-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дизельне паливо
ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо)
Завершена
255 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 276.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 276.05 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 12:39 - 18.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація потенційних учасників
Номер:
0a9a3822ff004ee18bd854539a3c05e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-006364-c.b2
Назва:
Дискримінація потенційних учасників
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- того, що учасник повинен бути власником товару.
Детальний поис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
11.03.2021 14:42
Вирішення:
Вилучення вищезазначених умов тендерної документації здійснюватись не будуть, звертайтеся до АМКУ. Після прийняття рішення АМКУ на вашу користь, Замовник безапеляційно виконає таке рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.03.2021 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
d4d43f17e20e4dbca015d639287dbaf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-006364-c.b1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
ДИСКРМІНАЦІЙНА УМОВА, ЯКЩО ЗАМОВНИК має на увазі надання ліцензію на право роздрібної, або одночасно роздрібної та оптової торгівлі пальним: 1.2.1. Для даного предмету закупівлі учасник надає: - ліцензію, що передбачена Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».
Якщо Замовник має на увазі надання ліцензій на право роздрібної або оптової торгівлі –
ЗМІНИТИ НА: «Для даного предмету закупівлі учасник надає: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.»
ПОЯСНЕННЯ Встановивши вимогу щодо надання інформації о наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо, а на право оптової торгівлі отримують партнери.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників.
Найпоширенішими серед з них є:
наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним;
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2021 14:33
Вирішення:
Вилучення вищезазначених умов тендерної документації здійснюватись не будуть, звертайтеся до АМКУ. Після прийняття рішення АМКУ на вашу користь, Замовник безапеляційно виконає таке рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.03.2021 00:02