• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів)

Послуги з заправки та відновлення картриджів

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 15:14 - 11.03.2021 17:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 92c298a4c674489991efff935ebbeab7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-009001-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Пропозиція ТОВ "Сінт" не відповідає вимогам замовника, а саме: Учасником не надано документів на підтвердження наявності обладнання, яке використовується виконавцем для перевірки якості друку заправлених (регенерованих) картриджів. Так відповідно до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку є первинні документи (накладні, акти тощо). В складі пропозиції ТОВ СІНТ відсутні первинні документи бухгалтерського обліку на обладнання, яке використовується виконавцем для перевірки якості друку. Учасником надано недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі: 1 так у складі пропозиції ТОВ СІНТ наявна «Виписка по рахунку 112» за період з 01.06.2020 по 16.03.2021 інформація в якій не відповідає дійсності та не могла бути створена в бухгалтерській програмі оскільки містить перелік основних засобів, які неможливо відображати по рахунку 112 «Малоцінні необоротні матеріальні активи». Відповідно до Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій Автомобіль Peugeot expert та ЗАЗ 110557 повинні обліковуватись на рахунку 105 «Транспортні засоби», обладнання яке використовується для перевірки якості друку (аналізу лазерних картриджів) , станція очистки картриджів StartPrint, заправочна станція з системою фільтрування повинні обліковуватись на рахунку 104 «Машини та обладнання». Оскільки документ надавався для підтвердження наявності обладнання, яке використовується виконавцем для перевірки якості друку, то надання недостовірної інформації про наявність обладнання є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі. 2. Окремо слід звернути увагу на те, що реквізити аналогічного договору від 07.10.2020 № 07-10 укладеного з ФОП Ніженко Є. Ф., окремі його положення, які виключені, у взаємовідносинах ТОВ та ФОП, посилання на бюджетне фінансування і т.п. викликають сумнів у достовірності наданої інформації, щодо аналогічного договору та його виконання. 3.Водночас слід звернути увагу на демпінгові ціни від ТОВ «СІНТ» на послуги з відновлення картриджів вартістю 1.20 грн. Оскільки до вартості надання послуг мають входити ціна чіпу/мікросхеми, всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування, страхування, сплату митних тарифів та усі інші витрати, надання послуг з відновлення картриджів за 1.20 грн не вбачається можливим. Підтвердженням можуть слугувати ціни на чіпи та інші запчастини до картриджів Xerox та Samsung, що наведні в оптовому інтернет магазині компанії «СIНТ» (http://printfood.com.ua). Явні порушення з боку Замовника ст. 5 Закону України про публічні закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 5) запобігання корупційним діям і зловживанням. На якій підставі Ви всупереч порушенням обираєте переможцем даного учасника? Вимагаємо не порушувати закон, об’єктивно та неупереджено проводити оцінку тендерних пропозицій та відхилити учасника ТОВ "Сінт" за невідповідність кваліфікаційним вимогам!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Учасник надав на бланку підприємства у довільній формі Довідку про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально технічної бази необхідної для надання послуг від 16 березня 2021 року №5 а також надав на бланку підприємства у довільній формі Довідку що підтверджує наявність в учасника обладнання, яке використовується виконавцем для перевірки якості друку (ресурсу, чорноти зображення, відсутності дефектів) заправлених (регенерованих) картриджів від 16 березня 2021 року №6. Фінансові документи не вимагалися, так як це є спрощена закупівля але учасник надав. 2. Надано аналогічні договори на бланку підприємства від 16 березня 2021 р. № 07 Довідка про раніше укладений аналогічний договір (стосовно надання послуг заправки, відновлення картриджів). Розглядався договір Державний науково-дослідний інститут спеціального зв’язку та захисту інформації від 19.03.2019 р №15/19В який нас, як замовника влаштував. Також, уповноважена особа Інституту зв’язувалася з тендерним відділом Державний науково-дослідний інститут спеціального зв’язку та захисту інформації – відповіді її задовільнили. Надано 3 аналогічні договори, які відповідають закупівлі, по оголошенню треба було надати один договір. Договір 07.10.2020 № 07-10 ФОП Ніженко Є. Ф. за його основу може братися любий договір. Це відносини між сторонами, які уклали його між собою. 3. Так Вони як Учасники мають надати послуги з відновлення картриджів вартістю 1,20 грн (відповідно до додатку та технічним умовам ціна така ж і має бути у актах виконаних робіт). Також ціна договору має бути відповідно до ціни після аукціону. 4. Якщо Учасник вбачає порушення з боку Замовника ЗУ Про публічні закупівлі, а саме ст. 5 Закону України про публічні закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 5) запобігання корупційним діям і зловживанням, то Ви як Учасник маєте усі інструменти звернутися до відповідних органів регулювання процедури електронних торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні