• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки для дорослих, урологічні прокладки)

Торги відмінено

520 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 605.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 21:50 - 16.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірне рішення Замовника

Номер: 119ed3e047f943a1a780c6e81dd4a870
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-013567-c.a1
Назва: неправомірне рішення Замовника
Скарга:
КУ "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-03-04-013567-c. ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» та визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «УА ТОВ "Євромікс" ІІ». ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протоколом рішення уповноваженої особи від 26.03.2021 тендерну пропозицію ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» було відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, водночас Протоколом рішення уповноваженої особи від 30.03.2021 ТОВ «УА ТОВ "Євромікс" ІІ» було визнано переможцем закупівлі. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» 1. Згідно вимог тендерної документації , а саме п. 6.1. Розділу ІІІ замовник вимагав «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником», а учасник торгів ТОВ «Наше здоров’я» не підтвердило ніяким документом відповідність запропонованого товару вимогам замовника. Відповідно, тендерна пропозиція ТОВ «Наше здоров’я» підпадає під пп.2 п.4 Розділу V та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; також учасником торгів ТОВ «Наше здоров’я» не надано інформацію щодо конкретного товару в що планує постачати учасник процедури закупівлі. Відповідно до п. 6.1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 3 до цієї ТД). Згідно Додатку № 3 не вимагалось жодних документів, які підтверджували б технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару. У складі пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» надало гарантійний лист про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, (Додаток 3 до цієї ТД) (файл «10. Лист відповідність.pdf»). Крім того, у складі пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» надало технічну специфікацію, в якій підтвердило відповідність Додатку 3 із зазначенням назв запропонованого товару (файл «2. Технічна специфікація.pdf»). Також, у складі ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» в якості додаткової інформації, яка не вимагалась за умовами тендерної документації, надано декларації про відповідність на товар та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Таким чином, твердження Замовника про те, що ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» не підтвердило ніяким документом відповідність запропонованого товару вимогам замовника є абсолютно неправомірним, надуманим, безглуздим та таким, що порушує будь-які принципи публічних закупівель. 2. Також не зрозуміло чому у довідці «7 Довідка ст. 17 зведена» у останньому абзаці було вказано що «Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САЛЮС ГРУП» (суб’єкт господарювання) не повинен доводити, що він сплатив або зобов’язується сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» хоча учасником торгів є ТОВ «Наше здоров’я». Відповідно до п. 1.1. Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Згідно пункту 5.4 Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» у складі пропозиції надало довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у ч. 1 та ч. 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі (файл «7 Довідка Ст. 17 зведена.pdf»), в якій по ч. 2 ст. 17 зазначило, що Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШЕ ЗДОРОВ’Я», як учасник процедури закупівлі, не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, а отже це не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШЕ ЗДОРОВ’Я», не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17, та не надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, вважаючи на відсутність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Таким чином, ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» підтвердило відсутність підстав для відмови по ч. 2 ст. 17. Фразу «Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САЛЮС ГРУП» (суб’єкт господарювання) не повинен доводити, що він сплатив або зобов’язується сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків» було зазначено Скаржником як додаткову, адже вимогами тендерної документації взагалі не було встановлено форми документу для підтвердження відповідності учасника вимогам статті 17. А враховуючи, що Скаржник не мав відносин із замовником, то зазначена вище фраза взагалі ніяким чином не впливає на зміст пропозиції і не повинна розглядатися Замовником. А стосовно невірної назви учасника (Скаржника) повідомляємо, що під час копіювання тексту з іншої довідки була допущена механічна помилка, внаслідок якої Скаржник не змінив назву товариства на свою власну. Враховуючи вищенаведене, відхилення пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» є неправомірним. 