-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 44220000-8 - Столярні вироби (Вікна металопластикові в комплекті із супутніми матеріалами)
(Місце знаходження: м. Жмеринка, вул. Добролюбова, 2,; категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади, п.3 ч. 4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" )
Завершена
87 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 1 392.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 1 392.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 09:27 - 12.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду
Номер:
ccff5ef6233846a092cdbed03b0b9a4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001192-c.b1
Назва:
вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду
Вимога:
Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 09.03.2021 09:50
Дата подачі:
05.03.2021 11:58
Вирішення:
.Шановний Учаснику!
Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про підтвердження Замовником виїзду Учасника для виміру віконного пройому, з підписом керівника закладу Замовника.
Пояснюємо що вимоги які зазначені в Додаток 1 «Технічні вимоги» не порушують принципи конкурентного законодавства України (ст. 5 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі»), зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принципу недискримінації учасників.
Ч.3 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" унормовано, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначитись інша інформація. Тому, дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об'єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час лікарні.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об'єм роботи, скласти план робіт та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості товару та супутніх послуг, що безумовно відповідає принцпу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі".
Таким чином дана вимога не порушує права Учасник.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.03.2021 09:53