• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Метрологічна повірка, ремонт і технічне обслуговування приладів

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 25.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 15:57 - 11.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Відхилення пропозиції Замовником

Номер: 4e6236daa8264df8ab481ba56f2362ee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005852-a.c3
Назва: Відхилення пропозиції Замовником
Вимога:
Замовник відхилив пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД «ПРОМПРИЛАД» на стадії кваліфікації. Причиною відхилення вказується, що учасник торгів у складі Тендерної пропозиції не надав гарантійний лист, складений в довільній формі, що учасник(виконавець) гарантує виконувати послуги з повірки, ремонту, технічного обслуговування з дотриманням діючого законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Повідомляємо, що спрощена закупівля не передбачає розміщення повідомлення з вимогою усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією згідно до п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Спрощена закупівля проводиться згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 9 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Враховуючи вищевикладене відповідно до ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» « Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі», тому вимогу № 79-178 від 24.03.2021 р. задовольнити неможливо.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.03.2021 16:57
Вимога
Залишено без розгляду

Відхилення пропозиції Замовником

Номер: 1971ffc13faf4a44b8bf8970f090b600
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005852-a.c2
Назва: Відхилення пропозиції Замовником
Вимога:
Замовник відхилив пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД «ПРОМПРИЛАД» на стадії кваліфікації. Причиною відхилення вказується, що учасник торгів у складі Тендерної пропозиції не надав гарантійний лист, складений в довільній формі, що учасник(виконавець) гарантує виконувати послуги з повірки, ремонту, технічного обслуговування з дотриманням діючого законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що спрощена закупівля не передбачає розміщення повідомлення з вимогою усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією згідно до п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Спрощена закупівля проводиться згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 9 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Враховуючи вищевикладене відповідно до ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» « Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі», тому вимогу № 79-179 від 24.03.2021 р. задовольнити неможливо.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.03.2021 16:57
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 8ed0bf4aa4c94c6dbbd938a68b55e8d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005852-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Звертаємо увагу на невідповідність тендерної документації на закупівлю UA-2021-03-04-005852-a вимогам чинного законодавства. Так, тендерною документацією передбачена закупівля Замовником послуги за ДК 021:2015: 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (метрологічна повірка, ремонт і технічне обслуговування приладів) та у проекті договору прописано надання Виконавцем послуг з повірки, ремонту і технічного обслуговування ЗВТ, що суперечить вимогам ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність». Так, законодавством з метрології та метрологічної діяльності передбачено, що задля відповідності критеріям щодо незалежності та неупередженості діяльність наукових метрологічних центрів, державних підприємств, які належить до сфери управління Мінекономіки України та провадять метрологічну діяльність, та повірочних лабораторій не повинна бути пов’язана з розробленням, виробництвом, постачанням, установленням, використанням, ремонтом або обслуговуванням законодавчо регульованих ЗВТ, повірку яких вони здійснюють (ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність», Наказ Мінекономіки № 1242 від 30.06.2020 р. (зареєстрований у МЮУ 08.09.2020 р. № 862/35145). Неточності формулювання тендерної документації та проекту договору, їх невідповідність вимогам чинного законодавства, унеможливить подання тендерної пропозиції можливими учасниками процедури. Крім того, в п.4.2.6. проекту договору визначено право Замовника «розірвати договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши Виконавця про це за 10 (десять) робочих днів до дати розірвання Договору», що протирічить загальним принципам цивільного законодавства, оскільки такими діями Замовника Виконавцю без будь-яких законних підстав та його вини буде завдано шкоди шляхом позбавлення доходів, на які він розраховув при укладенні договору. Вважаємо за доцільне запропонувати вам виключити п.4.2.6. з проекту договору. Пропонуємо усунути вищезазначені невідповідності згідно з положеннями абзацу 5 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», які дають право Замовнику з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, до початку строку подання пропозицій шляхом зміни редакції документів, що розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією передбачена закупівля послуги за ДК 021:2015: 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (метрологічна повірка, ремонт і технічне обслуговування приладів). Згідно додатку №2 до тендерної документації «Якщо ЗВТ необхідний ремонт, то виконавець (учасник) повинен провести необхідний ремонт (згідно відповідних ГОСТ, ТУ, ДСТУ), виконати повторну повірку ЗВТ та надати належно оформлений пакет документів.», тобто якщо є необхідність проведення ремонту приладів, то Виконавець (учасник) торгів виконує необхідний ремонт (згідно відповідних ГОСТ, ТУ, ДСТУ), якщо немає необхідності виконати ремонт ЗВТ, то виконавець (учасник) данні роботи не проводить. Відповідно до ч.1 ст 43 Господарського кодексу України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність,яку не заборонено законом. Відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» , наукові метрологічні центри за договорами з юридичними та фізичними особами можуть виконувати інші роботи (надавати інші послуги),пов’язані із забезпеченням єдності вимірювань. Під забезпеченням єдності вимірювань мається на увазі відповідність метрологічних характеристик приладів до діючих норм. Відповідно до інших законодавчо-регульованих нормативних документів на повірку, ремонт і технічне обслуговування приладів відноситься Постанова КМУ №474 від 08.07.2015 р.(зі змінами) «Порядок подання ЗВТ на періодичну повірку обслуговування та ремонт». Методики повірки ЗВТ перед початком проведення державних повірок передбачають візуальний огляд, перевірку працездатності окремих елементів, юстування, тощо. Проведення комплексу робіт по повірці, юстуванню (технічному обслуговуванню), при НЕОБХІДНОСТІ ремонту, вважаємо за доцільне проводити закупівлю в одного Виконавця (учасника) процедури, що надасть можливість зменшити витрати підприємства на здійснення зазначених вище робіт. Згідно п.4.2.6. проекту договору визначено право Замовника «розірвати договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши Виконавця про це за 10 (десять) робочих днів до дати розірвання Договору», що не протирічить загальним принципам цивільного законодавства, оскільки Виконавець приступає до надання послуг, визначених Договором, після отримання відповідної заявки від Замовника, а оплата вартості Послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання Послуг, на підставі належно оформлених первинних документів, наданих Замовнику, тому ніякої шкоди шляхом позбавлення доходів, на які розраховує Виконавець (учасник ) при укладенні договору не буде завдано.
Статус вимоги: Відхилено