-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фотохімікати (живильні середовища)
Торги відмінено
790 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 10:02 - 21.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
про усунення дискримінаційних вимог ТЗ
Номер:
15682f24281747b8bf15264af03f21ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-002054-c.b4
Назва:
про усунення дискримінаційних вимог ТЗ
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 3 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено вимоги, які є дискримінаційними та суттєво обмежують можливість для участі. А саме зазначені конкретні складники багатьох позицій, причому англійською мовою. Вважаємо, що це є дискримінаційною вимогою, так як конкретний склад, визначений до десятих грама, містить ознаки преференцій для конкретного постачальника\виробника. Звертаємося з Вимогою усунути цей дискримінаційний аспект технічного завдання.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПР вимога 1.docx 17.03.2021 14:38
Дата подачі:
12.03.2021 16:51
Вирішення:
Абзац перший Додатку 3 до Тендерної документації Замовника передбачає, що «…у разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент»…».
Замовником свідомо використано посилання на «конкретні складники», з метою надання учаснику максимального уявлення про фактичні потреби Замовника, що свідчить про відсутність дискримінаційних вимог.
Під час визначення предмету закупівлі, Замовник керувався виключно власною потребою, обумовленою необхідністю забезпеченням витратними матеріалами лабораторний процес, з метою виконання покладених на державну установу функцій, з врахуванням наявного лабораторного обладнання, застосування методів лабораторних досліджень, технічних вимог та регламентів, та інше.
Технічне завдання, що визначене Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушує принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону, у тому разі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
не зазначено всіх вимог до учасників згідно ст.17 Закону про Публічні Закупівлі
Номер:
c4435d8b72114b49b32867701d567cc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-002054-c.c3
Назва:
не зазначено всіх вимог до учасників згідно ст.17 Закону про Публічні Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Чому в Тендерній Документації не зазначено всіх вимог до учасників згідно ст.17 Закону про Публічні Закупівлі, а саме частина 2 «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.»
Адже частина 3 ст 17 Закону містить пряму вимогу «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.»
Звертаємось з Вимогою внести зміни до Тендерної Документації у відповідності із Законом.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПР вимога 2.docx 17.03.2021 14:39
Дата подачі:
12.03.2021 16:49
Вирішення:
зміни будуть внесені
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Відсутність назв відповідно до НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»
Номер:
35f334f468224096887a3c3685755d86
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-002054-c.a2
Назва:
Відсутність назв відповідно до НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу що під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях не зазначено інформацію про назву медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Звертаємося з вимогою усунути дане порушення зазначивши інформацію про назву медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 16:12
Вирішення:
П. 9 «Технічного регламенту щодо медичних виробів» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2.10.2013 р за № 753 визначає, що: медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти.
Натомість, предметом закупівлі є «живильні середовища», що за CPV-кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 належить до Розділу 24000000-4 «хімічна продукція».
Отже, Замовником здійснюється закупівля хімічної продукції, що не є тотожним визначення терміну – медичного виробу, що за CPV-кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 належить до Розділу 33000000-0 «Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
невідповідність предмета закупівлі
Номер:
514c6df5ee7343ec9189c7853991c371
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-002054-c.b1
Назва:
невідповідність предмета закупівлі
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є «ДК 021:2015 – 24930000-2: Фотохімікати (живильні середовища)». Однак, в переліку товарів згідно Додатку 3 Тендерної документації, зазначено товари які не відносяться до даної статі класифікатора. Зокрема це позиції 10, 11, 19, 20, 21, 28. Вважаемо це дискримінаційною ознакою, так як це обмежую можливість для участі у закупівлі, а також є прямим порушенням Закону, так як «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;». Звертаємося з вимогою усунути дане порушення, вилучивши невідповідні позиції, або розділивши закупівлю на лоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2021 16:09
Вирішення:
Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону…», що передбачено абзацом другим частини десятої ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно до п. 39 ст. 1 Закону - «лот» це частина товару, що визначена замовником. Пункт 5 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року за № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783, передбачає,- що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), а отже, визначення лотів здійснюється виключно замовником і є правом замовника, а не обов’язком.
Щодо «вилучання позицій» предмету закупівлі, – то це прямо суперечить потребам Замовника, і не відповідає меті закупівлі – забезпеченню безперебійної роботи та виконання функцій державної установи.
Визначений замовником CPV-код не містить дискримінаційних вимог та не обмежує прав учасників.
Статус вимоги:
Відхилено