• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт будівлі «Кордонський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ДНЗ» за адресою вул. Шкільна,3, с. Кордон, Лиманського району, Одеської області

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 300.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 12:46 - 11.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження переможця

Номер: c3b486d94f254d2b9ec818923568f5e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005676-c.b8
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Переможець ФОП Єрьоменко В.В. підписав пропозицію удосконаленим електроним підписом фізичної особи, а не фізичної особи-підприємця Єрьоменко В.В, від імені якого подана пропозиція вцілому. З моменту державної реєстрації підприємницької діяльності особа втрачає статус фізичної особи, та діє як фізична особа-підприємець, тому і електронні підписи (КЕП/УЕП) повинні бути від імені фізичної особи-підприємця. Є прецендент та рішення АМКУ №22519-р/пк-пз від 04.12.2020 до тендеру UA-2020-10-23-004024-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-23-004024-c), а саме другий пункт скарги, по якому АМКУ виніс рішення "на Пропозицію Переможця не накладено саме електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис фізичної особи підприємця. Враховуючи вище викладене, Переможець не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону." На підставі вищевикладеного вимагаємо скасування рішення щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі ФОП Єрьоменко В.В. та визнання його пропозиції такою, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної процедури, та почати рогляд пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо згоди замовника з законністю підписання учасниками закупівлі удосконаленими електронними підписами своїх пропозицій та відповідності таких пропозицій умовам оголошення мотивоване обґрунтування міститься у відповіді на вимогу учасника ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ» UA-2021-03-04-005676-c.c6 від 02.04.2021. Щодо так званого «прецеденту», який міститься в рішенні Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 04.12.2020 замовник виходить з наступного. Пунктом двадцятим частини першої статті шістнадцятої Закону України «Про Антимонопольний комітет України» встановлено, що до компетенції АМКУ відноситься здійснення повноважень, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції та Законом України "Про публічні закупівлі". Правове регулювання діяльності АМКУ під час публічних закупівель міститься в статті вісімнадцятій Закону України «Про публічні закупівлі», з якої вбачається, що такі рішення носять предметний і суб’єктний характер. Тобто, виносяться за результатами скарг учасників конкретних закупівель та їх дія розповсюджується лише на рішення замовника, яке оскаржується. Законодавством наразі не передбачено, що рішення АМКУ мають силу прецеденту. Таку силу містять лише судові рішення Верховного Суду згідно до статті тринадцятої Закону України «Про судоустрій і статус суддів», в якій зазначено, що висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Таким чином, вимога учасника ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вімога

Номер: ac4e91c689924b879a0b22341910a143
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005676-c.a7
Назва: вімога
Вимога:
Уповноважений особи з організації та проведенні спрощених закупівель ВИМОГА Вивчивши, ФОП Тонєв М.С. (ІПН 1951901299), не згоден з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №82 від 24.03.2021р. та вважаю його помилковим, або упередженим, з наступних причин: 1. Згідно Вашого Протоколу - 1). Згідно вимог підпункту 1 пункту 1 розділу VI оголошення учасником надасться інформація (довідка a6o гарантійний лист) у довільній формі про те, що Учасника не визнано в установленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Учасником ФОП Тоневим Михайлом Савелійовичем в складі документів своєї пропозиції такої інформації не надано. Це помилка. Дивись Довідку за №09 та № 11 від 15.03.2021р. Навожу іх зміст: (Інформація про не визнання банкрутом Даним листом підтверджуємо, що ФОП Тонєв Михайло Савелійович, не визнано в установленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.) (Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі ФОП Тонєв Михайло Савелійович не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; ) 2. Згідно Вашого Протоколу 2) Підпунктом 3 пункту 1 розділу VI оголошення передбачено, що учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції, який додатково в інших документах пропозиції повинен подати інформацію (в довільній формі) про його відповідність вимогам кваліфікаційних критерїів та про те, що у пропозицїі ним зазначено достовірну інформацію. Учасником ФОП Тоневим Михайлом Савелійовичем таку вимогу не виконано i відповідну інформацію не надано. Згоден. Така інформація окремою Довідкою відсутня, але: 1. Сам факт підпису з печаткою Пропозиції не є підтвердженням відповідальності учасника та достовірності наданої в неї інформації? 2. Надання Довідки Про реквізити, паспортних даних, Наказу № 01 про призначення директора, тощо не є підтвердженням відповідальності учасника та достовірності наданої в неї інформації? 3. Преамбули та післямова до Довідок, листів, погодження №15, від 15.03.2021р. (ЛИСТ – ПОГОДЖЕННЯ з проектом договору про закупівлю та його умовами), № 19 від 15.03. 2021р. (Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації), № 23 від 15.03. 2021р. (ФОП Тонєв М.С. (ІПН 1951901299) вивчивши, погоджується з Технічніми, якіснімі та кількіснімі характеристиками предмета закупівлі ) не свідчать про його (учасника) відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв? 3. Згідно Вашого Протоколу - 3) Підпунктом 1 пункту 1 розділу VI оголошення передбачено, що учасником надається інформація (довідка в довільній формі) про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі. Учасником ФОП Тонєвим Михайлом Савелійовичем таку вимогу не виконано i відповідну інформацію не надано. Це помилка. 1. Дивись Лист-пояснення за № 03 від 15.03.2021р., особливо абзац перший. Навожу його зміст: (Я, ФОП Тонєв Михайло Савелійович (ІПН 1951901299), який є учасником торгів, інформую про те, що: - право щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та договору про закупівлю маю лише я особисто. - документом, якій підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю є Паспорт громадянина України (ID-картка) та правоустановчі документі (які надаю у складі пропозиції). - проводжу господарську діяльність відповідно до Свідоцтва про реєстрацію, а не положень Статуту (Свідоцтво додається у складі моєї пропозиції). - документи, передбачені для учасників – юридичних осіб не можуть бути надані мною у складі тендерної пропозиції.) 2. Дивись ДОВІДКА Про реквізити: Навожу ії частковий зміст: (Директор ФОП Тонєв М.С. - Тонєв Михайло Савелійович) Тобто я вважаю, відповідна інформація надана!- (довідка в довільній формі!!!) 4. Згідно Вашого Протоколу 4) Пунктом 2 Додатку 2 до оголошення передбачено, що учасником закупівлі надасться довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерів- проектувальників відповідних спеціальностей), в якій зокрема зазначається інформація про номер та дату видачі диплома. Надана учасником закупівлі довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить інформацію про номери та дати видачі дипломів перелічених в ній осіб. Це помилка. Дивись Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за № 19 від 15.03.2021р., особливо графу 4. Навожу ії частковий зміст: № з/п Посада та/або робоча професія Прізвище, ім’я, по батькові працівника Штатний/ найманий працівник Досвід роботи за спеціальністю Номер та дата видачі диплома/Сертифікат, номер та дата видачі, термін дії 4 Інженер – проектувальник електричних систем та мереж. Константинов Сергій Михайлович Найманий за Договором ЦПХ Ведучий інженер з проектування електричних систем та мереж, стаж 20 років Диплом МА НХ № 015928 02.02.2001р. Безстроковий Тобто я вважаю, ви просто не побачили! Якщо Ви вказуєте в форми Довідки 2 у 6 столбці диплома/Сертифікат через дріб, то це означає, або диплом, або сертифікат – на россуд учасника, що показати! Звісно у всіх перелічених в Довідці інженерів є Дипломи!!! Прошу уважно переглянути надані мною документи та змінити своє рішення. А я залишаю за собою право звернутися до суду з вимаганням відшкодування завданих мені матеріальних збитків та моральної шкоди. З повагою, учасник тендерної закупівлі UA-2021-03-04-005676-c Директор ФОП Тонєв М.С. Тонєв М.С.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Погоджуючись із тим, що в листі-гарантії (вихідний № 11 від 15.03.2021) міститься інформація про те, що ФОП Тонєв М.С. не визнано банкрутом і відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, замовник виходить із того, що в його пропозиції наявні інші невідповідності умовам оголошення, що стало підставою відхилення його пропозиції. По-перше, підпунктом 3 пункту 1 розділу VІ оголошення передбачено, що учасник «додатково в інших документах пропозиції повинен подати інформацію (в довільній формі) про його відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв та про те, що у пропозиції ним зазначено достовірну інформацію». ФОП Тонєв Михайло Савелійович таку інформацію не надав та визнає цей факт. Сам факт підпису пропозиції не є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям та достовірності наданої інформації, оскільки в оголошенні містяться інші вимоги з цього приводу, як заначено вище. По-друге, учасником дійсно надано інформацію про особу уповноважену на підпис документів пропозиції та договору. Але з цього приводу в оголошенні містилися наступні вимоги: пунктом 1 розділу ІІІ передбачено, що учасник надає інформацію з переліком осіб уповноважених щодо підпису документів пропозиції та договору, а підпунктом 1 пункту 1 розділу VІ передбачено, що учасники надають інформацію про службових (посадових) осіб уповноважених представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі. Такі вимоги замовника кореспондуються з настановами статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в пункті 6 частини першої якої згадується службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), а в пункті 12 - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Отже законодавець передбачив, що це можуть бути різні особи – ті, що підписали пропозицію (мають повноваження на підписання договору), та ті, що представляють інтереси учасника під час закупівлі. ФОП Тонєв Михайло Савелійович не виконав вимогу оголошення про надання інформації про службових (посадових) осіб уповноважених представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, вимога про яку міститься в підпункті 1 пункту 1 розділу VІ оголошення. По-третє, Пунктом 2 Додатку 