-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням)
У разі пропозиції аналогів обладнання чи матеріалів, необхідно надати пояснення їх ідентичності або переваг у порівнянні із обладнанням та матеріалами, зазначеними у технічній специфікації
Торги не відбулися
301 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 505.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2021 16:58 - 18.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця у закупівлі UA-2021-03-06-000308-с за предметом ДК 021:2015-35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням)», відповідно до Протоколу №23/03-21-3 від 23.03.2021року
Номер:
3365b0aa2795462cbe9e2beacedcfde3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-06-000308-c.c6
Назва:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця у закупівлі UA-2021-03-06-000308-с за предметом ДК 021:2015-35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням)», відповідно до Протоколу №23/03-21-3 від 23.03.2021року
Скарга:
КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради» (надалі по тексту Скарги – Замовник) були проведені відкриті торги у закупівлі UA-2021-03-06-000308-с за предметом ДК 021:2015-35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням)».
ПП «КОМ - СЕРВІС» надало свою пропозицію та прийняло участь у вказаній процедурі публічних закупівель - UA-2021-03-06-000308-c.
23 березня 2021 року Замовником проведено конкурентну процедуру закупівлі у вигляді відкритих торгів через систему електронних закупівель – предмет закупівлі «Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням)».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі прийняли участь наступні учасники:
- Приватне підприємство «КОМ – СЕРВІС», з остаточною пропозицією 271 778,00 грн з ПДВ;
- Приватне підприємство «ПАТРІОТ В», з остаточною пропозицією 290 000,00 грн з ПДВ.
На стадії кваліфікації, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «КОМ – СЕРВІС» (Протокол №23/03-21-2 від 23.03.2021), у зв’язку із невідповідністю тендерним вимогам Замовника, а саме: у складі тендерної пропозиції ПП «КОМ – СЕРВІС» був відсутній інформаційний лист в довільній формі щодо незалучення субпідрядника до виконання послуг, що є предметом закупівлі, а також Учасником надана банківська гарантія, умовами якої було визначено підстави неповернення забезпечення тендерної пропозиції в строк 5 (п’ять) банківських днів. Замовник в Протоколі №23/03-21-2 від 23.03.2021 зазначив, що банківська гарантія повинна була свідчити про зобов’язання гаранта негайно сплатити суму забезпечення у разі виникнення підстав передбачених ч. 3 ст. 25 Закону. В цей же день, відповідно до Протоколу №23/03-21-3 від 23.03.2021року на засіданні тендерного комітету КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради», членами тендерного комітету Замовника було розглянуто тендерну пропозицію ПП «ПАТРІОТ В» і було встановлено, що документи тендерної пропозиції відповідають в повній мірі кваліфікаційним вимогам Замовника і підстави для відхилення – відсутні. При цьому, в резолютивній частині Протоколу №23/03-21-3 від 23.03.2021 визначено, що учасника ТОВ «ПАТРІОТ В» визнано переможцем відкритих торгів закупівлі UA-2021-03-06-000308-с за предметом ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Слід зазначити, що учасниками даної процедури відкритих торгів, замовником якої виступало КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», були 2 приватних підприємства – «КОМ – СЕРВІС» та «ПАТРІОТ В». ТОВ «ПАТРІОТ В» не є учасником даної закупівлі.
Скаржник не погодився з таким рішенням Замовника і 25.03.2021 року подав вимогу (Вимога UA-2021-03-06-000308-c.c5) про невідповідність тендерної пропозиції ПП «ПАТРІОТ В» вимогам тендерної документації.
Замовник, 29.03.2021 року о 15 год. 02 хв. в системі електронних закупівель опублікував своє рішення - відповідь на вимогу наступного змісту: «Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону) з моменту розміщення Замовником оголошення про намір укласти Договір з учасником, передбачено строк 10 робочих днів для подання учасником додаткових документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам Закону визначеним ст.ст. 16,17, остаточної цінової пропозиції та інших документів, щодо вимог тендерної документації. Під час перевірки документів тендерної пропозиції в учасника ПП «ПАТРІОТ В» не виявлено порушень, що могли б постати підставою для його дискваліфікації, як учасника.»
