• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з вивезення, утилізації або видалення твердих побутових відходів; код ДК 021:2015 – 90510000-5 - "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з вивезення, утилізації або видалення твердих побутових відходів; код ДК 021:2015 – 90510000-5 - "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з вивезення, утилізації або видалення твердих побутових відходів; загальний обсяг послуг дорівнює обсягу фактично наданих послуг і не може перевищувати 2 500 (дві тисячі п’ятсот) метрів кубічних (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: територія замовника за адресую: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 719 166,67 грн. (сімсот дев’ятнадцять тисяч сто шістдесят шість грн. 67 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: послуги за договором про закупівлю надаються учасником по мірі виникнення необхідності у замовника в наданні послуг впродовж усього строку дії договору про закупівлю до 31.12.2022 (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації). 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 21.03.2021 року. 7. Умови оплати: оплата вартості наданих послуг здійснюється замовником щомісячно впродовж 7 (семи) робочих днів з дати підписання сторонами акта, яким оформлено прийняття замовником наданих учасником послуг у відповідному місці та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 7 000,00 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.

Завершена

719 166.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 13:54 - 17.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження публічних закупівель

Номер: 23620b6ad2994d7d8baefe92a5029da2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-006961-c.a1
Назва: Оскарження публічних закупівель
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Дата розгляду скарги: 16.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2021 19:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.04.2021 19:59
Автор: ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ", Лиско Ілля +380673161936 i.lysko@ogvr.com.ua