• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з забезпечення оперативного реагування разі надходження на ПЦС сигналу тривоги)

Торги відмінено

249 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 249.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 10:15 - 21.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

дискримінаційна вимога

Номер: 429ce2dc5355461c9b6bbf1d7c9c392b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-000385-b.b2
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Частиною першою Додатку 4 до тендерної документації передбачено «забезпечення реагуванням НПО у разі надходження на ПЦС сигналу тривоги цілодобово 7 діб на тиждень». Частиною другою Додатку 4 передбачено, що « у разі залучення працівників територіального органу Національної поліції України учасник закупівлі надає оригінал або завірену копію договору з Національною поліцією України про надання послуг». Ст.1 ЗУ « Про охоронну діяльність» передбачено, що суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії; Ст. 19 цього ж Закону передбачає, що Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Таких заходів, як укладання суб’єктами охоронної діяльності договорів з Національною поліцією України Закон не передбачає. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити дану вимогу як незаконну.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 19 ЗУ «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про національну поліцію» Поліція відповідно до покладених на неї завдань здійснює на договірних засадах охорону фізичних осіб та об’єктів права приватної і комунальної власності. Окрім того, діяльність органів і підрозділів поліції охорони, спрямовані на організацію та виконання заходів з фізичної охорони об’єктів і майна усіх форм власності, фізичних осіб, прийнятих під охорону на договірних засадах, регулюється наказом Міністерства внутрішніх справ «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів» від 07.07.2017 № 577. Враховуючи вищезазначене, укладення суб’єктами господарювання договорів з Національною поліцією України про надання охоронних послуг є правомірним.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

дискримінаційна вимога

Номер: 8c75fdaba21f43fab37a4346541d58e4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-000385-b.b1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимогою тендерної документації ( Додаток 4) передбачено «наявність екіпірованої та озброєної вогнепальною зброєю групи реагування». Відповідно до ст. 10 ЗУ « Про охоронну діяльність», під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами. Постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", суб’єкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Згідно ч.2, ч.4 ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно правових форм беруть участь у процедурах закупівель/ спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 ЗУ « Про публічні закупівлі» встановлено,що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Вважаємо за потрібне вимагати у Замовника видалити вищевказану вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: . Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з положеннями ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, встановлення технічних вимог до предмета закупівлі є виключним правом Замовника. Документація на закупівлю охоронних послуг за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з забезпечення оперативного реагування разі надходження на ПЦС сигналу тривоги) розроблена Замовником з урахуванням вимог діючого законодавства. п. 2 Додатку №4 до тендерної документації встановлено вимогу щодо наявності екіпованої та озброєної вогнепальною зброєю групи реагування у тому числі із залученням працівників територіального органу Національної поліції України. Дана вимога встановлена в тендерній документації, зважаючи на складну політико-економічну ситуацію, яка склалася у державі, специфіку охорони об’єктів Замовника, що розташовані близько до території проведення операції об’єднаних сил на території Донецької області (приблизно 60 км), а також з метою запобігання злочинам з огляду на підвищений ризик терористичних проявів в межах території наближеної до зони проведення операції об’єднаних сил, задля забезпечення публічної безпеки і порядку на об’єктах Замовника в межах діючого законодавства. Окрім того, аналізуючи обстановку в межах території проведення операції об’єднаних сил за останні роки, можна зробити висновки, що злочинці є вмотивованими особами, які заздалегідь планують порушення, мають необхідну підготовку та мають усі шанси протистояти неозброєній охороні. В той же час, реагування на порушення безпеки в закладах освіти із залученням озброєної вогнепальною зброєю групи реагування у тому числі із залученням працівників територіального органу Національної поліції України є адекватним заходом протидії вищезазначеним загрозам. Виходячи з вищезазначеного, вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, учасником даної закупівлі може бути як приватне охоронне агентство, яке має відповідну ліцензію та договір про надання послуг з національною поліцією охорони, так і національна поліція охорони.
Статус вимоги: Не задоволено