-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. І.Мазепи, 35)
Торги не відбулися
920 046.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 200.46 UAH
мін. крок: 1% або 9 200.46 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 10:42 - 12.03.2021 10:38
Вимога
Відхилено
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
9557530a148542a1a781003923ccd2dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-003184-c.a4
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації та скасування протокольного рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Мазепи 35 а шк6.PDF 30.03.2021 14:42
- Вимога 2 ЗНЗ№6.pdf 31.03.2021 11:54
Дата подачі:
30.03.2021 14:42
Вирішення:
Вимога уважно розглянута, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою у вкладенні
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
0804201c38154013be113242771a956c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-003184-c.c3
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога мазепи 35 шк6.PDF 30.03.2021 10:58
- Вимога 1 ЗНЗ№6.pdf 31.03.2021 11:53
Дата подачі:
30.03.2021 10:58
Вирішення:
Вимога уважно розглянута, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою у вкладенні
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
31.03.2021 11:55
Вимога
Відхилено
Неправоміріні та дискимінаційні вимоги
Номер:
428f7dc1dc7f467ea27ad43e6c419bcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-003184-c.b2
Назва:
Неправоміріні та дискимінаційні вимоги
Вимога:
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник сам визначає, які кваліфікаційні критерії встановлювати, обираючи їх із переліку статті 16 цього Закону, та самостійно встановлює спосіб їх підтвердження, що мають дотримуватись учасники. Замовник має встановлювати кваліфікаційні критерії з огляду на предмет закупівлі та принципи здійснення закупівель. Зокрема, важливий принцип пропорційності, коли вимоги замовника мають бути співставні до предмета закупівель.
З аналізу положень Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC можна зробити висновок, що вимоги, які висуваються до потенційних учасників процедур закупівель, мають бути необхідними та достатніми щодо предмета закупівлі (виконання договору), у чому й полягає принцип пропорційності. Це стосується і встановлення замовником вимог до учасників в частині підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі заключного акту проходження медичного огляду, зазначених у довідці працівників.
Формування акту проходження медогляду працівниками роботодавця зазначено в додатку 1 до п. 2.2 Порядку № 246 (Порядок проведення медичних оглядів працівниками певних категорій», затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2001 року).
Одночасно, п.1.3 Порядку № 246 вказується перелік працівників, які підлягають проходженню медогляду:
- Працівники, зайняті на (а) важких роботах; (б) роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці; (в) таких, де є потреба у професійному доборі;
- Особи віком до 21 року.
Таким чином, працівники задіяні у встановленні автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень, що не відносяться до визначеної категорії працівників, які підлягають медичному огляду згідно законодавства України.
Ваша вимога є дискримінаційною, яка обмежує потенційне коло учасників. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу щодо надання заключного акту проходження медичного огляду, зазначених у довідці працівників.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 2.pdf 11.03.2021 16:06
Дата подачі:
11.03.2021 16:06
Вирішення:
Доброго дня! Робочим проєктом передбачено виконання електрозварювальних робіт, а також робіт верхолазних та на висоті.
Відповідно до пункту 2.1. Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 року № 62 зазначено:
- «…роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у
тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на
відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і
більше…»;
- «…роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу…».
Висота спортивної зали у закладі освіти понад 5 м, що в свою чергу передбачає виконання робіт верхолазних та на висоті.
Крім цього, відповідно до пунктів 1, 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 («робіт підвищеної небезпеки» відповідно до п. 7 (3) змін до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 30.01.2017 року № 140), до робіт підвищеної небезпеки відносяться роботи:
- Електрозварювальні, газополум'яні, наплавочні і паяльні
роботи. Контроль за зварювальними з'єднаннями.
- Роботи верхолазні та на висоті.
Відповідно до пункту 1 таблиці, наведеної в додатку 5 наказу МОЗ України від 21.05.2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», працівники, які виконують роботи на висоті, верхолазні роботи і роботи пов’язані з підійманням на висоту, підлягають періодичним медичним оглядам 1 раз на 2 роки.
Також, відповідно до пунктів 3.9.2 та 6.1.5 таблиці, наведеної в додатку 4 наказу МОЗ України від 21.05.2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», працівники, які виконують зварювальні роботи, підлягають періодичним медичним оглядам 1 раз на 2 роки.
Враховуючи вищевикладене, дана вимога, зазначена у ТД не є дискримінаційною, а відповідає чинному законодавству України, у зв’язку з чим не може бути виключена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Законність вимоги
Номер:
16463e0e8e4644189d41eda34e0160d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-003184-c.b1
Назва:
Законність вимоги
Вимога:
Просимо надати конкретний документ, в якому викладена конкретна вимога щодо розробки ПВР перед початком будівництва під керівництвом сертифікованим спеціалістом по розробці ПВР. Згідно роз’яснень Департаменту розвитку будівельної діяльності, ціноутворення та економіки будівництва за №8/15-49-14 від 29.01.2014 року «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури» фахівці підрядної організації, у тому числі такі, що розробляють ПВР, сертифікації не підлягають». Відсутність такої конкретної вимоги Учасник торгів буде розцінювати як дискримінаційні дії Організатора торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога ЗНЗ№6.pdf 11.03.2021 16:18
Дата подачі:
10.03.2021 10:22
Вирішення:
Доброго дня, вимогу розглянуто, відповідь у вкладенні.
Статус вимоги:
Відхилено