-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з монтажу системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (СРВНСіО)
Завершена
1 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
09.03.2021 10:02 - 19.03.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Сьома дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Номер:
e639e1c3248f4d20a21e7f60ab4fac0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000415-a.b7
Назва:
Сьома дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Вимога:
Вимагаємо в розділі "Основні вимоги до поставки обладнання" Додатку 3 чітко визначити, хто повинен надати вказані документи (Учасник або Переможець?) та коли необхідно надати вказані документи (в тендерній пропозиції? при проведенні монтажу обладнання? в період пуско-налгоджувальних робіт? після завершення всих робіт?)!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 17:23
Вирішення:
Шановний Учасник, в конкурсній документації не де не зазначено що Учасники або Переможець повинен надати ці документи на етапі кваліфікації. Перелік цих документів зазначений як довідковий, щоб на момент здачі робіт Покупцю, не виникало зайвих питань, що це не вимагалося конкурсною документацією тому надаватися не буде.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Шоста дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Номер:
c37ab8684b844bb9866f72a846f2d742
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000415-a.b6
Назва:
Шоста дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Вимога:
Вимагаємо в розділі "Вимоги до якості" Додатку 3 скасувати дискримінаціну кваліфікаційну вимогу, щодо надання сертифікату калібрування або свідоцтва про калібрування на кожну одиницю приладу, так як цей пункт має декілька трактувань:1) незрозуміло хто повнинен надати учасник, чи переможець? 2) незрозуміло яких конкретно приладів стосується ця вимога? 3)яким нормативним документом визначено необхідність наявності цих сертифікатів або свідоцтв? .... Короче НІЧОГО НЕЗРОЗУМІЛО!!!! І як ми розуміємо це зроблено навмисно!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 17:17
Вирішення:
В даний пункт внесені поправки, що до калібрування. Також повідомляємо, що законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні мати свідоцтва про повірку, інші засоби вимірювальної техніки повинні мати сертифікат оцінки відповідності та сертифікат калібрування згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
П'ята дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Номер:
4c9d1bebf41c428998d3355dc8013832
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000415-a.b5
Назва:
П'ята дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Вимога:
Вимагаємо в п.3 Додатку 2 скасувати дискримінаційну кваліфікаційну вимогу, щодо надання Учасниками чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції Дозвіл(и) на виконання робіт підвищеної небезпеки, передбачений(их) Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, видані Учаснику або іншому(им) суб’єкту(ам) господарювання, якого(их) Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, а саме: - «виконувати роботи підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування) в потенційно вибухонебезпечному середовищі)», так як у вищевказаний нормативний документ не передбачає можливість (необхідність) отримання дозволу на "роботи підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування) в потенційно вибухонебезпечному середовищі)»!!! Ви Постанову Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 давно відкривали???!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 17:06
Вирішення:
Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі — дозвіл). Дозвіл видається: роботодавцеві — на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3; відповідно до Порядку ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки та до Порядку ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Четверта дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Номер:
cdce32c25d4946f2a7a375ace1fa6a5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000415-a.b4
Назва:
Четверта дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Вимога:
Вимагаємо в п.3 Додатку 2 скасувати кваліфікаційну вимогу, щодо надання Учасниками чинної на кінцеву дату подання тендерної пропозиції Ліцензію (з додатками до неї), Учасника та іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання, якого(их) Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками СС-3 (V категорії складності) на наступний вид робіт за кодами 1.13.01, 1.13.02, 2.01.06, 2.01.07, 2.02.05, 2.02.06:!!! Яку ліцензію ви вимагаєте????? У відповідності до ст.7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" Роботи з монтажу системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (СРВНСіО) не являються ліцензійними!!!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 16:58
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно до ст..32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» до значних наслідків (СС3 V категорії складності) відносяться об’єкти підвищеної небезпеки. КП «НВК «Іскра» відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки. Відповідно до постанови КМУ від 30.03.2016ро. №256 затверджено Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV іV категорій складності, які підлягають ліцензуванню.
Тому потрібна ліцензія «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками» (СС2, СС3)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Третя дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Номер:
18b3f6a5a6cc4c778a6fcfb97239c675
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000415-a.b3
Назва:
Третя дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Вимога:
Вимагаємо в п.2.1 Додатку 2 виключити кваліфікаційну вимогу, щодо наявності досвіду з виконання робіт з підтримання експлуатаційної придатності систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій, а також центрального спостереження (угода, договір), так як аналогічні договора ви вимагаєте в п.1.1. Додатку 2!!! Визначьтесь, на що вам потрібний аналогічний договір: на монтаж, чи на ТО і спостереження! Ви свідому вводите в оману учасників???!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 16:53
Вирішення:
Даний пункт буде видалений:
• наявність досвіду з виконання робіт з підтримання експлуатаційної придатності систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій, а також центрального спостереження (угода, договір)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Друга дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Номер:
d0bb16dae0ed4acdae16a1551e7c6a15
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000415-a.b2
Назва:
Друга дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Вимога:
Вимагаємо в п.1.1 Додатку 2 скасувати кваліфікаційну вимогу, щодо надання аналогічних договорів на об'єктах підвищеної небезпеки, так як для підтвердження досвіду достатньо наявність монтажу учасником системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (СРВНСіО) на любому об'єкті! Ви ще б прописали в м.Запоріжжі!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 16:47
Вирішення:
Шановний Учасник, кваліфікаційні вимоги встановлюються замовником(Покупцем) для того щоб обрати постачальника відповідного рівня досвідченості, тому учасники повинні підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом. Якщо Учасник дійсно має достатній досвід виконання таких договорів, то для нього не стане це перешкодою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Номер:
8106073fe2e74124beb0e70dd7728f80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-09-000415-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога, яка значно звужує коло потенційних учасників, та не призводить до економії бюджетних коштів Державного концерну "УКРОБОРОНПРОМ"
Вимога:
Вимагаємо в п.1.1 Додатку 2 скасувати кваліфікаційну вимогу, щодо надання не менше 3-ох аналогічних договорів, так як для підтвердження досвіду достатньо одного! Чому не 5 або 10 або 100???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 16:41
Вирішення:
Шановний Учасник, кваліфікаційні вимоги встановлюються замовником(Покупцем) для того щоб обрати постачальника відповідного рівня досвідченості, тому учасники повинні підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом. Якщо Учасник дійсно має достатній досвід виконання таких договорів, то для нього не стане це перешкодою.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні