• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення

Документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи, що стосуються тендерної пропозиції, подаються українською/російською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою потребують наявність перекладу, завіреного підписом уповноваженої особи учасника. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською/російською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

198 492.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 984.92 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 17:09 - 19.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо положень тендерної документації, які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників

Номер: 6e9362b1a3154c2189dedce579df30b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-012105-c.a5
Назва: Скарга щодо положень тендерної документації, які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Скарга:
Скарга щодо положень тендерної документації, які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2021 10:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 31.03.2021 20:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР", Василенко Сергій Анатолійович 380994881700 KOLIRKH@UKR.NET
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо усунення порушення

Номер: 17cff3f5017b41a997da48ebb925d52a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-012105-c.a4
Назва: вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Відповідно до п.3.2 ч.3 Розділу 6 Тендерної документації зазначено: «3.2. Для перевірки банківських реквізитів учасника торгів учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копія (копії) довідки (довідок) з обслуговуючого(-их) банку(-ів) учасника про відкритий (відкриті) рахунок (рахунки) з усіх обслуговуючих банків, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі та довідку від уповноваженого органу (ДПС) про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі Вищезазначена вимога є дискримінаційною, з наступних підстав: 1.Вищезазначена вимога не відноситься до кваліфікаційних критеріїв ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 2.Вищезазначена вимога не відноситься до вимог ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Вимога не відноситься до інформації, яка передбачена законодавством, що в,, в такому випадку, суперечить положенням ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» , відповідно до якої «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Просимо виключити положення тендерної документації, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та не передбачена законодавством, зокрема, ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником встановлено вимогу щодо надання оригіналу (оригіналів) або копії (копій) довідки (довідок) з обслуговуючого(-их) банку(-ів) учасника про відкритий (відкриті) рахунок (рахунки) з усіх обслуговуючих банків, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі для перевірки банківських реквізитів учасника торгів та вірного складання договор. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг, отже не є незаконною. У той час як довідка від уповноваженого органу (ДПС) про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках. Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.03.2021 20:20
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо усунення порушення

Номер: 27e4b421e60c4ac4bb9fa726515807b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-012105-c.a3
Назва: вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Відповідно до п.2 ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «2 Надати копії дійсних медичних довідок працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг з відміткою про проходження медичного огляду;» Вищезазначена вимога є дискримінаційною, з наступних підстав: - Відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246, медична довідка видається працівникам певних категорій, працівники, що будуть залучені до надання послуг, не відносяться до вищезазначених певних категорій. - Відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. медична довідка видається при проведенні медичного огляду кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, однак, працівники, що будуть залучені до надання послуг з «прання білизни» не є водіями та водіями транспортних засобів. - Розділом 15 Постанови КМУ від 23.05.2001 року №559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» обов’язковим профілактичним медичним оглядам підлягають приймальники, пральники, прасувальники пралень, приймальних пунктів білизни. Зазначені працівники безпосередньо залучаються до надання послуг з прання білизни. «МЕДИЧНА ДОВІДКА» та «МЕДИЧНА КНИЖКА» є різними документами, таким чином, вимога щодо надання учасниками копії дійсних медичних довідок всіх працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг з відміткою про проходження медичного огляду не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та передбачена законодавством. Просимо виключити положення тендерної документації, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та не передбачена законодавством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включати до тендерної документації інформацію, яку вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того вимога щодо надання копії дійсних медичних довідок працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг з відміткою про проходження медичного огляду вже оскаржувалася в АМКУ за закупівлею № UA-2021-01-19-005526-a. Ця скарга не була задоволена, оскільки вищезазначена умова документації не порушує законодавство. Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.03.2021 20:20
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо усунення порушення

Номер: 5e2006f86bcf47909b1acb3f75f5abf4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-012105-c.a2
Назва: вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Відповідно до ч.2 Додатку 2 Тендерної документації зазначено: «2. Учасник повинен мати в наявності: - спеціальні машини бар`єрного типу;» Вищезазначена вимога є дискримінаційною, в зв’язку з тим, що відповідно до ст.19 Закону України «Про автомобільний транспорт» встановлена класифікація та реєстрація транспортних засобів, відповідно до якої, транспортні засоби за своїм призначенням поділяються на: - транспортні засоби загального призначення; - транспортні засоби спеціалізованого призначення; - транспортні засоби спеціального призначення; Жодним нормативно-правовим актом, що діє в Україні не встановлює норму / вимогу здійснювати перевезення білизни спеціалізованим транспортним засобами бар’єрного типу, як і такий вид транспорту, отже, відсутні заборона перевозити білизну транспортним засобом загального призначення (вантажний автомобіль). Відповідно до ст.19 Закону України «Про автомобільний транспорт» відноситься - транспортний засіб загального призначення - транспортний засіб, не обладнаний спеціальним устаткуванням і призначений для перевезення пасажирів або вантажів (автобус, легковий автомобіль, вантажний автомобіль, причіп, напівпричіп з бортовою платформою відкритого або закритого типу); - транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо); - транспортний засіб спеціального призначення - транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо); Просимо виключити положення тендерної документації, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та не передбачена законодавством. Додатково повідомляємо, що аналогічна вимога замовника була предметом розгляду Органу оскарження, за рішенням якого замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації (скарга ID: UA-2021-01-29-010050-B.B7)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Спеціальні машини бар`єрного типу призначені для запобігання перехресного забруднення білизни в пральнях. Отже вимога ч.2 Додатку 2 Тендерної документації не стосується транспортних засобів та не буде виключена з документації. Замовником буде змінено формулювання даного пункту, а саме: «спеціальні пральні машини бар`єрного типу». Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.03.2021 20:20
Вимога
Вирішена

вимога щодо усунення порушення

Номер: 5b2118fbfa9e4e4eaba4d0f47916b0c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-012105-c.a1
Назва: вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Відповідно до п.7 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «-оригінал або засвідченою підписом уповноваженої особи учасника копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи оригіналом або засвідченою підписом уповноваженої особи учасника копією витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість; або оригіналом чи засвідченою підписом уповноваженої особи учасника копією свідоцтва про право сплати єдиного податку або оригіналом чи засвідченою підписом уповноваженої особи учасника копією витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку» Зазначене є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація, що міститься у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься у відкритому державному реєстрі Міністерства юстиції України, доступ до якого є вільним за посиланням https://usr.minjust.gov.ua. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін. Додатково повідомляємо, що аналогічна вимога замовника була предметом розгляду Органу оскарження, за рішенням якого замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації (скарга ID: UA-2020-09-21-002780-A.C12)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник внесе зміни у тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено