-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розмітка доріг в смт Доброслав Лиманського району Одеської області
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 09:52 - 17.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
e9965e84e4cb4521bc8012ab8ae5f795
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-000469-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
05.03.2021 року Замовником – ДОБРОСЛАВСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю товарів: Розмітка доріг в смт Доброслав Лиманського району Одеської області Код ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-05-000469-a
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП" (далі – Товариство), виявили бажання взяти участь у цій закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію (далі – ТД)
22.03.2021 року відбувся аукціон по даній закупівлі, за результатами якого участь у ній взяли 2 (двоє) учасників з наступними кінцевими ціновими пропозиціями:
1) ФОП "КОСИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" - 270 043,28 грн без ПДВ
2) ТОВ " ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП " - 197 020,00 грн з ПДВ
23.03.2021 року Замовник оприлюднив рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № Б/Н від 23.03.2021 року), яким дискваліфіковано пропозицію Учасника ТОВ " ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП "
Ми, як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, адже в пропозиція Учасника- ТОВ " ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП " повністю відповідає вимогам ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-03-05-000469-a.pdf 02.04.2021 16:58
- Протокол на відхилення .pdf 02.04.2021 16:58
- Скарга UA-2021-03-05-000469-a.docx 02.04.2021 16:58
- рішення від 06.04.2021 № 6944 + лист Замовнику.pdf 06.04.2021 19:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2021 № 8032.pdf 16.04.2021 18:35
- рішення від 15.04.2021 № 8032.pdf 20.04.2021 16:53
- АМК.docx 09.04.2021 12:42
- 002.jpg 09.04.2021 12:42
- протокол 2.pdf 09.04.2021 12:42
- протокол.pdf 09.04.2021 12:42
- 003.jpg 09.04.2021 12:42
- 002.jpg 21.04.2021 08:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2021 17:11
Дата розгляду скарги:
15.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2021 19:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.04.2021 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2021 08:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовані рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Трафік Менеджмент Груп" та рішення про визначення фізичної особи - підприємця Косинського Олександра Івановича переможцем процедури закупівлі — "Розмітка доріг в смт Доброслав Лиманського району Одеської області"
Вимога
Є відповідь
Відхилення пропозиції ТОВ "Трафік менеджмент груп"
Номер:
a1a73430d73b41a2a7ab2a5ec09b9f61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-000469-a.a1
Назва:
Відхилення пропозиції ТОВ "Трафік менеджмент груп"
Вимога:
У відповідь на рішення уповноваженої особи Доброславської селищної ради О.Ю. Горбаня (далі уповноважена особа), згідно протоколу від 23.03.2021р., (далі протокол). про відхилення тендерної пропозиції TOB "Трафік Менеджмент Груп" по закупівлі за предметом: «Розмітка доріг в смт Доброслав Лиманського району Одеської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) зазначаємо наступне
1. Правильна назва учасника закупівлі - TOB "Трафік Менеджмент Груп", а не фізична TOB "Трафік Менеджмент Груп", як зазначено в першому реченні п.1 вищезазначеного протоколу.
2. Уповноважена особа у другому абзаці протоколу посилається на розділ 5 додатку №5 до тендерної документації для учасників щодо підготовки пропозицій відкритих торгів, який гласить:
«5. Пропозиції повинні враховувати вартість використання та оренди обладнання, паливно-мастильних матеріалів, транспортних витрат, витрат на вивезення та утилізацію сміття витратних матеріалів та інших витрат згідно з чинним законодавством. Заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Виконавцем послуг. Виконавець відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів та інше.»
і звертає увагу на те, що:
«У Зведеному кошторисному розрахунку вартості об'єкта будівництва на загальну суму пропозиції 197020 гри. та пояснювальній записці, доданим до тендерної пропозиції, відсутні витрати на транспортування обладнання та працівників до місця надання послуг. Підприємство знаходиться у місті Львові, на значній віддаленості від смт Доброслав Одеської області, в зв'язку з чим транспортні витрати набудуть значного розміру, що перешкоджатиме вчасному та якісному наданню послуг.»,
Однак уповноважена особа залишає без уваги або свідомо ігнорує:
а) вимоги розділу 6 додатку №5 до тендерної документації для учасників щодо підготовки пропозицій відкритих торгів, а саме:
6. Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання, або визначена згідно ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (договірна ціна з усіма складовими – локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах). У вартість послуги та її складової частини може бути врахований прогнозний індекс інфляції, плата за користуванням міським полігоном твердих побутових відходів у разі потреби. Не врахована Виконавцем вартість окремих видів робіт, що входять до складу Послуги не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Отже, виходячи з вимог розділу 6 «Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання, або визначена згідно ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013».
