• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву№6 по вул.Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м.Києва

Торги не відбулися

3 680 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 401.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 13:11 - 16.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Що до незаконного відхилення тендерної пропозиції

Номер: bad44a0f18fb4ed4b86bbdaeb768f75e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-003557-a.c2
Назва: Що до незаконного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (скорочено ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (Скаржник), код ЄДРПОУ: 41106571, відповідно до наданих йому прав ст. 18 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», вимушено звернутися до Вас з наступною Скаргою. Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву №6 (Замовник), код ЄДРПОУ: 26125897, на сайті PROZORRO розмістило оголошення на закупівлю товарів за номером UA-2021-03-04-003557-a, а саме: «Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву№6 по вул. Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м. Києва», – на загальну суму 3 680 200,00 грн. з ПДВ. Дані торги було вирішено провести по процедурі відкритих торгів. Тендерні пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (Скаржник); 2. ТОВ "Будремсервіс"; 3. Мале приватне підприємство "Рівень"; Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 8-ТК від 30 квітня 2021 р., що опублікований в системі електронних закупівель 30 квітня 2021 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам що до предмета закупівлі. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі». Не погоджуючись з вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника, та вважаючи його таким, що прийняте з грубим порушенням законодавства та недотриманням принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені у ст. 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», що є підставою для подання Скарги, Скаржник, керуючись ст. 18 цього ж Закону, подає цю Скаргу стосовно прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, з наступним обґрунтуванням: 23.03.2021 о 13:53 Замовником була висунута вимога про усунення невідповідностей наступного змісту: «Просимо надати кошторисну документацію за результатами аукціону: зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, договірну ціну». Висунувши дану вимогу Замовник грубо порушив вимоги статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі». Згідно зі статтею 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В той же час кошторисна документація яку вимагав надати Замовник не відноситься а ні до документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а ні до документів що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином Замовник не повинен був звертатись до Скаржника на підставі вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону щодо надання кошторисних документів. Також звертаємо увагу що вимогами терндерної документації не вимагалось надання в складі тендерної пропозиції учасника кошторисної документації яка складається зі зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат, договірної ціни» Вимога надати договірну ціну та кошторисну документацію (зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат) відноситься до переможця процедури закупівлі (згідно додатку 2 до тендерної документації). Таким чином кошторисна документація не повинна була розглядатись Замовником на етапі оцінки тендерної пропозиції Скаржника. Разом з тим повідомляємо, що Скаржник в складі тендерної пропозиції надав файли: «Інформіція про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf» та «Сертифікат IAAF продукту Conica з нотаріально завіреним перекладом.pdf», зміст яких повністю підтверджує відповідність тендерної пропозиції Скаржника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно пункту 5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатка №3 тендерної документації. Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 8-ТК від 30 квітня 2021 р жодних зауважень та вказівок на невідповідність вмісту вище зазначених файлів вимогам тендерної документації не містить. Враховуючи вище наведену інформацію, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз.1 пункту 2 частини першої статті 32 Закону. Спираючись на вище викладене, вважаємо, що Замовник, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз.1 пункту 2 частини першої статті 32 Закону, порушив вимоги статті 32 Закону та законні права Скаржника. Всі вище наведені незаконні дії Замовника призвели до порушення майнових прав ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку послуг в сфері будівництва, ремонту, реконструкції спортивних майданчиків та стадіонів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» яке зазначено в протоколі засідання тендерного комітету № 8-ТК від 30 квітня 2021 р.
Дата розгляду скарги: 21.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.05.2021 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.05.2021 20:26
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2021 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" скасовано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА", Valentyn 380679244288 gostendera@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на скасування тендеру

Номер: b7602b2794b84d1a90effa97b6c6eb46
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-003557-a.a1
Назва: Скарга на скасування тендеру
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (скорочено ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (Скаржник), код ЄДРПОУ: 41106571, відповідно до наданих йому прав ст. 18 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», вимушено звернутися до Вас з наступною Скаргою. Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського рзерву №6 (Замовник), код ЄДРПОУ: 26125897, на сайті PROZORRO розмістило оголошення на закупівлю товарів за номером UA-2021-03-04-003557-a, а саме: «Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву№6 по вул.Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м.Києва», – на загальну суму 3 680 200,00 грн. з ПДВ. Дані торги було вирішено провести по процедурі відкритих торгів. Тендерні пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (Скаржник); 2. ТОВ "Будремсервіс"; 3. Мале приватне підприємство "Рівень"; Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 5-ТК від 26 березня 2021 р., що опублікований в системі електронних закупівель 26 березня 2021 р. Замовник скасував тендер з причин неможливісті усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі». Не погоджуючись з вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника щодо відміни торгів, та вважаючи його таким, що прийняте з грубим порушенням законодавства та недотриманням принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені у ст. 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», що є підставою для подання Скарги, Скаржник, керуючись ст. 18 цього ж Закону, подає цю Скаргу стосовно прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, з наступним обґрунтуванням: Відповідно до частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, причина відміни - неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Коментар щодо відміни: «При підготовці тендерної документації Замовником не були враховані всі необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі . Через те, що після розкриття тендерних пропозицій вносити зміни до тендерної документації неможливо, замовник прийняв рішення про відміну торгів» Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол засідання тендерного комітету № 5-ТК від 26 березня 2021 р., в якому зазначено, зокрема, про необхідність відмінити процедуру закупівлі: «Заступник голови тендерного комітету Якубова Н.Б повідомила, що при підготовці тендерної документації при описі предмета закупівлі не були враховані всі необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Через те, що після розкриття тендерних пропозицій Замовник не може вносити зміни до умов тендерної документації , він приймає рішення про відміну торгів.» Як вбачається із протоколу тендерного комітету Замовник одноосібно виявив, що при описі предмета закупівлі не були враховані всі необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та надав цьому порушенню своєрідне трактування як таке, що виникло у сфері публічних закупівель. Також зазначаємо, що органами контролю визначеними частиною третьою статті 7 Закону, зокрема, Рахунковою палатою, Антимонопольним комітетом України, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів. За таких обставин, тендерний комітет Замовника безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель" Разом з тим зазначаємо, що Замовником не зазначено в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надано опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вище наведену інформацію, Замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону. Спираючись на вище викладене, вважаємо що Замовник неправомірно відмінивши тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону. Всі вище наведені незаконні дії Замовника призвели до порушення майнових прав ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку послуг в сфері будівництва, ремонту, реконструкції спортивних майданчиків та стадіонів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відміну відкритих торгів яке зазначено в протоколі засідання тендерного комітету № 5-ТК від 26 березня 2021 р.
Дата розгляду скарги: 16.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2021 20:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2021 19:44
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2021 12:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно з протоколом №6-ТК від 26.04.2021р.тендерний комітет вирішив скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву №6 по вул. Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м. Києва"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА", Valentyn 380679244288 gostendera@gmail.com