-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з дератизації та дезінсекції
Торги не відбулися
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2021 16:32 - 11.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
9301eb1e4b3f48ee8de310e699e19b72
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002741-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно п. 5 Додатку 2 Ви вимагали: "оригінал або копія, завірена належним чином у сканованому вигляді Статуту або іншого установчого документу в останній редакції, в повному обсязі, з відміткою державного реєстратора. У разі відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці довільної форми зазначити код доступу до результатів надання адміністративних послуг".
У тендерній документації нами було надано сканкопію оригіналу Статуту з описом, в якому присутня відмітка державного реєстратора.
Тому рішення за пунктом 2 Протокольного рішення №30/03-1 вважаємо помилковим.
Відповідно п. 8 Додатку 2 Тендерної документації Ви вимагали надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідний для поставки товару згідно предмету закупівлі. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (штатний розпис, трудовий договір та/або цівільно-правовий договір та/або договір про надання послуг та/або інший документ).
Зважаючи на те, що Замовником не було висунуто вимоги щодо кількісного складу працівників, як взагалі по підприємству учасника, так і для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, вимога щодо підтвердження трудових відносин виключно штатним розкладом є необгрунтованою. Також варто звернути увагу, що у дужках є перелік документів на вибір учасника. Тому у складі нашої тендерної пропозиції на підтвердження трудових відносин із зазначеними працівниками наявні накази про прийняття на посаду.
Тому рішення і за пунктом 1 Протокольного рішення №30/03-1 вважаємо помилковим.
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення ТОВ "ТК "АНТ-ГРУП", як потенційного Переможця даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.PDF 02.04.2021 15:37
Дата подачі:
30.03.2021 16:15
Вирішення:
30.03.2021р. ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП» через електронну систему закупівель було подано вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: послуги з дератизації та дезінсекції за кодом ДК 021:2015 - 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень.
Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-03-04-002741-b.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо першого питання.
Згідно п. 5 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати Оригінал або копію, завірену належним чином у сканованому вигляді Статуту або іншого установчого документу в останній редакції, в повному обсязі, з відміткою державного реєстратора. У разі відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці довільної форми учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів).
ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП» у складі своєї пропозиції надав Статут, затверджений рішенням учасника № 25/07-2019 від 25.07.2019р. без відмітки державного реєстратора.
Таким чином, згідно вимог п. 5 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати Довідку довільної форми, в якій зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів).
Але, ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП» надав опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи».
Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15.05.2003р. зі змінами та доповненнями (в попередній редакції) державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи повинен видати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) заявнику один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів та в той же день передати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
Описи штампів для нанесення державним реєстратором відміток на документах при проведенні реєстраційних дій затверджено наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 07.04.2004 р. N 42, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.04.2004 р. за N 623/9222.
Відмітка на установчих документах юридичної особи проставляється державним реєстратором з метою засвідчення факту проведення відповідних реєстраційних дій і ставиться на титульній сторінці.
Але, 01.01.2016р. набула чинності нова редакція Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15.05.2003р., в якій відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 зазначено, що код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації - унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Отже, при здійсненні реєстраційних дій державний реєстратор надає Заявнику опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», в якому зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Такий документ є підтвердженням наданих послуг державного реєстратора щодо проведення реєстраційної дії.
Підкреслюємо, що опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», який надав ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП» у складі своєї пропозиції не був зазначений у переліку необхідних документів, які повинен надати Учасник згідно Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Але, Учасник не надав Довідку довільної форми в якій повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів), яка вимагалась відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо другого питання.
Згідно п. 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідний для поставки товару згідно предмету закупівлі.
До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (штатний розпис, трудовий договір та/або цивільно-правовий договір та/або договір про надання послуг та/або інший документ).
ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП» не надав штатний розпис, який вимагався відповідно до п. 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Але, у зазначеному пункту чітко було встановлено вимогу про надання штатного розпису.
Якщо Учасник не зрозумів вимоги тендерної документації або вважав за непотрібне надавати вищезазначений документ, він міг звернутися до Замовника у встановленому Законом порядку за роз’ясненнями на підставі ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Період уточнення інформації — це період у допороговій закупівлі, який складає не менше 3 робочих днів, у який кожен учасник, який планує взяти участь, може звернутися до замовника за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю, та щодо вимог до предмета закупівлі та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення.
Відповідно до частини 4 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 20.03.2020 № 10 (зі змінами) фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю, та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення.
Отже, запитання — це звернення до замовника саме за роз’ясненням інформації. Наприклад, якщо необхідно уточнити певну вимогу замовника у зв’язку з її двозначним тлумаченням або ж поставити запитання щодо предмета закупівлі.
Період уточнень у закупівлях перш за все характеризується можливістю учасника після аналізу оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель звернутися безпосередньо до замовника в разі, наприклад, двозначного тлумачення певної вимоги, відповідно, для її конкретизації з метою уникнення відхилення тендерної пропозиції / пропозиції чи виявлення прямого порушення Закону України «Про публічні закупівлі» з метою внесення замовником змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Але таких звернень через систему електронних закупівель Замовником отримано не було.
Таким чином, можливо дійти висновку, що ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП» зрозумів вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Додатково зазначаємо, що кома (грец. κόμμα — «частина речення») — розділовий знак, що має форму гачка (,); на письмі вживається в межах речення для відокремлення слів, словосполучень і частин складного речення.
Якщо кома стоїть посередині слів – це означає, що Учасник повинен подати усі перелічені документи, а за допомогою сполучника «або» замовник дає можливість учаснику подати будь-який документ перелічений вище.
Але, Учасник не надав штатного розпису, який вимагався відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТ-ГРУП».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.04.2021 15:42