-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Асфальтобетонна суміш
Асфальтобетонна суміш
Завершена
3 784 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 826.45 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 826.45 UAH
Період оскарження:
11.04.2017 16:41 - 27.04.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
3abc9ec995b940439ab0cf10bb8d2002
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-11-002207-b.b1
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-04-11-002207-b комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва проводиться закупівля товару «Код за ДК 021:2015 – 44113620-7 –Асфальт (Асфальтобетонна суміш), 2 лоти», очікуваною вартістю 3 784 290,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26 квітня 2017 до 17:00 год.
На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником 11.04.2017 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 11.04.2017, протокол № 13-02/4.
Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації, Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Так, пунктом 4.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено місце поставки: самовивіз із заводу/бази навантаження Учасника. Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про технічні вимоги до предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток 3).
Однак, згідно із п.4 Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД -11.04.2017.docx 21.04.2017 13:11
- Скарга Святошинське ШЕУ.pdf 21.04.2017 13:11
- Довідка оплати.pdf 21.04.2017 13:11
- Доручення №1980.pdf 21.04.2017 13:11
- рішеня від 25.04.2017 № 2361+лист Замовнику.PDF 25.04.2017 18:36
- рішення від 16.05.2017 № 2966.PDF 19.05.2017 22:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2017 13:11
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.05.2017 22:46
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.05.2017 22:46