ПП «КОМ – СЕРВІС» вбачає порушення зі сторони Замовника вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
У відповідності до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Приватне підприємство «КОМ – СЕРВІС» (Скаржник) не може погодитись з прийнятим Замовником рішенням (Протокол №23/03-21-3 від 23.03.2021року про визначення переможця закупівлі та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.03.2021 року) та вважає дане рішення, а також обґрунтування Замовника по результатам розгляду Вимоги ПП «КОМ – СЕРВІС», суперечливими та незаконними, оскільки воно порушує права та інтереси ПП «КОМ – СЕРВІС», та вищезазначені принципи закупівель, виходячи із нижченаведених обґрунтувань.
1.Замовником ставилась вимога Учасникам, що Протягом періоду уточнень Учасники повинні здійснити обстеження об’єктів, розробити схеми монтажу відеокамер та, попередньо узгодивши, завіривши підписом та печаткою відповідальної особи Замовника, долучити їх до тендерної пропозиції в електронній системі, а саме п. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації Замовник визначив: «3. Протягом періоду уточнень Учасники повинні здійснити обстеження об’єктів, розробити схеми монтажу відеокамер та, попередньо узгодивши, завіривши підписом та печаткою відповідальної особи Замовника, долучити їх до тендерної пропозиції в електронній системі.» Відповідно до системи електронних закупівель, період уточнень – з 06.03.2021 по 11.03.2021 (включно).
У складі Тендерної пропозиції ПП «ПАТРІОТ В» надані документи, яким присвоєна назва «Схеми систем відеоспостереження» (9 сторінок), на яких відсутнє погодження даних Схем із Замовником, а саме – надані Учасником у складі тендерної пропозиції Схеми не завірені ні підписом ні печаткою відповідальної особи Замовника.
2. «Технічна специфікація» надана у складі Тендерної пропозиції Учасника не відповідає формі та змісту Технічної специфікації (Додаток № 4 до Тендерної документації), визначеної Замовником.
Так «Технічна специфікація» повинна містити погодження із загальними вимогами до Учасника під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, а саме:
«4. Загальні вимоги до Учасників: 1) Роботи виконуються за місцезнаходженням Замовника за адресою: 18009, м. Черкаси, вул. Менделєєва, 7 та передбачають приїзд спеціалістів. 2) Транспортні витрати, завантаження та розвантаження комплектуючих запчастин, що будуть використані при виконанні робіт, Учасник здійснює своїми коштами та силами. 3) У вартість системи повинна включатись вартість комплектуючих запчастин, всіх витратних матеріалів та пусконалагоджувальних робіт. Запасні частини (комплекти), матеріали, які будуть використанні, повинні бути оригінальними та сумісними з обладнанням. 4) Учасник при виконанні робіт несе відповідальність за додержання його представниками вимог з охорони праці, пожежної безпеки та забезпечує дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені Законами України «Про охорону навколишнього природного середовища» та «Про відходи». 5) Гарантійний термін роботи системи дорівнює гарантійному терміну роботи основного обладнання, але не менше 12 місяців.
Однак, подана у складі тендерної пропозиції ПП «ПАТРІОТ В» Тех.специфікація за реквізитами № 201 від 15.03.2021 року не відповідає встановленим вимогам Замовника, оскільки не містить по тексту документа інформації щодо загальних вимог Замовника.
3. Замовником була поставлена вимога, що тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, у т.ч. цінової пропозиції, складеної за формою Додатку 1 до тендерної документації.
«Цінова пропозиція» (вих. № 202 від 15.03.2021) надана у складі Тендерної пропозиції ПП «ПАТРІОТ В» розрахована без урахування ПДВ, і складає 290 000,00 грн., при цьому в цій же ціновій пропозиції міститься інформація щодо загальної вартості пропозиції без урахування ПДВ – 250 000,00 грн., ПДВ в розмірі – 50 000,00 грн., і загальної вартості пропозиції з урахуванням ПДВ у розмірі - 290 000,00 грн.