Однак ні сам документ ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013, ні документи, на які є посилання у ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 не вимагають обов'язкової наявності «витрат на транспортування обладнання та працівників до місця надання послуг» у кошторисній документації. Учасник закупівлі враховує у складі кошторисної документації ті витрати, які вважає за потрібне (звичайно по нормам не більшим ніж передбачено ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013, а також ДБН, ДСТУ, ТУ, СНіП, і т.д.
Про це опосередковано вказано і у другому реченні розділу 6 додатку№5 до тендерної документації для учасників щодо підготовки пропозицій відкритих торгів, а саме:
«У вартість послуги та її складової частини може бути врахований прогнозний індекс інфляції, плата за користуванням міським полігоном твердих побутових відходів у разі потреби», тобто витрати можуть бути включені до кошторисно документації, а не повинні бути включені.
Відсутність у кошторисній документації «витрат на транспортування обладнання та працівників до місця надання послуг» ніяким чином не збільшить вартість наданих послуг, оскільки що у розділі 6 додатку №5 вказано «Не врахована Виконавцем вартість окремих видів робіт, що входять до складу Послуги не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції»;
б) те, що у розділі 6 додатку №5 до тендерної документації для учасників щодо підготовки пропозицій відкритих торгів наведений перелік кошторисно документації , що вимагає замовник від учасника: «(договірна ціна з усіма складовими – локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах)».
Як бачимо, у переліку немає зведеного кошторисного розрахунку та пояснювальної записки, на які посилається уповноважена особа. Ці документи TOB "Трафік Менеджмент Груп" надало замовнику по власній ініціативі. У передбачених тендерною документацією кошторисних документах розмір витрат на які звертає увагу уповноважена особа окремо не вказується.( у договірній ціні вказуються лише «Iншi супутнi витрати».
Постає питання звідки уповноважена особа знає чи у складі пропозицій інших учасників процедури закупівлі, які надали лише перелік документів, що вимагався тендерною документацією, присутні (або відсутні) саме ці статті витрат.
3. Уповноважена особа стверджує що: « Підприємство(тобто TOB "Трафік Менеджмент Груп") знаходиться у місті Львові, на значній віддаленості від смт Доброслав Одеської області, в зв'язку з чим транспортні витрати набудуть значного розміру, що перешкоджатиме вчасному та якісному наданню послуг.»
Стверджуючи це уповноважена особа забуває, або свідомо ігнорує:
а) те що наявність чи відсутність витрат на транспортування обладнання та працівників до місця надання послуг у кошторисній документації ніяким чином не впливає на «вчасність та якість надання послуг»;
б) п.3.1 розділу 3. «Строки та порядок надання послуг» Проекту ДОГОВОРУ
про надання послуг з розмітки доріг №___________ (додаток №4 до тендерної документації для учасників щодо підготовки пропозицій відкритих торгів), а саме: «Строки надання Послуг : з моменту укладання договору до 31.12.2021 р.), та п.5.3 розділу 5 «. Права та обов’язки Сторін» Проекту ДОГОВОРУ про надання послуг з розмітки доріг №___________ (додаток №4 до тендерної документації для учасників щодо підготовки пропозицій відкритих торгів), а саме: 5.3. Виконавець зобов’язаний:
5.3.1. Надати послуги за Договором відповідно до узгодженого Сторонами графіку, вимог Технічного завдання, а також ДБН, ДСТУ, ТУ, СНіП, і т
Отже учасник, підписуючи договір з такими пунктами, усвідомлює і гарантує вчасність надання послуг.
І взагалі, як може наявність чи відсутність «витрат на транспортування обладнання та працівників до місця надання послуг у кошторисній документації» вплинути на вчасність надання послуги, термін виконання якої закінчується 31.12.2021р?
в) уповноважена особа особа звертає увагу на великій відстані між м.Львів та смт. Доброслав «в зв'язку з чим транспортні витрати набудуть значного розміру, що перешкоджатиме вчасному та якісному наданню послуг.», не усвідомлюючи, що м.Львів це офіційна адреса місцезнаходження TOB "Трафік Менеджмент Груп", а обладнання і працівники TOB "Трафік Менеджмент Груп" надаючи послуги різноманітним замовникам знаходяться на об'єктах у різних областях України, в т.ч. і в Одеській області., що робить його висновок нікчемним(хибним). Приблизно з подібих міркувань потрібно відхиляти пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" по ремонту доріг у Львівській області. (бо у них офіційна адреса місцезнаходження у м. Одеса.)
Виходячи з усього вищенаведеного вважаємо, що уповноважена особа Доброславської селищної ради неправомірно відхилила тендерну пропозицію TOB "Трафік Менеджмент Груп" по закупівлі за предметом: «Розмітка доріг в смт Доброслав Лиманського району Одеської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), та порушила вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» про добросовісну конкуренцію. Тому вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції TOB "Трафік Менеджмент Груп" та визнати переможцем. В противному випадку ми будемо змушені звернутись за захистом наших прав та інтересів до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 2.pdf 26.03.2021 08:37
Дата подачі:
25.03.2021 08:58
Вирішення:
У відповідь на вимогу UA-2021-03-05-000469-a.a1:
1. Як було вказано в протоколі уповноваженої особи від 23.03.2021р., підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" по закупівлі за предметом: «Розмітка доріг в смт Доброслав Лиманського району Одеської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) слугувало наступне:
В додатку № 5 до тендерної документації для учасників щодо підготовки пропозицій відкритих торгів зазначено, що пропозиції повинні враховувати вартість використання та оренди обладнання, паливно-мастильних матеріалів, транспортних витрат, витрат на вивезення та утилізацію сміття витратних матеріалів та інших витрат згідно з чинним законодавством. Заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Виконавцем послуг. Виконавець відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів та інше. У Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва на загальну суму пропозиції 197020 грн. та пояснювальній записці, доданим до тендерної пропозиції, відсутні витрати на транспортування обладнання та працівників до місця надання послуг. Підприємство знаходиться у місті Львові, на значній віддаленості від смт Доброслав Одеської області, в зв’язку з чим транспортні витрати набудуть значного розміру, що перешкоджатиме вчасному та якісному наданню послуг. В тендерній пропозиції немає жодного слова про те, що «м.Львів це офіційна адреса місцезнаходження TOB "Трафік Менеджмент Груп", а обладнання і працівники TOB "Трафік Менеджмент Груп" надаючи послуги різноманітним замовникам знаходяться на об'єктах у різних областях України, в т.ч. і в Одеській області». З тендерної пропозиції та доданих до неї документів можна зробити тільки один висновок, що і техніка і працівники знаходяться все ж таки у Львові. Жодного слова про те, що TOB "Трафік Менеджмент Груп" планує задіяти техніку і працівників з Одеської області або задіяти місцевого субпідрядника в пропозиції також немає. Звісно, що значні транспортні витрати позначяться на вартості самої послуги, ціну за яку, до речі, учасник встановив більш ніж на 30% нижчу від очікуваної вартості предмета закупівлі, тому й на її якості. У вимозі учасник посилається на п.6 Додатку 5 до тендерної документації, де вказано, що 6. Вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання, або визначена згідно ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (договірна ціна з усіма складовими – локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах). У вартість послуги та її складової частини може бути врахований прогнозний індекс інфляції, плата за користуванням міським полігоном твердих побутових відходів у разі потреби. Не врахована Виконавцем вартість окремих видів робіт, що входять до складу Послуги не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Тобто, крім вартості, передбаченої вимогами чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання, або визначена згідно ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013, учасник повинен передбачити і інші витрати. На підставі викладеного, враховуючи інформацію, надану замовником в тендерній пропозиції, уповноваженою особою прийняте цілком законне рішення про її відхилення, а всі звинувачення уповноваженої особи учасником безпідставні.
Статус вимоги:
Відхилено