-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 22+400 – км 22+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці (з виготовленням проєктної документації), Чернівецька область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Торги відмінено
17 751 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 756.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 756.50 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 19:00 - 12.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
Номер:
2ae7486564494b5fba4763231d55fb68
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.a11
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
Скарга:
№ 08-04/075
«08» квітня 2021 р.
Скарга:
на умови закупівлі в Тендерній документації за відкритою закупівлею «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 22+400 – км 22+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці (з виготовленням проєктної документації), Чернівецька область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКЕТ»
Код ЕДРПОУ
42373930
Адреса:
03150 м. Київ вул. Предславинська 34-Б оф.107
Тема:
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
Опис:
В Додатку 3, п.3 до Тендерної документації присутня вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів). При цьому дається пояснення, що «*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Оцінка точності автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю підтверджується тільки сертифікатами ДП «Укрметртестстандарт», по результатам сертифікації обладнання. Аналогічну вимогу підтверджує і сам Замовник (текст після таблиці «Відомість обсягів робіт»):
Підрядна організація зобов’язана:
1 Отримати Сертифікат метрології по типу В згідно Т3.
2 Отримати повторний Сертифікат Метрології по типу F згідно ТЗ.
3 Отримати повторний Сертифікат Метрології по типу F на 11 міс. эксплуатації комплексу, згідно ТЗ.
На поточний момент вищевказана вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх вітчизняних підрядників, окрім однієї організації - СП «ТОВ «СЕА Електронікс Україна», яка отримала вказані сертифікати в 2020 році по результатам виконання контракту RSDP-UKD-ICB-3 «Проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу (Пілотний проект з впровадження системи зважування в русі (WIM)).
Також Замовник не визнає листи авторизації або сертифікати про проходження стажування від Виробника обладнання WIM, в якості підтвердження кваліфікації Учасників.
Враховуючи вищезазначене, формулювання поняття «Аналогічного договору» в тендерній документації Замовника має бути змінено.
Аналогічними договорами мають бути визнані договори на влаштування інфраструктурних дорожніх об’єктів (світлофорів, метеостанцій, систем моніторингу швидкості руху транспортних засобів, тощо.
Також, в обов’язковому порядку, фактом підтвердження кваліфікації Учасника мають бути визнані листи авторизації (або сертифікати) від Виробника обладнання WIM, які видаються Виробником по результатам стажування працівників компанії в проектуванні та монтажі обладнання.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є офіційним дистриб’ютором Європейського виробника обладнання WIM мостового базування, що передбачає гарантії точності, а також проведення Виробником робіт по шеф-проектуванню, шефмонтажу та калібруванню обладнання.
Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі,
ТОВ «ЛАКЕТ» не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- 075_08.04.2021_скарга.pdf 08.04.2021 15:29
- 1617915181550107.pdf 09.04.2021 10:51
- 088_19.04.2021 АМКУ.pdf 19.04.2021 17:19
- 088_19.04.2021 АМКУ.doc 19.04.2021 17:19
- Лист_ТОВ “ЛАККЕТ” _20.04.2021.pdf 21.04.2021 21:23
- рішення від 12.04.2021 №7585 + лист Замовнику+ лист Скаржнику.pdf 12.04.2021 19:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2021 № 8650.pdf 22.04.2021 17:09
- рішення від 21.04.2021 №8650.pdf 26.04.2021 18:01
- Пояснення на скаргу ЛАККЕТ.docx 14.04.2021 15:01
- Пояснення на скаргу ЛАККЕТ.pdf 14.04.2021 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2021 18:33
Дата розгляду скарги:
21.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.04.2021 19:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.04.2021 18:01
Скарга
Скасована
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
Номер:
328dbf57861d48218a9822472f9e7ce2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.c10
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
Скарга:
07.04.2021 р.
Скарга:
на умови закупівлі в Тендерній документації за відкритою закупівлею «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 22+400 – км 22+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці (з виготовленням проєктної документації), Чернівецька область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАКЕТ ВІМ»
Код ЕДРПОУ
43796598
Адреса:
Україна, 01103, м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 6-В
Тема:
Скарга щодо дискримінаційних умов закупівлі
Опис:
В Додатку 3, п.3 до Тендерної документації присутня вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів). При цьому дається пояснення, що «*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Оцінка точності автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю підтверджується тільки сертифікатами ДП «Укрметртестстандарт», по результатам сертифікації обладнання. Аналогічну вимогу підтверджує і сам Замовник (текст після таблиці «Відомість обсягів робіт»):
Підрядна організація зобов’язана:
1 Отримати Сертифікат метрології по типу В згідно Т3
2 Отримати повторний Сертифікат Метрології по типу F згідно ТЗ
3 Отримати повторний Сертифікат Метрології по типу F на 11 міс. эксплуатації комплексу, згідно ТЗ (текст наведений з граматичними помилками від Замовника).
На поточний момент вищевказана вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх вітчизняних підрядників, окрім однієї організації - СП «ТОВ «СЕА Електронікс Україна», яка отримала вказані сертифікати в 2020 році по результатам виконання контракту RSDP-UKD-ICB-3 «Проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу (Пілотний проект з впровадження системи зважування в русі (WIM)).
Також Замовник не визнає листи авторизації (або сертифікати) від Виробника обладнання WIM, в якості підтвердження кваліфікації Учасників.
Враховуючи вищезазначене, формулювання поняття «Аналогічного договору» в тендерній документації Замовника має бути змінено. Аналогічними договорами мають бути визнані договори на влаштування інфраструктурних дорожніх об’єктів (світлофорів, метеостанцій, систем моніторингу швидкості руху транспортних засобів, тощо. Також, в обов’язковому порядку, фактом підтвердження кваліфікації Учасника має бути визнані листи авторизації (або сертифікати) від Виробника обладнання WIM.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є офіційним представником виробника мостових WIM - компанії PSP Petschacher Software und Projektentwicklungs GmbH (Австрія). Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «ЛАКЕТ ВІМ» не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- 76_07.04.2021_Скарга.pdf 07.04.2021 20:04
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.04.2021 20:10
Вимога
Залишено без розгляду
Зменшення банківської гарантії забезпечення пропозиції та внесення відповідних змін до тендерної документації
Номер:
38e9af9603664ddbb02034446e350e84
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.a9
Назва:
Зменшення банківської гарантії забезпечення пропозиції та внесення відповідних змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику !
У даній процедурі закупівлі розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції складає 3% від очікуваної вартості закупівлі, при цьому Учасник має забезпечити повне покриття банківської гарантії власними коштами. Сума забезпечення тендерної пропозиції є гарантією виконання всіх зобов'язань Учасників, і у даному випадку є досить значною у грошовому вираженні. При цьому, вказані кошти блокуються на банківському рахунку, та не використовуються Замовником, але таким чином ускладнюється можливість участі потенційних Учасників.
Просимо Вас знизити розмір забезпечення тендерної пропозиції до 1% від очікуваної вартості, що, за нашою думкою, достатньо для збереження гарантії для Замовника щодо виконання всіх зобов'язань Учасником. Додатково Замовник надає можливість більшому колу потенційних Учасників взяти Участь у закупівлі, та потенційно знизити вартість закупівлі. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2021 18:53
Вирішення:
Відповідно до вимог ч.1 ст. 25 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»……«Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив розмір тендерного забезпечення 3 % від очікуваної вартості закупівлі, виключно, в межах Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2021 18:03
Вимога
Вирішена
Зміни до ТД
Номер:
73cef3c7e19f4f9787909fe432a399f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.b8
Назва:
Зміни до ТД
Вимога:
На ділянці км 22+400- км 22+600 – розтошований 4-х прогоновий міст через р. Черемош загальною довжиною 140,33 м (км 22+453,269 – км 22+593,599).
З чого випливає, що в якості системи моніторингу зважування в русі на даному об'єкті повинна бути встановлена моствая система WIM. Тоді як значна частина тендерної технічної документації прописана під класичні дорожні WIM системи. Вважаємо за доцільне внести зміни в технічну документацію, відповідні даному об'єкту
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до ТД.docx 23.03.2021 19:05
Дата подачі:
23.03.2021 19:05
Вирішення:
Замовник розгляну Вашу вимогу та внесе відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Формулювання щодо Довідки про наявність аналогічних проектів
Номер:
928c953ca327474d9c83679255aecde4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.b7
Назва:
Формулювання щодо Довідки про наявність аналогічних проектів
Вимога:
Шановні колеги! Додаток 3 до Тендерної документації, п.3, табл. 3 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) містить формулювання: "*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі". Відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація має забезпечувати організацію закупівлі з дотриманням всіх зазначених принципів. Інтенсивне будівництво в Україні автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю (WIM – Weight in Mition) почалося зовсім недавно у порівнянні із термінами повного циклу робіт( проектування та будування не менш ніж 6-9 місяців) - 2 роки тому. Кількість збудованих таких пунктів є невеликою для країни таких географічних розмірів як Україна - порядка 20 шт., а кількість офіційно введених в експлуатацію - ще менше. Відповідно кількість компаній, що мали можливість прийняти участь в таких роботах досить обмежена. В Україні є багато компаній, що мають досвід розробки та виконання масштабних інфраструктурних проектів, але не зможуть даже прийняти участь у оголошених торгах через таке, явно дискрімінуюче формулювання. Вважаємо цю умову несправедливою, та націленою на штучне обмеження кількості можливих учасників торгів, що автоматично означає - обмеження конкуренції при проведенні торгів. Просимо дати пояснення, згідно яких нормативних документів у тендерній документації з'явилось така умова.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2021 13:31
Вирішення:
Відповідно до вимог п.3 ч.1 ст. 16 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон) «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Замовник вимагає наявність аналогічного договору саме за предметом закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
Про внесення змін до тендерної документації з питання зміни розміру тендерного забезпечення
Номер:
248a51a24f1e410ea21edd9abf07faad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.b6
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації з питання зміни розміру тендерного забезпечення
Вимога:
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3% від очікуваної вартості. Враховуючи, що очікувана вартість становить 17 751 300,00 грн., сума банківської гарантії з повним грошовим покриттям складає 532 539,00 грн., що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та порушує один з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених у статті 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме: “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. З метою надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі всім бажаючим учасникам, що збільшить конкуренцію, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2021 10:50
Вирішення:
Відповідно до вимог ч.1 ст. 25 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»……«Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив розмір тендерного забезпечення 3 % від очікуваної вартості закупівлі, виключно, в межах Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
Про внесення змін до тендерної документації стосовно розміру забезпечення виконання договору
Номер:
33acf9c90ef34ee2bc8b908eaf39328d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.c5
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації стосовно розміру забезпечення виконання договору
Вимога:
Пунктом 6 розділу VІ тендерної документації вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5,0 % вартості договору про закупівлю. Просимо Замовника зменшити розмір забезпечення виконання договору до 2% для зменшення фінансового навантаження на Учасника і використання коштів на ефективне та швидке виконання договору з надання послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 18:44
Вирішення:
Відповідно до вимог ч.3 ст. 27 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив забезпечення виконання договору 5 % вартості договору про закупівлю, виключно, в межах Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації: лабораторні дослідження
Номер:
7847796c9c4c4e83a465986fddb649e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.c4
Назва:
Внесення змін до тендерної документації: лабораторні дослідження
Вимога:
У Примітці п.5 Відомості обсягів робіт тендерної документації (ст. 75) вказано наступне : В складі розрахунків до тендерної пропозиції Підрядника використати підбір складових для приготування щебенево- піщаної суміші С-7 та С-5, посилаючись на лабораторне заключення, поміщене у його тендерній пропозиції. Після акцептування пропозиції Підрядник погоджує дані розрахунки до Договірної ціни із Замовником.
Оскільки у складі документів тендерної пропозиції, які подає Учасник, відсутнє лабораторне дослідження, просимо Замовника видалити вказане посилання у Примітці до Відомості обсягів робіт, та внести відповідні зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 16:59
Вирішення:
Ця вимога стосується для Переможця торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2021 18:03
Вимога
Відхилено
Щодо зменшення розміру тендерного забезпечення
Номер:
7a77031989ae45b7aa5daea5549a096d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.c3
Назва:
Щодо зменшення розміру тендерного забезпечення
Вимога:
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3% від очікуваної вартості. Враховуючи, що очікувана вартість становить 17 751 300,00 грн., сума банківської гарантії з повним грошовим покриттям складає 532 539,00 грн., що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та порушує один з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених у статті 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме: “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. З метою надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі всім бажаючим учасникам, що збільшить конкуренцію, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 15:42
Вирішення:
Відповідно до вимог ч.1 ст. 25 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»……«Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив розмір тендерного забезпечення 3 % від очікуваної вартості закупівлі, виключно, в межах Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації (зменшення суми банківської гарантії)
Номер:
728c0b56719b4b43bd243917ffb846e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-010574-c.c2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації (зменшення суми банківської гарантії)
Вимога:
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3 % від очікуваної вартості закупівлі, тобто 532 539,00 грн з повним грошовим покриттям, що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі. З метою надання можливості взяти участь більшої кількості учасників, що значно збільшить конкуренцію, , просимо замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваною вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 11:39
Вирішення:
Відповідно до вимог ч.1 ст. 25 Закону України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"), (далі – Закон): «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»……«Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Отже, Замовник не «обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі», а встановив розмір тендерного забезпечення 3 % від очікуваної вартості закупівлі, виключно, в межах Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2021 18:03