2 до оголошення передбачено, що учасником закупівлі надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерів-проектувальників відповідних спеціальностей), в якій зокрема зазначається інформація про номер та дату видачі диплома. Надана учасником закупівлі довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить інформації про номери та дати видачі дипломів Тонєва Михайла Севелійовича, Михайленко Олени Анатоліївни, Лісковського Олександра Григоровича, Бумбу Юрія Олексійовича. Зазначення в довідці про наявність працівників єдиного диплома інженера Константинова Сергія Михайловича не спростовує факт незазначення інформації про дипломи вказаних вище інших працівників. Замовник не вважає, що інформація про наявність дипломів надається «на розсуд учасника». Надання такої інформації прямо передбачено оголошенням, а учасники мали можливість протягом періоду уточнень задавати запитання замовнику в разі, якщо будь яка вимога оголошення є для них не зрозумілою. Учасник ФОП Тонєв М.С. такою можливістю не скористався, натомість в документах пропозиції ним надано лист про ознайомлення з умовами оголошення та погодженням із викладеними в ньому умовами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження переможця

Номер: ee9c28057d47404fab4850e910bc3d5c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005676-c.c6
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
у пункті 1 Розділу III Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: "Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт будівлі «Кордонський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ДНЗ» за адресою вул. Шкільна,3, с. Кордон, Лиманського району, Одеської області ДК 021:2015 - 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги." є вимога "Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію". Якщо провести аналіз файлу-підпису sign.p7s в пропозиції "переможця" на сайті https://czo.gov.ua/verify, то ми отримуємо звіт де вказано, що тип підпису "удосконалений", а не "кваліфікований", а тип носія "незахищений". Виходячи з цього ФОП Єрьоменко В.В., при подані своєї пропозиції, користувався удосконаленим електроним підписом (УЕП), замість кваліфікованого електроного підпису (КЕП), чим порушив вимоги оголошення щодо подання пропозицій. Вимагаємо скасування рішення щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі ФОП Єрьоменко В.В. та визнання його пропозиції такою, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної процедури, та почати рогляд пропозиції наступного учасника. Чи представник ПП САБІ правий про змову Замовника з цим виконавцем, та порушенням Замовником правил етичної поведінки, яка вимагається в Законі України "Про публічні закупівлі"?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 7 листопада 2018 року набув чинності Закон України № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон), який визначає правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації. Згідно до пункту сорок четвертого статті першої Закону удосконалений електронний підпис – це електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Пунктом двадцять третім частини першої цієї ж статті встановлено, що кваліфікований електронний підпис - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Пунктом восьмим Прикінцевих та перехідних положень Закону Кабінету Міністрів України доручено прийняти нормативно-правові акти, передбачені цим Законом. На виконання цієї вимоги Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 193 від 03.03.2020 «Про організацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток , які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі – Постанова). Згідно до підпункту першого пункту третього Постанови удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; - застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; - вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом. Абзацом другим пункту першого Постанови встановлено, що експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року. Таким чином, Кабінетом Міністрів України встановлено перехідний період, протягом якого суб’єкти господарювання мають законну можливість використовувати удосконалений електронний підпис, який має таку ж юридичну силу як і кваліфікований електронний підпис. Оскільки юридична сила удосконаленого електронного підпису та кваліфікованого електронного підпису, які використовують суб'єкти господарювання учасники публічних закупівель до 31 грудня 2021 року, однакова, замовником не вважається за невідповідність умовам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель підписання учасниками своїх пропозицій удосконаленим електронним підписом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

оскарження переможця

Номер: f8cdc5fb09f643fa8f3a0f2606f803ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005676-c.b5
Назва: оскарження переможця
Вимога:
