• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 - Медичні матеріали. НК 024:2019 код (35017 - марлева пов’язка , рулон; 10678 - катетер для введення; 44990 - Лейкопластир до поверхневих ран; 32376 - марля, що поглинається; 40548 - хірургічна рукавичка , латексна; 35212 - Голка спінальна , одноразового застосування; 37445 - Лезо скальпеля , одноразового використання; 47017 - шприц загального призначення, разового застосування; 35824- Набір для дренування закритої рани; 46335- Ручний хірургічний степлер ,одноразовий; 58232 - Рулон ватний; 12734 Біопсійна разова голка.

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 05.03.2021 17:43 - 17.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Авторизаційний лист

Номер: 4ef3c4aeee7b416189a81cfcc33cee18
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-05-002388-a.b1
Назва: Авторизаційний лист
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно з Додатком 2 Загальні вимоги, спосіб документального підтвердження відповідності таким, 3. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості визначеній тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника; Але деякі медичні вироби виготовляються лише одним виробником, та не мають аналогів, а саме: п/п 11 Лезо хірургічне з неіржавіючою сталі з керованою системою захисту типу SWANN-MORTON - шт 10 Враховуючи вищенаведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати наведені медичні вироби (позиція 3 та 29), що виробляються лише конкретними виробниками за наведеними позиціями, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного, просимо внести відповідні зміни до Документації в цій частині з метою усунення наведених вище порушень. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Дякуємо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Умовами тендерної документації передбачено, що «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості визначеній тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника» Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання листа від виробника виробів медичного призначення. Зокрема, такий підхід на протязі декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в виробах медичного призначення. При цьому, слід констатувати, що ціни на вироби медичного призначення, які постачаються за результатом проведення вказаних процедур закупівель, незмінно є нижчими ніж у закупівлях, що проводяться різними закладами України. Ми переконані, що саме завдяки тому, що постачальниками за вказаними процедурами є компанії, які мають стійкі правовідносини безпосередньо з виробниками, можливе уникнення від додаткових ланок руху виробів медичного призначення, які можуть вплинути на остаточну вартість виробів медичного призначення та суттєво її підвищити. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху виробу медичного призначення. може впливати на його остаточну вартість. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2021 12:13