-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелажі, рецепції, столи, лавки, крісла, стільці, подушки-мати, тумби, шафи, стійки, дивани, етажерки)
Торги відмінено
3 002 507.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 012.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 012.54 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 11:56 - 27.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та скасування рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
0a1f8f6c833744d3b3b004c375d2e861
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001229-a.b6
Назва:
щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та скасування рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Приватне підприємство «ТК-Ренессанс» вважає, що вищезазначені рішення (дії) Замовника щодо обрання Переможцем оголошеної процедури закупівлі ДК (CPV) 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелажі, рецепції, столи, лавки, крісла, стільці, подушки-мати, тумби, шафи, стійки, дивани, етажерки) (UA-2021-03-05-001229-a) учасника ФОП Телятник Микола Олександрович та про намір укласти з ним договір – є неправомірними та такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і порушують наші права та охоронювані законом інтереси.
Обґрунтуванням наявності порушених наших прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель є той факт, що Замовник, у разі об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції Учасника, мав би відхилити її з причини наявності низки нижченаведених підстав, передбачених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 28.05.2021 16:15
- Скарга.doc 28.05.2021 16:15
- Пояснення по скарзі.pdf 31.05.2021 14:56
- Пояснення по скарзі.doc 31.05.2021 14:56
- Пояснення по суті скарги 04.06.2021.pdf 04.06.2021 15:02
- Пояснення по суті скарги 04.06.2021.doc 04.06.2021 15:02
- Протокол 126.pdf 20.07.2021 11:22
- рішення від 01.06.2021№12111+лист замовнику.pdf 02.06.2021 10:32
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 10.06.2021№10893.pdf 11.06.2021 12:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2021 №14307.pdf 25.06.2021 16:25
- рішення від 24.06.2021№14307.pdf 30.06.2021 15:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.05.2021 17:34
Дата розгляду скарги:
10.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.06.2021 10:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.06.2021 15:42
Дата виконання рішення Замовником:
20.07.2021 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2021р. № 14307-р/пк-пз стосовно скарги приватного підприємства «ТК-РЕНЕССАНС» від 28 травня 2021 № UA-2021-03-05-001229-а.b6.
Вимога
Є відповідь
про скасування рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
ce2c3dd8e8634b56832bb25fbc36ea77
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001229-a.b5
Назва:
про скасування рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Приватне підприємство «ТК-Ренессанс» вважає, що Замовником неправомірно прийнято рішення про визнання Переможцем процедури цієї закупівлі ФОП Телятник Микола Олександрович, чим порушено наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, тендерна пропозиція Переможця не містить кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно до пункту 1 розділу III Тендерної документації – «Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Згідно з пунктом 2 розділу 5 Тендерної документації – «Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)».
При перевірці електронного цифрового підпису Переможця на сайті https://czo.gov.ua/verify (ЦЗО) встановлено:
Підписувач
ТЕЛЯТНИК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
П.І.Б.
ТЕЛЯТНИК Микола Олександрович
РНОКПП
3097612891
Організація (установа)
ФОП ТЕЛЯТНИК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Код ЄДРПОУ
3097612891
Посада
ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
16:59:13 30.04.2021
Сертифікат виданий
АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер
2B6C7DF9A3891DA1040000006DBD6C00F33C0102
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Згідно з роз`ясненнями Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи вищевикладене, підпис Переможця ФОП Телятник Микола Олександрович «удосконалений», а не «кваліфікований», як вимагалось тендерною документацією.
Антимонопольним комітетом розглядались аналогічні ситуації, зокрема по процедурам закупівлі UA-2021-02-25-003457-b та UA-2021-02-22-007958-b. Крім того, на сайті АМКУ розміщено відповідно інформацію «Інформація щодо електронних підписів | Антимонопольний комітет України (amcu.gov.ua) з листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 р. №1-06-3-1587 щодо того, що тип підпису «удосконалений», не може вважатись кваліфікованим.
Зважаючи на зазначене тендерна пропозиція Переможця ФОП Телятник Микола Олександрович повинна бути відхилена Замовником відповідно до абз. 2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
До того ж, підписи більшості учасників закупівлі також є "удосконаленими".
Замовник, застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій та не відхилив Пропозицію Переможця на підставі вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушив право ПП «ТК-Ренессанс» на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
ПП «ТК-Ренессанс» вимагає від Замовника скасувати рішення про визнання Переможцем процедури закупівлі ФОП Телятник Микола Олександрович, таким чином усунути порушення вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 14:30
Вирішення:
Вимога не підлягає задоволенню,оскільки документи, що надані учасником цілком відповідають чинному законодавству та тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на тендерну в процедурі закупівлі UA-2021-03-05-001229-a
Номер:
1638466555764de8a19a8515c7a95068
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001229-a.a4
Назва:
Скарга на тендерну в процедурі закупівлі UA-2021-03-05-001229-a
Скарга:
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради (надалі – «Замовник») проводить закупівлю UA-2021-03-05-001229-a, предмет: «ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелажі, рецепції, столи, лавки, крісла, стільці, подушки-мати, тумби, шафи, стійки, дивани, етажерки)». За даними системи Prozorro оскарження умов закупівлі: до 24.04.2021 00:00.
ПП «ТК - РЕНЕССАНС» вважає такими, що суперечать законодавству та принципам публічних закупівель вимоги Замовника щодо надання у процесі закупівлі зразків товару.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на тендерну документацію.pdf 22.04.2021 12:58
- Скарга на тендерну документаю.docx 22.04.2021 13:01
- Документальне підтвердження обставин, викладених у скарзі.docx 28.04.2021 17:03
- Документальне підтвердження обставин, викладених у скарзі.pdf 28.04.2021 17:03
- Перелік змін 2.pdf 23.04.2021 13:56
- Протокол 89.pdf 23.04.2021 13:56
- Оголошення зі змінами 2.pdf 23.04.2021 13:56
- Додаток 4 зі змінами 2.pdf 23.04.2021 13:56
- Тендерна документація зі змінами 2.pdf 23.04.2021 13:56
- Лист про внесення змін.docx 27.04.2021 10:44
- Лист про внесення змін.pdf 27.04.2021 10:44
- Рішення від 26.04.2021 № 9022 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 27.04.2021 10:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2021 № 10141.pdf 11.05.2021 20:13
- Рішення від 07.05.2021 № 10141.pdf 13.05.2021 19:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2021 15:07
Дата розгляду скарги:
07.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.04.2021 10:18
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.05.2021 19:25
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.05.2021 19:25
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА що стосується тендерної документації замовника, яка суперечить законодавству у сфері публічних закупівель через наявність в ній вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і внаслідок чого порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс» під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелажі, рецепції, столи, лавки, крісла, стільці, подушки-мати, тумби, шафи, стійки, дивани, етажерки), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-05-001229-a
Номер:
3ad564a5c29143cf8cff250fbfc4338c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001229-a.c3
Назва:
СКАРГА
що стосується тендерної документації замовника, яка суперечить законодавству у сфері публічних закупівель через наявність в ній вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і внаслідок чого порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс» під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелажі, рецепції, столи, лавки, крісла, стільці, подушки-мати, тумби, шафи, стійки, дивани, етажерки), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-05-001229-a
Скарга:
25 березня 2021 року департаментом культури і туризму Запорізької міської ради (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю UA-2021-03-05-001229-a, ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелажі, рецепції, столи, лавки, крісла, стільці, подушки-мати, тумби, шафи, стійки, дивани, етажерки).
Приватне підприємство «ТК-Ренессанс» (далі – Скаржник) має намір взяти участь у зазначеній закупівлі та подати свою пропозицію у відповідності з вимогами тендерної документації Замовника.
Однак, Замовником у тендерній документації та додатках до неї, яка затверджена рішенням тендерного комітету протокол №45 від 05.03.2021 року, встановлено низку вимог, які не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» й дискримінаційних вимог, які штучно обмежують коло потенційних учасників і, як наслідок, обмежують конкуренцію у цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Уповноваженого органу оскарження з додатками.pdf 17.03.2021 22:05
- Скарга до Уповноваженого органу оскарження.doc 17.03.2021 22:05
- Документальне підтвердження обставин, викладених у скарзі.doc 02.04.2021 13:27
- Документальне підтвердження обставин, викладених у скарзі.pdf 02.04.2021 13:27
- рішення від 19.03.2021 № 5444 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 19.03.2021 18:52
- інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 № 4809.pdf 31.03.2021 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 № 7586.pdf 13.04.2021 15:49
- рішення від 12.04.2021 № 7586.pdf 15.04.2021 17:22
- Пояснення по суті скарги.pdf 24.03.2021 13:34
- Пояснення по суті скарги.docx 24.03.2021 13:34
- Довідка про наявність обладнання_ матеріально-технічної бази та технологій.pdf 24.03.2021 13:34
- Копії аналогічних договорів.pdf 24.03.2021 13:34
- рішення від 20.01.2021 _ 980.pdf 24.03.2021 13:34
- Протокол 75.pdf 20.04.2021 11:12
- Перелік змін.pdf 20.04.2021 11:12
- Додаток 1 зі змінами.pdf 20.04.2021 11:12
- Додаток 2 зі змінами.pdf 20.04.2021 11:12
- Додаток 4 зі змінами.pdf 20.04.2021 11:12
- Оголошення зі змінами.pdf 20.04.2021 11:12
- Тендерна документація зі змінами.pdf 20.04.2021 11:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 22:07
Дата розгляду скарги:
30.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2021 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2021 17:22
Дата виконання рішення Замовником:
20.04.2021 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідні зміни внесені до тендерної документації з метою усунення порушень
Вимога
Залишено без розгляду
Надання зразків
Номер:
8cc7f86a66b84119a73a662d0108ce05
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001229-a.b2
Назва:
Надання зразків
Вимога:
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, Додаток 4 ТД, п3. щодо надання зразків Товару.
Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2021 12:40
Вирішення:
Департамент культури і туризму (Департамент-далі) в рамках своєї роботи в першу чергу орієнтований на ефективне використання бюджетних коштів. З цією метою Департаментом забезпечується максимальна реалізація всіх ресурсів адміністративних і бюджетних для втілення поставлених завдань.
Департаментом було впроваджено бібліотечну реформу, запроваджено Інформаційно-туристичний центр , були відремонтовані музичні школи. В минулому році було відремонтовано шість бібліотек, в яких не проводився ремонт близько 30 років. Всі ремонти Департаменту відрізняються від просто ремонтних робіт, ми використовуємо індивідуальний підхід, дизайнерські рішення для максимального залучення в бібліотеки та музичні школи дітей та батьків, тому для нас важливо не просто забезпечення закладів стандартними класичними меблями, а встановлення меблів в єдиному концептуальному стилі.
Департамент, керуючись Положенням, забезпечує умови для розвитку у м. Запоріжжі сучасної культурної інфраструктури, для відвідування закладів, в яких діти повинні знаходиться в гарних та сучасних комфортних умовах. Усі ремонтні роботи в закладах виконані згідно Брендбуку, який розроблений і використовується Департаментом, та розміщений на офіційному сайті.
В технічних умовах тендерної документації було зазначено, що закупівля буде проводитися обов’язково з використання єдиного концептуального стилю відповідного Брендбуку, з яким ви маєте можливість ознайомитися на офіційному сайті Департаменту. Всі наші бібліотеки оформлені в єдиному стилі та кожний екземпляр меблів, також виконаний в єдиному стилі, тому наші вимоги до такого підходу це - ексклюзивна робота в стилі нашого Брендбуку. Для Департаменту важливо, в першу чергу, зовнішній вигляд та якість даної меблі. Також, при створенні технічних вимог Департамент орієнтувався на на попередню аналогічну закупівлю № UA-2020-12-29-005067-с та рішення Антимонопольного комітету України № 980-р/пк-пз від 20.01.2021р., в якому зазначено, що дана вимога не є дискримінаційною .Всі інші вимоги стосовно тендерної документації виконані в повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2021 19:26
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7f9fa922dc7a479c979fa31d1cf54fc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001229-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься дискримінаційна вимога, а саме: Додаток 4 Технічне завдання Заагальні вимоги пункт 3 « Учасник торгів на стадії прийому тендерних пропозицій має надати зразки меблів Замовнику для перевірки якості моделей, розміру, кольорів та іншим технічним вимогам, які встановлені замовником». Нашими аргументами проти такої вимоги є: – відсутність умови про зразки в чинному законодавстві про закупівлі; – фактично Замовник вимагає надати товар до укладення договору закупівлі; – Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечило принципу прозорості. Враховуючи вищеперераховане, вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації. Крім того, згідно технічного завдання, всього 189 позицій товару, і на кожну позицію треба надати зразок меблів? До того ж замовник не надав зображень меблів, що не надає повного рузуміння які саме меблі він очікує отримати!
Вимагаємо привести ТД до вимог законодавства! інакше будемо вимушені оскаржити закупівлю в АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 11:27
Вирішення:
Департамент культури і туризму (Департамент-далі) в рамках своєї роботи в першу чергу орієнтований на ефективне використання бюджетних коштів. З цією метою Департаментом забезпечується максимальна реалізація всіх ресурсів адміністративних і бюджетних для втілення поставлених завдань.
Департаментом було впроваджено бібліотечну реформу, запроваджено Інформаційно-туристичний центр , були відремонтовані музичні школи. В минулому році було відремонтовано шість бібліотек, в яких не проводився ремонт близько 30 років. Всі ремонти Департаменту відрізняються від просто ремонтних робіт, ми використовуємо індивідуальний підхід, дизайнерські рішення для максимального залучення в бібліотеки та музичні школи дітей та батьків, тому для нас важливо не просто забезпечення закладів стандартними класичними меблями, а встановлення меблів в єдиному концептуальному стилі.
Департамент, керуючись Положенням, забезпечує умови для розвитку у м. Запоріжжі сучасної культурної інфраструктури, для відвідування закладів, в яких діти повинні знаходиться в гарних та сучасних комфортних умовах. Усі ремонтні роботи в закладах виконані згідно Брендбуку, який розроблений і використовується Департаментом, та розміщений на офіційному сайті.
В технічних умовах тендерної документації було зазначено, що закупівля буде проводитися обов’язково з використання єдиного концептуального стилю відповідного Брендбуку, з яким ви маєте можливість ознайомитися на офіційному сайті Департаменту. Всі наші бібліотеки оформлені в єдиному стилі та кожний екземпляр меблів, також виконаний в єдиному стилі, тому наші вимоги до такого підходу це - ексклюзивна робота в стилі нашого Брендбуку. Для Департаменту важливо, в першу чергу, зовнішній вигляд та якість даної меблі. Також, при створенні технічних вимог Департамент орієнтувався на на попередню аналогічну закупівлю № UA-2020-12-29-005067-с та рішення Антимонопольного комітету України № 980-р/пк-пз від 20.01.2021р., в якому зазначено, що дана вимога не є дискримінаційною .Всі інші вимоги стосовно тендерної документації виконані в повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2021 19:26