Тобто наведені розрахунки у ціновій пропозиції з розрахунком ПДВ не відповідають тендерній пропозиції ПП «ПАТРІОТ В» в цілому. Однак Замовник взагалі не взяв до уваги помилки, допущені ПП «ПАТРІОТ В» при формуванні цінової пропозиції.
Слід зазначити, що після оприлюднення результатів кваліфікації (Протокол №23/03-21-3 від 23.03.2021року про визначення переможця закупівлі), ПП «ПАТРІОТ В» через електронну систему закупівель, до поданих раніше документів у складі тендерної пропозиції, додає наступні документи, які приймаються до розгляду Замовником:
1) 25.03.2021 о 16 год. 19 хв. документ під назвою «Цінова пропозиція переможна» за реквізитами №242 від 25.03.2021 року. В поданій ціновій пропозиції міститься інформація щодо загальної вартості пропозиції з урахування ПДВ – 290 000,00 грн., ПДВ в розмірі – 0,00 грн., і загальної вартості пропозиції з урахуванням ПДВ у розмірі - 290 000,00 грн. При цьому, прописом у ціновій пропозиції ПП «ПАТРІОТ В» зазначається сума ПДВ – 50 000,00 грн., сума без урахування ПДВ – 250 000,00 грн., що свідчить про неточності допущені в ціновій пропозиції ,що залишились поза увагою Замовника.
2) 26.03.2021 о 11 год 13 хв. та о 11 год 17 хв. ідентичні за змістом документи під назвою «Цінова пропозиція» (1) та (2) за реквізитами № 243 від 26.03.2021 року. В поданих цінових пропозиціях міститься інформація щодо загальної вартості пропозиції без урахування ПДВ - 290 000,00 грн., що повністю відрізняється від цінових пропозицій поданих ПП «ПАТРІОТ В» 15.03.2021 року № 202 та від 25.03.2021 року № 245, оскільки Учасником раніше подавалась цінова пропозиція з урахуванням податку на додану вартість при формуванні ціни. Також у поданих цінових пропозиціях (1) та (2) за реквізитами № 243 від 26.03.2021 року не зазначено інформацію про найменування товару (послуги), що є предметом закупівлі.
Принагідно слід зазначити, що відповідно до умов тендерної пропозиції Замовник залишив за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником. Жодного документу, що підтверджував би визначення Замовником допущених помилок у тендерній пропозиції ПП «ПАТРІОТ В» несуттєвими помилками, в електронній системі закупівель не розміщено.
Крім цього, Замовником не ставилась вимога до Учасника якого визначено переможцем, надавати остаточну цінову пропозицію по результатам проведеного аукціону.
4. У складі Тендерної пропозиції Учасника надано Ліцензію ВС серія АЕ 284555 від 10.10.2013 при визначеному виді діяльності – охоронна діяльність. Даний вид Ліцензії не регламентує діяльність пов’язану із виконанням пусконалагоджувальних робіт, будівництво інженерних мереж, інфраструктури, монтажу інженерних мереж.
5. У складі Тендерної пропозиції Учасника надано узагальнену інформацію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому в даній інформації Учасником гарантовано наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Витяг з Реєстру сформований станом на 10.03.2021 року, відповідно до якого відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи в Реєстрі відсутні.
6. Додатком 6 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію проекту договору, підписаного уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника, який підготовлено у відповідності з (Додатком 5). Проект договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, суму договору, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування товару, кількості, ціни за одиницю, вартості.
Так, у складі пропозиції ПП «ПАТРІОТ В» надано файл «Додатки до Договору», в якому міститься Специфікація до Договору. Замовник залишив поза увагою той факт, що дана специфікація сформована Учасником з урахуванням ПДВ (Графи «Ціна за одиницю виміру з ПДВ» та «Загальна вартість з ПДВ») складає 290 000,00 грн., при цьому під таблицею Учасником зроблено напис що загальна вартість товару становить 290 000,00 грн., ПДВ – 0 грн.