3. Також ми вважаємо що учасник торгів ТОВ «Наше здоров’я» надав неправдиві дані у документі «2. Технічна специфікація». Так, там було вказано що запропоновані ними поясні підгузки мають поглинання не менше ніж 3150 мл та 4300 мл, а у офіційному документі від виробника вказано, що такі поясні підгузки мають поглинання лише 3000 мл та 4200 мл відповідно. Відповідно до п. 6.1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 3 до цієї ТД). Згідно Додатку № 3 не вимагалось жодних документів, які підтверджували б технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару. У складі пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» надало гарантійний лист про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, (Додаток 3 до цієї ТД) (файл «10. Лист відповідність.pdf»). Крім того, у складі пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» надало технічну специфікацію, в якій підтвердило відповідність Додатку 3 із зазначенням назв запропонованого товару (файл «2. Технічна специфікація.pdf»). Також, у складі пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» в якості додаткової інформації, яка не вимагалась за умовами тендерної документації, надано декларації про відповідність на товар та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Твердження Замовника про надання «неправдивих даних» не містить під собою жодного документального підтвердження, жодних посилань та доказів. Акцентуємо увагу на тому, що Скаржник під час подання пропозиції діяв суто по тим вимогам, які замовник встановив в тендерній документації, не відходячи від них. Ба більше – звідки Замовник взяв інформацію про невідповідність – не зрозуміло. Враховуючи вищенаведене, відхилення пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» є неправомірним. 4. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасник надав копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, де зазначено, що дата реєстрації ТОВ «Наше здоров’я» - 15.04.2020 р. Також Учасник надав копію статуту, затвердженого 10. 04.2020 р. Уповноважена особа не розуміє яким чином статут Учасника може бути зареєстрований раніше, ніж була зареєстрована юридична особа. Тобто статут Учасника є недійсним. Відповідно до п. 2 вимоги 2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати копію статуту (діюча редакція) (для юридичних осіб). У складі пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» надано копію Статуту із описом (файл «Стату_опис.pdf). Нерозуміння Замовника ставить в ступор Скаржника і наводить на думку, що Замовник не знає і не розуміє як проходить процес державної реєстрації юридичних осіб. Нагадуємо Замовнику про те, що перед тим як відкрити (зареєструвати) юридичну особу у формі товариства з обмеженою відповідальністю необхідно провести загальні збори (або повинно бути рішення одноособового учасника), на якому засновник/и вирішують питання, пов’язані із, в тому числі, установчим документом (положенням, статутом тощо), який буде обумовлювати подальші кроки реєстрації ТОВ, і який подається разом із заявою до державного реєстратора. Детальніше із процедурою державної реєстрацію Замовнику можна ознайомитись за наступним посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15#Text Скаржником додатково було надано й опис документів, за кодом в якому можна було перейти і перевірити справжність та дійсність Статуту. Водночас, Замовник, не скористався цією можливість і, не маючи відповідних повноважень, прийняв рішення про те, що статут Учасника є недійсним, яке, звісно, є непромірне, надумане, голослівне і таке, що не має під собою жодної доказової бази. 5. Виходячи із вищевикладеного можна зробити висновок, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Саме такий висновок робить Замовник в завершальній частині свого Протоколу. Шановний Замовник! Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника. Даний перелік не містить підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника як не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, Замовник, зазначивши невірну підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника, вкотре порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та інтереси Скаржника. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі 33750000-2 Засоби для догляду за малюками. 3) Зобов’язати Замовника – КУ "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради – скасувати Протокол рішення уповноваженої особи від 26.03.2021, яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я», скасувати Протокол рішення уповноваженої особи від 30.03.2021, яким ТОВ «УА ТОВ "Євромікс" ІІ» визнано переможцем закупівлі. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 16.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2021 11:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2021 20:38
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2021 09:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою вионано рішення АМКУ від 16.04.2021 року № 8180.
Автор: ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Кісіль Ольга Вікторівна +380992068628 moezdorovya2020@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