Вимога щодо закупівлі UA-2021-03-04-005676-c. Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт будівлі «Кордонський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ДНЗ» за адресою вул. Шкільна,3, с. Кордон, Лиманського району, Одеської області Відповідно Додаток 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. п.2. 2. Очікувана вартість закупівлі робіт: Вартість робіт визначається на підставі зведеного кошторису (договірної ціни). Зведений кошторис (договірна ціна) повинен бути складений на підставі кошторисів за формою 2-П або за формою 3-П. Кошториси повинні бути додатками до зведеного кошторису (договірної ціни). Витрати на відрядження працівників (добові, витрати на проживання та проїзд, перевезення до місця виконання робіт) входять до загальної вартості робіт та узгоджуються із Замовником при укладанні Договору. До вартості робіт має бути включено отримання експертного звіту, щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва і кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт будівлі «Кордонський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ДНЗ» за адресою вул. Шкільна,3, с. Кордон, Лиманського району, Одеської області. Учасник закупівлі ФОП Єрьоменко Валерій Володимирович. -Надав зведений БЕЗ ДОДАТКІВ. Не виконано вимогу тендерної документації Замовника.(кошториси по формі 2-П або 3-П. -В зведеному кошторисі (договірної ціни) НЕ ВКЛЮЧЕНО вартість робіт з отримання експертного звіту. Не виконано вимогу тендерної документації Замовника. У разі включення суми експертизи, до ціни яку запропонував ФОП Єрьоменко Валерій Володимирович., відбудеться збільшення суми договору, що суперечить чинному законодавству, оскільки сума договору не може бути більшою за тендерну пропозицію, а у разі при підписанні договору З’ЯВИТЬСЯ сума за експертизу у зведеному кошторисі в рамках виграної суми буде свідчити по домовленість замовника та учасника закупівлі. Данні відхилення від вимог тендерної документації свідчать по домовленість замовника та учасника закупівлі. PS: ми дуже задоволені, що Замовник нарешті вибрав СВОГО учасника , простежується корупційна схема та недотримання етичної поведінки збоку замовника!!! 1) UA-2021-03-05-006222-c Роботи з "Виготовлення проектно-технічної документації: "Капітальний ремонт покрівлі будинку сільського будинку культури по вул. Нижня, 10 в с. Пшонянове Лиманського району Одеської області"" 2) UA-2021-02-24-009781-b "Виготовлення проектно-кошторисної документації "Капітальний ремонт приміщення КУ "ІРЦ" за адресою вул. Учительська, 3/1, с. Першотравневе, Одеський район, Одеська область" 3) UA-2020-12-02-009460-b Виготовлення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» з благоустроєм території за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с.Першотравневе, вул.Учительська,3» 4) UA-2020-08-28-000645-b Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт зовнішніх мереж та котельні для теплопостачання Першотравневого навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 1 розділу ІІІ оголошення про спрощену закупівлю передбачено, що учасниками в складі документів пропозиції надається проект договору (згідно з Додатком 4 до Оголошення), яким передбачено, що додатками до договору про закупівлю є завдання на проектування та зведений кошторис на проектні та вишукувальні роботи. Згідно до пункту 3 розділу V Оголошення про спрощену закупівлю договір з учасником, якого визнано переможцем, укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Предметом закупівлі є роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації. Відповідно до статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виконання роботи з переданням її результату замовникові. Отже за своєю суттю договір, який укладатиметься за результатами цієї закупівлі, є договором підряду. Згідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Відповідно до частини одинадцятої статті чотирнадцятої Закону України «Про публічні закупівлі» переможець визначається за результатами проведення аукціону, а, отже, і ціна договору про закупівлю повинна відповідати запропонованій учасником під час аукціону. Ціна пропозиції учасника закупівлі ФОП Єрьоменко В.В. під час аукціону змінювалася і остаточна цінова пропозиція склала 445 600 грн., що є меншою від запропонованої на початку аукціону. У пункті 2 Додатку 3 до Оголошення про спрощену закупівлю зазначено, що вартість робіт визначається на підставі зведеного кошторису (договірної ціни). Зведений кошторис (договірна ціна) повинен бути складений на підставі кошторисів за формою 2-П або за формою 3-П. Кошториси повинні бути додатками до зведеного кошторису (договірної ціни). Отже, з огляду на вимоги статті 844 Цивільного кодексу України та з урахуванням настанов Закону України «Про публічні закупівлі» вказані кошториси (розрахунки) є додатками до зведеного кошторису лише тоді, коли він за своєю суттю є договірною ціною, тобто ціною договору під час його укладання. Таким чином, виходячи з умов оголошення про спрощену закупівлю викладених в пункті третьому розділу V та Додатку 4 під час подання пропозицій від учасників вимагалося надання проекту договору про закупівлю з такими додатками: 1) завдання на проектування; 2) зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи. Оскільки запропоновані цінові пропозиції під час аукціону могли змінюватися, то вимога замовника у пункті 2 Додатку 3 до Оголошення про визначення вартості робіт на підставі кошторисів відноситься до договірної ціни, тобто ціни договору, яка зазначається в ньому на час його укладання (підписання). Таким чином, пропозиція учасника ФОП Єрьоменко В.В. повністю відповідає умовам оголошення про спрощену закупівлю та є такою, що не підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 08c0c5d194b3403f8c7adc692f1d9bd6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005676-c.a4