7. У складі пропозиції надано Банківську гарантію № 418/2021/ЧеркОД-МСБ-Г від 18.03.2021 року. Замовником у тендерній документації було сформовано вимогу, що банківська гарантія обов’язково має бути забезпечена грошовим покриттям, однак надана банківська гарантія № 418/2021/ЧеркОД-МСБ-Г не містить інформації, що вона є забезпеченою грошовим покриттям, як того вимагав Замовник в п. 2 «Забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації.
8. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Кваліфікований сертифікат відкритого ключа - сертифікат відкритого ключа, який видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону. Частиною 2 ст. 23 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, зокрема ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг. Відповідно до ст. 1 вказаного Закону, ідентифікаційні дані особи - унікальний набір даних, який дає змогу однозначно встановити фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи. Перевірити достовірність КЕП та підтвердити цілісність електронного документу, на який накладено такий підпис, можна на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу.
Відповідно до даних, отриманих з офіційного сайту Центрального засвідчувального органу (czo.gov.ua), кваліфікований електронний підпис, яким підписано тендерну документацію Приватного підприємства «Патріот В» до закупівлі, належить Товариству з обмеженою відповідальністю «Патріот В», що не є учасником даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 до Скарги _Цінова пропозиція 2 від 26 03 2021.pdf 31.03.2021 18:15
- Додаток 1 до Скарги _Технічна специфікація ПП Патріот В_.pdf 31.03.2021 18:15
- Скарга за вих 11 від 31_03_2021 на неправомірні дії Замовника.pdf 31.03.2021 18:15
- Додаток 3 до Скарги _Цінова пропозиція від 25 03 2021_.pdf 31.03.2021 18:15
- Додаток 5 до Скарги _Схеми систем відеоспостереження ПП ПАТРІОТ В.pdf 31.03.2021 18:15
- Додаток 2 до Скарги _Цінова пропозиція від 15 03 2021_.pdf 31.03.2021 18:15
- Додаток 4 до Скаоги _Цінова пропозиція 1 від 26 03 2021.pdf 31.03.2021 18:15
- Додаток 6 до Скарги _Протокол перевірки КЕП 25_03_2021.pdf 31.03.2021 18:15
- рішення від 02.04.2021 № 6724 + лист Замовнику.pdf 02.04.2021 18:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2021 № 7799.pdf 14.04.2021 17:00
- рішення від 13.04.2021 № 7799.pdf 16.04.2021 18:54
- пояснення по скарзі від 07.04.21.pdf 07.04.2021 14:34
- Пояснення по скарзі АМКУ від 07.04.21.docx 07.04.2021 14:35
- Протокол № 29.04.21 від 29.04.2021.pdf 29.04.2021 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2021 18:21
Дата розгляду скарги:
13.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2021 18:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.04.2021 18:54
Дата виконання рішення Замовником:
29.04.2021 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням тендерного комітету КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" на виконання рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовано рішення про визначення приватного підприємства "ПАТРІОТ В" переможцем процедури закупівлі "ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням)"
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника відкритих торгів скасувати Протокол №23/03-21-3 від 23.03.2021 про визначення ТОВ «ПАТРІОТ В» переможцем відкритих торгів закупівлі UA-2021-03-06-000308-с за предметом ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Номер:
a287266a834c4c10bc3bb02055cec235
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-06-000308-c.c5
Назва:
Вимога до Замовника відкритих торгів скасувати Протокол №23/03-21-3 від 23.03.2021 про визначення ТОВ «ПАТРІОТ В» переможцем відкритих торгів закупівлі UA-2021-03-06-000308-с за предметом ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Вимога:
Відповідно до Протоколу №23/03-21-2 від 23.03.2021 членами тендерного комітету було відхилено тендерну пропозицію ПП «КОМ – СЕРВІС» у зв’язку із невідповідністю тендерним вимогам Замовника.
В цей же день, відповідно до Протоколу №23/03-21-3 від 23.03.2021 на засіданні тендерного комітету КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», членами тендерного комітету було розглянуто тендерну пропозицію ПП «ПАТРІОТ В» і було встановлено, що документи тендерної пропозиції відповідають в повній мірі кваліфікаційним вимогам Замовника і підстави для відхилення – відсутні. При цьому, в резолютивній частині Протоколу №23/03-21-3 від 23.03.2021 визначено, що учасника ТОВ «ПАТРІОТ В» визнано переможцем відкритих торгів закупівлі UA-2021-03-06-000308-с за предметом ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Слід зазначити, що учасниками даної процедури відкритих торгів, замовником якої виступало КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», були 2 приватних підприємства – «КОМ – СЕРВІС» та «ПАТРІОТ В». ТОВ «ПАТРІОТ В» не є учасником даної закупівлі.
Приватне підприємство «КОМ – СЕРВІС» не погоджується з прийнятим рішенням членами тендерного комітету КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», оскільки тендерна пропозиція ПП «ПАТРІОТ В» не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам Замовникам по наступним чинникам:
1.Замовником ставилась вимога Учасникам , що Протягом періоду уточнень Учасники повинні здійснити обстеження об’єктів, розробити схеми монтажу відеокамер та, попередньо узгодивши, завіривши підписом та печаткою відповідальної особи Замовника, долучити їх до тендерної пропозиції в електронній системі.
Так, у складі Тендерної пропозиції Учасником надані документи, яким присвоєна назва «Схеми систем відеоспостереження» (9 сторінок), на яких відсутнє погодження даних Схем із Замовником, а саме – надані у складі пропозиції Схеми не завірені ні підписом ні печаткою відповідальної особи Замовника.
2. «Технічна специфікація» надана у складі Тендерної пропозиції Учасника не відповідає в повному обсязі Формі Технічної специфікації (Додаток № 4 до Тендерної документації), визначеної Замовником. Так «Технічна специфікація» не містить загальних вимог до Учасника під час виконання робіт, що є предметом закупівлі.
3. «Цінова пропозиція» (вих. № 202 від 15.03.2021) надана у складі Тендерної пропозиції Учасника розрахована без урахування ПДВ, і складає 290 000,00 грн., при цьому в цій же ціновій пропозиції міститься інформація щодо загальної вартості пропозиції без урахування ПДВ – 250 000,00 грн., ПДВ в розмірі – 50 000,00 грн., і загальної вартості пропозиції з урахуванням ПДВ у розмірі 290 000,00 грн. Тобто наведені розрахунки у ціновій пропозиції з розрахунком ПДВ не відповідають тендерній пропозиції Учасника в цілому. Однак Замовник взагалі не взяв до уваги помилки, допущені ПП «ПАТРІОТ В» при формуванні цінової пропозиції.
4. У складі Тендерної пропозиції Учасника надано Ліцензію ВС серія АЕ 284555 від 10.10.2013 при визначеному виді діяльності – охоронна діяльність. Даний вид Ліцензії не регламентує діяльність пов’язану із виконанням пусконалагоджувальних робіт, будівництво інженерних мереж, інфраструктури, монтажу інженерних мереж.
5. У складі Тендерної пропозиції Учасника надано узагальнену інформацію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому в даній інформації Учасником гарантовано наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Витяг з Реєстру сформований станом на 10.03.2021 року, відповідно до якого відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи в Реєстрі відсутні.
6. Додатком 6 до Тендерної документації визначено ,що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію проекту договору, підписаного уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника, який підготовлено у відповідності з (Додатком 5). Проект договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, суму договору, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування товару, кількості, ціни за одиницю, вартості. Так, у складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Додатки до Договору», в якому міститься Специфікація до Договору. Замовник залишив поза увагою той факт, що дана специфікація сформована Учасником з урахуванням ПДВ (Графи «Ціна за одиницю виміру з ПДВ» та «Загальна вартість з ПДВ») складає 290 000,00 грн., при цьому під таблицею Учасником зроблено напис що загальна вартість товару становить 290 000,00 грн., ПДВ – 0 грн.
7. У складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію № 418/2021/ЧеркОД-МСБ-Г від 18.03.2021 року. Замовником у тендерній документації було сформовано вимогу, що банківська гарантія обов’язково має бути забезпечена грошовим покриттям, однак надана банківська гарантія № 418/2021/ЧеркОД-МСБ-Г не містить інформації, що вона є забезпеченою грошовим покриттям.
8. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Кваліфікований сертифікат відкритого ключа - сертифікат відкритого ключа, який видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону. Частиною 2 ст. 23 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, зокрема ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг. Відповідно до ст. 1 вказаного Закону, ідентифікаційні дані особи - унікальний набір даних, який дає змогу однозначно встановити фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи. Перевірити достовірність КЕП та підтвердити цілісність електронного документу, на який накладено такий підпис, можна на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу.
Відповідно до даних, отриманих з офіційного сайту Центрального засвідчувального органу (czo.gov.ua), кваліфікований електронний підпис, яким підписано тендерну документацію Приватного підприємства «Патріот В» до закупівлі, належить Товариству з обмеженою відповідальністю «Патріот В», що не є учасником даної закупівлі.
Враховуючи значну кількість недоліків допущених в оформленій тендерній пропозиції Приватного підприємства «ПАТРІОТ В», а також допущені недоліки при формуванні Протоколу №23/03-21-3 від 23.03.2021, Приватне підприємство «КОМ – СЕРВІС» вимагає від Замовника відкритих торгів скасувати Протокол №23/03-21-3 від 23.03.2021 про визначення ТОВ «ПАТРІОТ В» переможцем відкритих торгів закупівлі UA-2021-03-06-000308-с за предметом ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
У разі, якщо дана Вимога не буде розглянута по суті порушених питань, ПП «КОМ – СЕРВІС» залишає за собою право, визначене ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до органу оскарження, за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2021 17:40
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону) з моменту розміщення Замовником оголошення про намір укласти Договір з учасником, передбачено строк 10 робочих днів для подання учасником додаткових документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам Закону визначеним ст.ст. 16,17, остаточної цінової пропозиції та інших документів, щодо вимог тендерної документації. Під час перевірки документів тендерної пропозиції в учасника ПП «ПАТРІОТ В» не виявлено порушень, що могли б постати підставою для його дискваліфікації, як учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Просимо Вас внести зміни до технічної документації.
Номер:
8a392a1b52844701bbc2912df7da0d4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-06-000308-c.b4
Назва:
Просимо Вас внести зміни до технічної документації.
Вимога:
Просимо внести зміни в технічну специфікацію.
1) Так як після огляду Лікувально діагностичного гематологічного центру, в п.30, п.31, вказано мікрофон SVEN та акустична система SVEN, не вказана ні характеристика, ні модель, їх існує більше 1 млн. різних видів, під різні потреби.
2) Також в цьому центрі розраховано встановити 4 камери, під які не передбачено в комплекті блоки живлення, що унеможливлює якісно провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
3) В операційній частині вказані камери п.60, п.71 технічної специфікації, без блоків живлення в комплекті і камери не герметичні. Після проведення першого миття операційного блоку, відеокамери можуть вийти з ладу, так як там періодично миють мінікерхером.
4) Задача розмістити камери над операційним столом неудосконалена, так як світлові прожектори рухаються, кріпити на них є недоцільними, можливо пошкодити світловий прожектор, і він уможливлює в будь-який момент вийти з ладу.
5) Відеокамера DS 2CD2421GO-IDW зняті з виробництва більше 6 місяців, це підтверджено офіційним представником в Україні компанією «Віатек» та «Інфотех». На заміну цим камерам випустилася модель DS-2CD2423GO-IW. Також модель DS-2CD 1131-І – знята з виробництва.
Просимо Вас внести зміни до технічної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2021 21:58
Вирішення:
Шановний Учаснику! Технічна специфікація (Додаток 4) до тендерної документації розроблена згідно з потребою в цій закупівлі, з урахуванням цінової доступності та наявності необхідного обладнання на ринку України, на яке у Замовника є дійсні сертифікати відповідності. Тому, вносити зміни підлаштовуючись під одного конкретного Учасника - це і є дискримінацією, відносно інших учасників та суттєвим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
є дискримінаційною та неправомірною
Номер:
8120a515cd2d4d14a93be9c6712c5002
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-06-000308-c.b3
Назва:
є дискримінаційною та неправомірною
Вимога:
Замовник закупівлі вимагає:
«Протягом періоду уточнень Учасники повинні здійснити обстеження об’єктів, розробити схеми монтажу відеокамер та, попередньо узгодивши, завіривши підписом та печаткою відповідальної особи Замовника, долучити їх до тендерної пропозиції в електронній системі.»
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною.
Схеми монтажу відеокамер — це не тільки визначення місця встановлення камери, це складна схема розрахунку всієї системи в цілому, підключення до електромережі, прокладки кабеля, визначення кута огляду відеокамери, падіння сонячних променів, врахування сліпих зон, дальності сигналу і т.д.
Для розроблення якісної схеми монтажу відеокамер потрібен час та змога оглянути об’єкт. А Замовник вимагає в день огляду розробити схему, та завірити підписом Замовника, тобто це технічно здійснити неможливо. Кваліфікований фахівець спочатку проводить огляд об’єкта, потім не від руки на швидкоруч, на самому об’єкті, а в електронному форматі оформлює схему монтажу відеокамер, ретельно продумавши схему монтажу, щоб унеможливити будь-які технічні помилки. А вже потім узгодити цю схему із Замовником, завіривши підписом і печаткою.
Пов'язані документи:
Учасник
- неправомірні вимог.doc 11.03.2021 21:13
Дата подачі:
11.03.2021 21:13
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вимога Замовника про здійснення у період уточнень обстеження об’єктів та розробки схеми монтажу відеокамер з попереднім узгодженням та завіренням підписом та печаткою відповідальної особи Замовника, з подальшим долученням їх до тендерної пропозиції в електронній системі не є дискримінаційною та неправомірною. У зв’язку із специфікою роботи підприємства, відсутністю в штаті профільних спеціалістів, які б змогли професійно скласти схеми розміщення відеокамер, Замовник прийняв рішення залучити всіх бажаючих Учасників під час періоду уточнень відвідати, обстежити об’єкти та запропонувати якнайкращий варіант у складі своїх пропозицій. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» такі дії не заборонено, будь-які права потенційних Учасників не порушені та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові та відкриті.
Крім того, у технічній специфікації до тендерної документації Замовник не вимагав розрахунку всієї системи в цілому: підключення до електромережі, прокладки кабелю, визначення кута огляду відеокамери, падіння сонячних променів тощо. Замовник мав на увазі складання попередньої схеми монтажу (розміщення) відеокамер, яка є додатком до акту обстеження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.03.2021 10:01
Вимога
Відхилено
Дискримінайційні вимоги
Номер:
ec5d9f5cb3a44374b35ede4e918fdb3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-06-000308-c.b2
Назва:
Дискримінайційні вимоги
Вимога:
Виконуючи вимогу Замовника, згідно додатку 4, а саме:
«Протягом періоду уточнень Учасники повинні здійснити обстеження об’єктів, розробити схеми монтажу відеокамер та, попередньо узгодивши, завіривши підписом та печаткою відповідальної особи Замовника, долучити їх до тендерної пропозиції в електронній системі.»
Ми, як Учасники звернулися 11.03.2021р. (період уточнень) в 12.30 до замовника закупівлі,
а саме голови тендерного комітету Гайдай Ігора Васильовича, для узгодження часу і проведення огляду об’єкта, на що отримали відмову, пояснюючи це тим, що в цей день вже були Учасники, які провели огляд, і він більше не буде приймати інших Учасників. Ми наголосили, як відповідальна особа він зобов ҆язаний нас прийняти, адже недопущення до огляду об’єкту, це дискримінація Учасників, так як дану вимогу можуть здійснити лише обрані, проте дане зауваження було проігнороване і залишилось поза увагою.
Дана вимога порушує част.1, ст.5 Закону закупівлі здійснюється за наступними принципами, зокрема, не дискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно ч.4, ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч.4,ст.22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені ст.5 Закону.
Зважаючи, на вищесказане, Просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги Замовника торгів: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" за ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням) по UA-2021-03-06-000308-c , щодо огляду об’єкта в період уточнень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційні вимоги.doc 11.03.2021 14:23
Дата подачі:
11.03.2021 14:23
Вирішення:
Шановний Учаснику! Строки періодів уточнень в відкритих торгах встановлені ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.09.2019 №114-IХ, тому, ми, як Замовник, встановлювати свої терміни не маємо можливості. З приводу відмови, про яку Ви зазначаєте, повідомляємо, що КНП "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" дотримується вимог чинного законодавства України, в тому числі в сфері публічних закупівель, а тому в період уточнення змога оглянути об’єкт була надана всім Учасникам, які зверталися з приводу цього питання до Замовника. Отже, вимоги до Учасників не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та внесення змін до змісту тендерної документації
Номер:
8010437b49ed4ee7a22b5a0f6e9d2619
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-06-000308-c.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та внесення змін до змісту тендерної документації
Вимога:
Вивченням змісту Тендерної документації та додатків до неї за оголошенням UA-2021-03-06-000308-c нами встановлено не відповідність її вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1. Відповідно до змісту п. 2 Забезпечення тендерних пропозицій Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Замовником вимагається від учасників закупівлі "...забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг» та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Банківська гарантія обов’язково має бути забезпечена грошовим покриттям.
2.2. Розмір забезпечення пропозиції згідно гарантії – 20 000 грн. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції - 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій."
Сума забезпечення у вказаній вимозі значно перевищує максимальну суму, передбачену частиною першою ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" та яку Замовник має право вимагати від учасників закупівлі, а саме 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі - 301 000,00/100х3=9 030,00 грн.
2. Замовником у Додатку 4 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням)» пункті 3 доведено вимогу (дослівно): "Протягом періоду уточнень Учасники повинні здійснити обстеження об’єктів, розробити схеми монтажу відеокамер та, попередньо узгодивши, завіривши підписом та печаткою відповідальної особи Замовника, долучити їх до тендерної пропозиції в електронній системі".
Вказана вимога Замовника не відповідає змісту Статті 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закону), яким визначено чіткий перелік вимог до предмету закупівлі, які Замовник має право вимагати від учасників при поданні своїх пропозицій.
Таким чином, вищевказана вимога Замовника повинна бути виключена ним з Додатку 4 до Тендерної документації.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що оголошення про проведення закупівлі UA-2021-03-06-000308-c Замовником опубліковано у вечері вихідного дня - об 17 год. 21 хв. 06.03.2021. Період уточнень згідно з тендерною документацією закінчується 12 бер 00:00. Фактично у учасників на вивчення технічних вимог Замовника та підготовку відповідних, не передбачених вимогами Закону, проектів та схем з їх погодженням Замовником залишається 3 робочі дні. Таким чином замовником створюються штучні перешкоди для учасників щодо підготовки до участі в закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо:
1. Внести зміни до змісту п. 2 Забезпечення тендерних пропозицій Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції.
2. Вилучити з Додатку 4 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Система відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням)» вимогу пункту 3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 11:25
Вирішення:
1. Задовольнити вимогу в частині суми забезпечення пропозиції та внести відповідні зміни до ТД, виклавши пункт 2.2. розділу III. Інструкції з підготовки тендерних пропозицій у такому вигляді: «Розмір забезпечення пропозиції згідно гарантії – 9 030,00 грн. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції - 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.».
2. У зв’язку із специфікою роботи підприємства, відсутністю в штаті профільних спеціалістів, які б змогли професійно скласти схеми розміщення відеокамер, Замовник прийняв рішення залучити всіх бажаючих Учасників під час періоду уточнень відвідати, обстежити об’єкти та запропонувати якнайкращий варіант у складі своїх пропозицій.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» такі дії не заборонено, будь-які права потенційних Учасників не порушені та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові та відкриті.
Вважаємо, що відсутні підстави для вилучення з Додатку 4 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ вимоги до Учасників щодо складання власних схем.
Статус вимоги:
Відхилено