-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з поточного ремонту шкільних автобусів
Завершена
96 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2021 21:15 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Незаконе відхилення пропозиції ТОВ “АВТОЦЕНТР ТІРАВТО”
Номер:
9247c3e0499344b89e4a053356dc3a4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-06-000107-a.a1
Назва:
Незаконе відхилення пропозиції ТОВ “АВТОЦЕНТР ТІРАВТО”
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до умов тендерної документації предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту шкільних автобусів (UA-2021-03-06-000107-a), за кодом Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Замовник НЕЗАКАННО ВІДХИЛИВ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ “АВТОЦЕНТР ТІРАВТО”
По пункту по якому було відхилено пропозицію ТОВ “АВТОЦЕНТР ТІРАВТО” можна спростувати данну відповідність тому що це являється помилкою зі сторони замовника тому можна сказати, що це являються не законим відхиленням тендерної пропозиції Виконавця.
В самому протоколі № 4(23.03.2021) щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиція ТОВ “АВТОЦЕНТР ТІРАВТО” вказано що не надано витяг з Єдиного державного реєстру фізичних та юридичних осіб , але виконавець ТОВ “АВТОЦЕНТР ТІРАВТО” надав даний документ у своїй тендерній пропозиції . ТОМУ ПРОСИМО ЗАНОВО ПРОГЛЯНУТИ ПРОПОЗИЦІЮ ТОМУ ЩО ЦЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ ДИСКРИМІНАЦІЄЮ УЧАСНИКА І НЕЗАКОНИМ ВІДХИЛЕННЯМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ “АВТОЦЕНТР ТІРАВТО”.
Крім того, зазначаємо, що наша цінова пропозиція відповідає умовам закупівлі, оскільки не перевищує очікувану вартість предмету закупівлі 96 250 ГРН, а наша цінова пропозиція становить лише 40 000 ГРН , що суттєво економить бюджет замовника.
Відповідно до частини 3 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 1.1. Розділу 5 Тендерної документації – Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)
Тож, ТОВ "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО" вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі, та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, та оцінка нашої пропозиції була упередженою. Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО", адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО", що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання, мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника рішення тендерного комітету (Протокол №4 від 23 березня 2021 року) тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО" щодо закупівлі послуги з поточного ремонту шкільних автобусів (UA-2021-03-06-000107-a) про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО" відмінити, оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- пояснення замовника 26.03.2021 15:15
Дата подачі:
25.03.2021 00:39
Вирішення:
До Вимоги до замовника
ТОВ "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО"
Незаконе відхилення пропозиції ТОВ “АВТОЦЕНТР ТІРАВТО”
Шановний Учаснику!
Вашу пропозицію відхилено у зв’язку з наявністю підстав для відхилення пропозиції, поданої на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з поточного ремонту шкільних автобусів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-06-000107-a, а саме, на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону, зокрема пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Додатоку № 1 до оголошення про спрощену закупівлю, Учасник повинен надати, зокрема, копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписку), але Учасником спрощеної закупівлі ТОВ "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО" у складі своєї пропозиції вказаний документ не надано.
Натомість надано інформацію з порталу безкоштовний запит https://usr.minjust.gov.ua/, яка не є витягом або випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в розумінні Закону України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 15.05.20003 р. № 755 - IV(далі – Закон) та Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства Юстиції України від 10.06.2016 р № 1657/5.
Відповідно п.п. 1 та 2 ст.1 Закону:
1) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію;
2) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі;
Відповідно п.3 Розділу І Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства Юстиції України від 10.06.2016 р № 1657/5,
Відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі.
У паперовій формі надаються:
виписка з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля, яка надається державним реєстратором територіального органу Міністерства юстиції України, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора;
виписка з Єдиного державного реєстру за результатом проведеної державної реєстрації, яка надається державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – державний реєстратор) на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора або печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку якщо державним реєстратором є нотаріус);
витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки;
документи, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної, фізичної особи - підприємця (далі - реєстраційна справа), які надаються державним реєстратором суб’єкта державної реєстрації, що відповідно до закону уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі, шляхом виготовлення копій таких документів з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора на кожній сторінці.
В електронній формі надаються:
відомості з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі - портал електронних сервісів);
відомості з Єдиного державного реєстру у форматі бази даних або в іншому форматі у режимі реального часу на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором Єдиного державного реєстру.
Тобто, дії Замовника стосовно відхилення Вашої пропозиції вважаємо об’єктивними. Надані Учасником відомості в електронному форматі не є в розумінні Закону випискою аба витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які надаються Реєстром виключно у паперовому форматі а у складі пропозиції Учасника подаються у сканованому вигляді паперового формату.
Статус вимоги:
Відхилено