• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки для дорослих, розмір L (або еквівалент), Підгузки для дорослих, розмір М (або еквівалент), Підгузник для дітей (7-18 кг) (або еквівалент), Підгузник для дітей (11-25 кг) (або еквівалент), Підгузник для дітей (15-30 кг) (або еквівалент), Підгузки для дорослих, розмір S (або еквівалент), Калоприймач однокомпонентний, кат. №6100 (або еквівалент), Калоприймач стомічний однокомпонентний непрозорий з фільтром №17500 (або еквівалент), Калоприймач кат № 1776 стомічний, двокомпонентний пластина (або еквівалент), Калоприймач двокомпонентний – мішок №1692 (або еквівалент), Сечоприймач 2000мл з отвором для зливу (або еквівалент)

Завершена

826 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 134.70 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 13:33 - 18.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: a80e34ff021d45ed87a30bc0c0d0744a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-006518-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: ДК 021:2015 – «33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення» (Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 31075 - Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний, 31076 - Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний, 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний) Підгузки для дорослих, розмір L (або еквівалент), Підгузки для дорослих, розмір М (або еквівалент), Підгузник для дітей (7-18 кг) (або еквівалент), Підгузник для дітей (11-25 кг) (або еквівалент), Підгузник для дітей (15-30 кг) (або еквівалент), Підгузки для дорослих, розмір S (або еквівалент), Калоприймач однокомпонентний, кат. №6100 (або еквівалент), Калоприймач стомічний однокомпонентний непрозорий з фільтром №17500 (або еквівалент), Калоприймач кат № 1776 стомічний, двокомпонентний пластина (або еквівалент), Калоприймач двокомпонентний – мішок №1692 (або еквівалент), Сечоприймач 2000мл з отвором для зливу (або еквівалент), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників. У Додатку 2 Технічна специфікація ТД, встановлено наступні вимоги: "2. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі (з обов’язковим зазначенням ID). 3. Для підтвердження терміну придатності не менше 80% від строку виготовлення на момент поставки учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України).", тобто це має бути гарантійний лист від виробника чи його представників, але повідомляємо, що в даній закупівлі визначена продукція, яка належить тільки ОДНОМУ виробнику, відповідно гарантійний лист буде надано тільки ОДНОМУ Учаснику, або Учасником буде сам представник виробника (зокрема, позиції 7-10 Калоприймачі - виробник Колопласт А/С). Хоча в ТД зазначено про можливість надання еквівалентів, але по наданим характеристикам повідомляємо, що це повністю характеристики Колопласт А/С і відповідно запропонувати еквівалент неможливо. По підгузкам також встановлені конкретні параметри (наприклад, вага, об'єми, кількість штук в упаковці, визначені специфічні властивості і т.д.), які належать тільки ОДНОМУ виробнику. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень, а саме вилучити з ТД пункти: "2. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі (з обов’язковим зазначенням ID). 3. Для підтвердження терміну придатності не менше 80% від строку виготовлення на момент поставки учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України).", адже встановлюючи дану вимогу в результаті має укладатися ТРЬОХСТОРОННІЙ договір (між Замовником, Учасником та Виробником/Представником), а не двохсторонній, до того ж надійність Учасника може перевірятися на основі: листів-відгуків, які видані на аналогічні договори іншими Замовниками, надання в складі тендерної пропозиції декларації/сертифікати/висновки тощо, які підтверджують, що товар не є фальсифікованим/неякісним, на основі фінансової звітності також можна стверджувати що Учасник є надійним чи не надійним партнером.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Враховуючи зазначене, тендерним комітетом та відповідними спеціалістами, визначено технічні характеристики засобів реабілітації для забезпечення догляду за особами з інвалідністю, дітьми з інвалідністю та паліативними пацієнтами. Крім того, досвід роботи із пацієнтами довів, що саме такі технічні характеристики засобів реабілітації мають найменші нарікання від пацієнтів. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Також, згідно Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» медичні заклади зобов’язані забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя. Та згідно ст. 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Для підтвердження можливості поставки товару, визначеного технічними характеристиками в Тендерній документації Замовником було встановлено вимогу надати оригінал авторизаційного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару в 2021 році, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, що дає Учаснику широкий спектр вибору для способу підтвердження своєї спроможності та сприяє створенню конкурентного середовища. Дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника. Звертаємо увагу, що вимогу встановлено надати оригінал авторизаційного листа не лише від виробника, але також надано можливість учаснику надати авторизаційний лист від представництва, філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником. Завдання медичного закладу – це надання своєчасної та якісної медичної допомоги пацієнтам. Враховуючи специфіку діяльності Замовника та досвід роботи, якщо виробники, або ж їх представники, дилери чи дистриб'ютори, не підтвердять надання своїх повноважень конкретному учаснику щодо можливості поставки заявленого на закупівлю товару, для Замовника це може мати негативні наслідки щодо надання своєчасної допомоги пацієнтам. Замовник хоче бути впевнений в тому, що учасником буде гарантовано здійснення своєчасної та якісної поставки товару. Адже, неналежне виконання або розірвання договору поставки товару з вини постачальника призведе до порушення відповідних прав окремих груп пацієнтів та численних скарг з їх боку. Від якості та своєчасної поставки яких, залежить надання ефективної медичної допомоги пацієнтам, а також, враховуючи той факт, що поставка товару буде здійснюватися протягом 2021 року, Замовник має бути впевнений у своєчасному та якісному забезпеченні пацієнтів товарами, що закуповуються. Крім того зазначена вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідних Замовнику кількості, якості та строками придатності. Жоден нормативний документ не містить обмежень до виду надання листів-підтверджень від представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає порушень при проведенні процедури закупівлі та вирішив, що підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.03.2021 12:03