до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 року. • Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації). • Документи, що підтверджують наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг, відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 2 до оголошення, зокрема наявність 2-х контейнерів для збору сміття та інше. а) для власного обладнання Учаснику надати технічні паспорти або бухгалтерські документи, що підтверджують наявність машин та обладнання, за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера. б) для орендованого обладнання – надати завірені копії договорів оренди. • Документи, що підтверджують наявність не менше 2 працівників (довідка в довільній формі). На підтвердження інформації, учасник має надати стосовно кожного працівника, зазначеного в довідці: 1) копію власного штатного розпису; 2) накази на призначення (цивільно-правовий договір); 3) посвідчення про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій. • Документи, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів): * аналогічним договором вважається договір на надання послуг з проведення санітарного утримання парку пам’ятки садово-паркового мистецтва. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати: - договір(и), зазначений(і) в гарантійному листі, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/спеціфікаціями до договору; - акти виконаних робіт у повному обсязі; - довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі; - позитивний лист – відгук замовника робіт за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Торги відмінено

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 11:11 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 35191ffb923a4b12a1921f4534960c82
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-003460-c.b2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Оголошенням про проведення процедури закупівлі передбачено обов'язок надання учасником документів, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів). При цьому, згідно з оголошенням, "аналогічним договором вважається договір на надання послуг з проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду: санітарне утримання парку пам’ятки садово-паркового мистецтва." При цьому, Додатком 2 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" до Оголошення передбачено вимоги до виконання послуги з проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання парку пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Басівський», а саме: 1. Збирання сміття на території парку «Басівський» (площа 26,19 га) та укладання його в контейнери. 2. Вивезення зібраного сміття здійснювати на полігон для складування ТПВ. 3. Встановлення 2-х контейнерів для роздільного збору сміття. 4. Кратність прибирання – 103 рази за період надання послуги. 5. Якість послуги повинна відповідати чинному законодавству. 6. Період надання послуги: 01.04.2021 р. по 30.09.2021 р. включно. 7. Кількість прибиральників, які фактично перебувають у трудових відносинах на момент проведення торгів повинна бути не менше 2 чоловік. 8. Своєчасне інформування Департаменту інфраструктури міста СМР про факти розпалювання вогнищ, відбору піску та незаконного видалення зелених насаджень. Тобто Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі не містить жодного виду робіт, які були б специфічними для здійснення санітарного утримання саме природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду. Крім того, хоч файл "Оголошення (нова редакція).doc" і не містить положення про те, що аналогічним договором вважається договір на надання послуг з проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території саме міста Суми (що були усунуті Замовником в ході розгляду вимоги, заявленої 10.03.2021), проте такі вимоги містяться у Оголошенні про проведення процедури закупівлі, розміщеному в електронній системі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною четвертою вказаної статті Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини п'ятої статті 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас, якщо учасник спрощеної закупівлі має досвід з виконання договорів надання послуг з проведення санітарних заходів, які передбачали б надання послуг, аналогічних за складом та обсягом, але на територіях, що не є об’єктами природно-заповідного фонду, він не має можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимоги Замовника дискримінаційними та спрямованими на усунення конкурентів КП "Паркінг" СМР, що є підприємством, безпосередньо підпорядкованим Замовнику, та з яким Замовником раніше укладались договори на такі послуги без використання електронної системи, а саме: - у 2018 році (ID контракту: UA-2018-04-04-000806-c-c1); - у 2019 році (ID контракту: UA-2019-03-19-001895-c-c1); - у 2020 році (ID контракту: UA-2020-03-04-000318-a-c1). Слід зазначити, що Комунальне підприємство "Паркінг" Сумської міської ради є підприємством, безпосередньо підпорядкованим, підконтрольним та підзвітним Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, що передбачено пунктами 1.3., 3.1., 3.2., 3.4. Статуту Комунального підприємства "Паркінг" Сумської міської ради, затвердженим рішенням Сумської міської ради від 06 серпня 2019 року № 5531-МР. Таким чином, дії Замовника є такими, що порушують принципи закупівель, передбаченими статтею 5 Закону. Виходячи в вищезазначеного, вимагаємо усунути вказані порушення чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, зазначивши, що "аналогічним договором вважається договір на надання послуг з проведення санітарних заходів", а у випадку неможливості усунення таких порушень - скасувати закупівлю та оголосити нову закупівлю із суворим дотриманням вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дії Замовника не є такими, що порушують принципи закупівель, передбачені статтею 5 Закону, оскільки вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі викладені із дотриманням положень Закону України «Про публічні щакупівлі». Так, відповідно до статті 14 Закону, в оголошенні може зазначатися інша інформація, ніж та, яка закріплена п.1-13 ст. 14 Закону. Тож, Замовник зазначив вимоги, які підтверджують спроможність учасників у виконанні послуг, які є предметом закупівлі. Даною вимогою Учасник здійснює вплив на Замовника, оскільки кваліфікаційні критерії установлені для того, щоб визначити відповідність пропозиції учасника вимогам до предмету закупівлі. Предметом закупівлі є проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання парку пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Басівський», який визначений відповідно до Програми охорони навколишнього природнього середовища Сумської об’єднаної територіальної громади на 2019-2021 роки, затвердженої рішенням Сумської міської ради від 19.12.2018 р. №4330-МР (зі змінами). Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять обмежень конкуренції та не призводять до дискримінації учасників, а лише вимагають документальне підтвердження кваліфікації. Вимоги Замовника не є дискримінаційними та не спрямовані на усунення конкурентів КП "Паркінг" СМР, оскільки, як видно із попередніх закупівель, пропозиція КП "Паркінг" СМР була неодноразово відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 58db77b7ba184a8b842f6fb477afe077
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-003460-c.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Оголошенням про проведення процедури закупівлі передбачено обов'язок надання учасником документів, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів). При цьому, згідно з оголошенням, "аналогічним договором вважається договір на надання послуг з проведення спеціальних заходів, спрямованих на запобігання знищенню чи пошкодженню природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду на території міста Суми: санітарне утримання парку пам’ятки садово-паркового мистецтва." Таким чином, навіть якщо учасник виконував аналогічні роботи у іншому населеному пункті, він не має можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. Водночас, за нашою інформацією, є тільки одне підприємство у місті Суми, що може надати такий договір - КП "Паркінг" СМР, що є підприємством, підпорядкованим замовнику (департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради). Вважаємо такі вимоги замовника дискримінаційними та просимо їх усунути.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Зміни до оголошення внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні