-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вулиці Павлова в місті Володимир-Волинський Волинської області»)
Торги відмінено
296 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 480.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 480.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 10:18 - 12.03.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Невідповідність документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
375d5239c9164c53938fcec7fe870f37
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-002490-c.b2
Назва:
Невідповідність документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно Ст.4 п.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Очікувана вартість спрощеної закупівлі Вами визначена в розмірі 296 тис. грн., а в оголошенні і в проекті договору всюди зазначається надання послуг з інженерного проектування, а не робіт. Тобто невірно визначено предмет закупівлі або вид закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни в документацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2021 23:15
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога
Номер:
09a9913366c8499a968a4473e4d44d60
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-002490-c.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний, Замовнику. Дякуємо Вам за відповідь стосовно правових засад участі інженера-консультанта по предмету Закупівлі. Так дійсно інженер-консультант у своїй роботі керується: Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1065 «Про затвердження вимог щодо проведення контролю якості робіт з нового будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг загального користування»; наказом Мінсоцполітики від 23.06.2017 № 1050 «Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; наказом Мінекономрозвитку від 26.10.2017 № 1542 «Про затвердження зміни № 6 до Національного класифікатора України ДК 003:2010»; наказом Мінрегіону 08.08.2017 № 197 "Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (зі змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350); наказом національного органу стандартизації (ДП «УкрНДНЦ») від 16 .04.2018 № 102 «Про прийняття змін до національних нормативних документів». Але не в нашому випадку.
Враховуючи ст.5 ЗУ "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на:
-автомобільні дороги загального користування;
-вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
-відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
-автомобільні дороги на приватних територіях.
Наскільки нам відомо, дана вулиця не належить до автомобільних доріг загального користування і не співпадає з нею. І згідно Додатку 1 до Оголошення в Завданні на проектування п.12 вказано, що вулиця житлова, тобто не є автомобільною дорогою загального користування і не підпадає під постанову КМУ №1065 від 28.12.2016р. Відповідно не може бути об’єктом консультативних послуг інженера-консультанта.
Відповідно до п.13 та п.14. ВИМОГ щодо проведення контролю якості робіт з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1065, Взаємовідносини замовника, підрядника та інженера-консультанта регулюються договорами між замовником та підрядником і замовником та інженером-консультантом. Договір між замовником та інженером-консультантом укладається за результатами тендера на закупівлю дорожніх консультаційних послуг, проведеного відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Тобто не може бути спільний договір між підрядником, замовником та інженером-консультантом.
Мало того в проекті договору до Оголошення не зазначено і не може бути зазначено жодних консультаційних послуг, не визначено вартості цих послуг, порядку здачі приймання та оплати цих послуг, а в предметі договору є тільки послуги з інженерного проектування, що не є тотожим поняттям (навіть з точки зору ДК 021:2015).
Враховуючи все вищенаведене, та керуючись Ст. 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу наявності в учасника інженера-консультанта, оскільки вона є незаконна з точки зору діючого законодавства. Навіть, вразі бажання замовника, всупереч законів України, залучити до даного предмету закупівлі інженера-консультанта в будь-який спосіб, то Замовник зобов’язаний укласти окремий договір з інженером-консультантом, оскільки інженер-консультант має контролювати хід виконання проектних робіт, а не бути його учасником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2021 22:45