на відміну процедури

Номер: 489e474bb1ad4c1e9645bb11e5ea51f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-013567-c.c2
Назва: на відміну процедури
Скарга:
Комунальною установою «Преславський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-03-04-013567-c. ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі. ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі та очікувало на розгляд тендерної пропозиції, з подальшою метою визначення переможцем процедури закупівлі та підписання договору про закупівлю. Водночас, протоколом рішення уповноваженої особи, який оприлюднений 11.05.2021 року, Замовником відмінено процедуру закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та протоколом засідання тендерного комітет, процедуру закупівлі відмінено через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Переговорна процедура застосовується відповідно до абз. 4 п. 3 ч 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується». Відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи, 04.03.2021 року було оголошено закупівлю 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (Підгузки для дорослих, урологічні прокладки) на 2021 рік за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі UA-2021-0.3-04-013567-с). У зв’язку з тим, що процедуру було оскаржено та призупинено через розгляд скарги антимонопольним комітетом, а в установі виникла нагальна потреба в закупівлі цієї продукції (в інтернаті проживають особи з інвалідністю, які постійно потребують використання підгузків), було прийняте рішення про проведення переговорної процедури закупівлі. Переговорна процедура застосовується відповідно до абз. 4 п. З ч 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується». Таким чином було проведено закупівлю підгузків для дорослих на суму 103918,40 грн. Виходячи із вище викладеного, та керуючись сумою кошторисних призначень в інтернаті відпала потреба в закупівлі такої кількості товару та на таку суму. У зв'язку з цим, виникає питання щодо зменшення кількості та асортименту закупівлі, таким чином, керуючись пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону, а саме: «замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг», виникає питання про відміну тендеру за даною закупівлею Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до інформації, зазначеної в протоколі засідання тендерного комітету, підставою для відміни процедури закупівлі стало проведення переговорної процедури. Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним. Замовник зазначає, що у зв’язку з тим, що процедуру було оскаржено та призупинено через розгляд скарги антимонопольним комітетом, а в установі виникла нагальна потреба в закупівлі цієї продукції було прийняте рішення про проведення переговорної процедури закупівлі у порядку абз. 4 п. З ч 2 ст. 40 Закону. Однак, по-перше, звертаємо увагу, що проведення переговорної процедури жодним чином не свідчить та не підтверджує відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, очікувана вартість даної процедури закупівлі 520 950,00 грн. Водночас, сам же Замовник повідомляє, що переговорна процедура закупівлі була здійснена лише в обсязі до 20%, а саме на суму 103 918,40 грн. Таким чином, потреба в закупівлі товару на решту суми в Замовника залишилась. По-друге, замовник зазначає, що відпала потреба в закупівлі такої кількості товару та на таку суму, у зв'язку з цим, виникає питання щодо зменшення кількості та асортименту закупівлі. Акцентуємо увагу, що Замовник зазначає про те, що є потреба саме в зменшенні кількості та асортименту. З огляду на це, потреба в Замовника все ж таки залишилась, однак не в такій кількості та асортименті. Враховуючи наведене, Замовник самостійно підтвердив, що потреба в закупівлі товару наявна. З огляду на викладене, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Слід зазначити, що якщо в Замовника була відсутня потреба в закупівлі такої кількості товару, під час підписання договору та його виконання Замовник міг скористуватись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону та зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Натомість замовником було прийнято рішення щодо неправомірної відміни процедури закупівлі. Додатково також звертаємо увагу, що п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону містить таку підставу відміни процедури закупівлі як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Водночас, ч. 1 ст. 32 Закону не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг у такій кількості та асортименті, які зазначені в процедурі закупівлі. Враховуючи вищенаведене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. Тому, з огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що потреба в закупівлі товару в Замовника наявна, про що прямо зазначено в протоколі рішення уповноваженої особи. Додатково звертаємо увагу, що згідно абзацу 2 ч. 8 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було опубліковане 11.05.2021 року, вищезазначені строки, передбачені Законом, дотримані скаржником у повній мірі. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-03-04-013567-c. 3) Зобов’язати Замовника – Комунальну установу «Преславський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради – скасувати протоколом рішення уповноваженої особи, який оприлюднений 11.05.2021 року щодо рішення про відміну процедури закупівлі. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Дата розгляду скарги: 01.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2021 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2021 19:03
Дата виконання рішення Замовником: 29.06.2021 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою виконано рішення Органу оскарження № 12906-р/пк-пз від 08.06.2021 у повному обсязі.
Автор: ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Кісіль Ольга Вікторівна +380992068628 moezdorovya2020@gmail.com