-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо курятини, свинини, яловичини та субпродукти охолоджені
Завершена
1 186 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2021 18:02 - 18.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5cce9286d6c34bd79535725ad3ead034
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-06-000099-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відділом освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради (далі - Замовник) в особі Уповноваженої особи Хвостової М.В. Протокольним рішенням (протокол) №18 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 08 квітня 2021 р., відхилено тендерну пропозицію у відкритих торгах щодо закупівлі – М’ясо курятини, свинини, яловичини та субпродукти охолоджені (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 М’ясо) № оголошення – UA-2021-03-06-000099-b учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОДРЕСУРС» (далі – ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС») пояснюючи це тим, що «За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу накладеного на пропозицію електронного підпису учасника ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС" #39613683, було з’ясовано, що тип підпису «удосконалений», тобто, керуючись листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а отже пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.»
ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» повідомляє наступне:
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова), Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають:
органи державної влади,
органи місцевого самоврядування,
підприємства, установи та організації державної форми власності,
державні реєстратори, нотаріуси
та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону.
Відповідно, Замовники що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі). До Учасників ця вимога не застосовується.
Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами.
Оскільки, ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» не підпадає під вимоги абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону, застосування «Удосконаленого» ЕЦП є правомірними, законними та такими, що не перечать вимогам Замовника та чинного Законодавства України.
Протокольним рішенням (протокол) №17 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 08 квітня 2021 р., яким вирішено «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС», замовник порушує статтю 42 Конституції України, Закон України "Про захист економічної конкуренції", Закон України «Про публічні закупівлі».
Протокольним рішенням (протокол) №19 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 09 квітня 2021 р., яким вирішено «Визнати учасника – ФОП Глущенко Владислав Степанович переможцем закупівлі» з менш економічно вигідною ціною – 1 183 500 грн з ПДВ, що на 193 146,00 більше ніж пропозиція ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» Замовник в особі Уповноваженої особи Хвостової М.В. потрапляє під інкримінацію статті 191 Кримінального Кодексу України «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем».
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» вимагає:
- Скасувати Протокольне рішення (протокол) №17 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 08 квітня 2021 р., яким вирішено «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС».
- Скасувати Протокольне рішення (протокол) №19 уповноваженої особи Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради від 09 квітня 2021 р., яким вирішено «Визнати учасника - ФОП Глущенко Владислав Степанович переможцем закупівлі».
- Визнати ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» переможцем.
У разі незадоволення цієї Вимоги ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» буде звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога м'ясо.pdf 09.04.2021 18:07
- Відповідь на вимогу.pdf 14.04.2021 14:50
Дата подачі:
09.04.2021 18:07
Вирішення:
Відповідь на вимогу (скаргу) Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОДРЕСУРС".
Статус вимоги:
Відхилено