• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заміна дверних блоків

Завершена

181 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 810.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 10:38 - 15.03.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги про досвід роботи

Номер: 105d58ef5a284da993c5b4e78b1ae390
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-002532-c.b1
Назва: Вимоги про досвід роботи
Вимога:
Шановний Замовник! В оголошенні про проведння закупівлі Ви зазначаєте, що учасник повинен мати досвід роботи на ринку не менше 10 (десяти) років. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників. Чи дійсно Ви вважаєте, що саме компанія з 10-ти річним досвідом зможе виконати роботи краще, ніж компанія, для прикладу, з досвідом роботи 1-2 роки? Прошу внести зміни до документації та видалити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. У зв’язку з тим, що об’єкт, на якому планується заміна дверних блоків (столярні та теслярні роботи) є закладом освіти, в якому навчаються діти різних вікових категорій, відповідно, якість робіт повинна чітко відповідати встановленим для такого роду робіт вимогам та стандартом, і, на глибоке переконання Замовника, компанія з 10-ти річним досвідом робіт зможе виконати заявлені роботи краще, ніж компанія з меншим досвідом робіт у цій сфері, оскільки у Замовника вже був негативний досвід виконання аналогічних робіт компанією з меншим досвідом робіт. У зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу, досвід та кваліфікованих працівників. Таким чином, оскільки наш заклад використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Києва, а об’єкт, який потребує заміни дверних блоків, має, крім іншого, суспільне значення, як інноваційний освітній заклад, то для здійснення відповідних робіт на об’єкті потрібен певний досвід на ринку столярних та теслярних робіт, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо надання інформації про наявність досвіду роботи – не менше 10 років. Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання відповідних послуг/здійснення робіт не є дискримінаційним положенням.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.03.2021 10:47