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Відділом освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області було оголошено закупівлю UA-2021-03-04-005676-c за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт будівлі «Кордонський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ДНЗ» за адресою вул. Шкільна,3, с. Кордон, Лиманського району, Одеської області, ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги». Згідно з протоколом №98 від 29 березня 2021 року пропозицію ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ» було відхилено з трьох підстав: 1. В п.1 Розділу VI Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вказав вимогу щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно п.7 розділу 1 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794, відомості, що містяться в Єдиного державного реєстру, надаються: 1) у паперовій формі державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у вигляді: - витягу; - довідки; - виписки; 2) в електронній формі: - державним реєстратором через Реєстраційний портал (http://rp.irc.gov.ua/home) у вигляді виписки, витягу та довідки, засвідчених його електронним цифровим підписом; - програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру (https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr) у вигляді виписки щодо юридичної особи; витягу та довідки; доступу до відомостей з Єдиного державного реєстру; - у форматі бази даних або в іншому форматі відповідно до договору між технічним адміністратором та бюро кредитних історій або банком. Нашим Товариство отриманий та доданий до пропозиції ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (запит за кодом 339564978060 від 14.03.2021 12:08:31), файл «18. Витяг ЄДРПОУ.pdf», що свідчить про виконання зазначеної вище вимоги Замовника. Таким чином висновок Замовника в протоколі №98 від 29 березня 2021 року є таким, що не відповідає дійсності. 2. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як Уповноваженим органом, на виконання абз.12 п.11.ч.1.ст.9 Закону України «Про публічні закупівлі» розроблений та затверджений перелік формальних помилок (далі – Перелік). В п.2. Переліку визначено, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Відсутність посади та П.І.Б підписанта на окремих листах договору ніяким чином не впливають на ціну Нашої тендерної пропозиції, не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв учасника процедури закупівлі. Окрім вказаного, всі сторінки містять відбиток печатки Товариства та підпис уповноваженої особи. Окремо зазначаємо, що згідно п.4.5. ДСТУ 4163-2003 УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Вимоги до оформлювання документів, у документах, що їх оформлюють на двох і більше сторінках, реквізити 22 - 28 проставляють після тексту (21), 29-31 - на нижньому березі першої сторінки документа. Згідно п.4.1. підпис - реквізит 23. Таким чином, норми по оформленню документів, не встановлюють вимог щодо їх підписання на кожній окремій сторінці. Таким чином і Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі подана у відповідності із діючими нормами. 3. На сторінці нашого Товариства на сайті Міністерства юстиції України, в розділі Засновники міститься інформація про те, що кінцевим бенефіціарним власником Товариства є Таранич Альона Олексіївна, в протоколі №98 від 29 березня 2021 року Замовник ігнорує даний факт, а навпаки приводить явно не правдиву інформацію про відсутність такого запису та посилається на п.9.ч.1. ст.17 «Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення пропозиції.. Посилання на сайт Мінюсту: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/ Враховуючи вищезазначене та явне бажання Замовника визнати переможцем учасника який надав найменш вигідну цінову пропозицію, наявність протиправного рішення Замовника та порушення принципів здійснення публічних закупівель, а також відповідності ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 20. ст .14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не задоволення даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ», як учасник спрощеної закупівлі буде звертатися до органу, що здійснює контроль над Замовником, всі повноважні інстанції та сервісу Dozorro.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Південьекспертпроект» щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі - Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт будівлі «Кордонський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ДНЗ» за адресою вул.Шкільна,3, с.Кордон, Лиманського району, Одеської області» ДК 021:2015 - 71240000-2 —Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-04-005676-с) не підлягає задоволенню з наступних підстав. По-перше, пунктом 1 розділу VІ оголошення передбачено, що учасники закупівлі юридичні особи повинні надати в документах пропозиції відомості з Єдиного реєстру підприємств та організацій України, видані не раніше місяця оголошення даної закупівлі. Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Південьекспертпроект» в складі документів своєї пропозиції відомості з Єдиного реєстру підприємств та організацій України не надано. У вимозі учасник посилається на те, що надав витяг з ЄДР отриманий від розпорядника Єдиного державного реєстру - Міністерства юстиції України. Таке твердження учасника не спростовує ненадання ним відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, які надаються на підставі письмового запиту користувача органами Державної служби статистики України. Правове регулювання цього питання міститься в наказі Державного комітету статистики України № 386 від 28.11.2005 «Про затвердження положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України». По-друге, пунктом 1 розділу ІІІ оголошення передбачено, що прізвище, ініціали та посада особи (разом з підписом) повинні міститися на кожній сторінці документу. Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Південьекспертпроект» в складі документів пропозиції надано проект договору, в якому не зазначено прізвище, ініціали та посаду такої особи на кожній сторінці. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі також не містить прізвище, ініціали та посаду такої особи на кожній сторінці. Посилання учасника закупівлі на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (без зазначення його номера, дати прийняття та назви) не може бути прийнятим до уваги з огляду на наступне. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 затверджено Перелік формальних помилок. У пункті другому вказаного Переліку в якості формальних зазначено такі помилки – «помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа)». Отже відсутність прізвища, ініціалів та посада особи на всіх сторінках проекту договору, а також інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, як того вимагає оголошення, не може бути віднесено до формальних помилок з огляду на настанови наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок». По-третє, твердження учасника закупівлі про наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань всіх даних про кінцевого бенефіціарного власника, передбачених пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів), не відповідає дійсності, оскільки, вивченням даних Єдиного державного реєстру встановлено, що в ньому дійсно відсутні дані про характер та міру (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Таким чином, вимога учасника спрощеної закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Південьекспертпроект» щодо визнання його переможцем не підлягає задоволенню у зв’язку з її необґрунтованістю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: ec229c138dfc4b2ebb4aad4882c5f789
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005676-c.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено: « Для документального підтвердження кваліфікації працівників, надаються копії кваліфікаційних сертифікатів на сертифікованих працівників зазначених учасником у довідці складеній відповідно до п.2 цього додатку, на окремі види робіт із створення об’єктів архітектури в частині інженерно-будівельного проектування, а саме: • забезпечення механічного опору та стійкості.» Просимо видалити дану вимогу оскільки вона є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14, та Стаття 16. П.3. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники можуть залучати фахівців відповідних кваліфікації в частині інженерно-будівельного проектування. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів. і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині подання пропозицій виконання робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога учасника не може бути задоволена з наступних підстав: частиною третьою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено обов’язкові складові оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Разом з цим абзацом п’ятнадцятим частини третьої статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Частиною п’ятою статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 16 Закону передбачає право замовника вимагати наявності кваліфікаційних критеріїв, що по суті не суперечить іншим настановам Закону.Учасник в своїй вимозі не обґрунтував, в чому полягає незаконність такої вимоги в Оголошенні. Дискримінаційний характер вимог замовника щодо наявності такого кваліфікаційного критерію також не має міста, оскільки будь-який учасник має можливість залучати тих чи інших спеціалістів для виконання робіт. Отже, така вимога учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 4d39400ca6d4426fb4d3af7421a78593
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005676-c.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, документи що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до Закону Учасники не повинні підтверджувати свою відповідність вимогам етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель. Чинні рекомендації Мінекономіки для учасників публічних закупівель є суто рекомендаційними і не є обов'язковими до виконання. З огляду на це, учасники не зобов'язані мати та подавать у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Вимагаємо прибрати з ТД НЕЗАКОННУ дискримінаційну вимогу "Учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно чинних рекомендацій Мінекономіки для учасників публічних закупівель. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики за рекомендованою формою.".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога учасника не може бути задоволена з наступних підстав: частиною третьою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено обов’язкові складові оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Разом з цим абзацом п’ятнадцятим частини третьої статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Частиною п’ятою статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Пунктом 11 розділу І Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом шляхом оприлюднення інформації у відповідності до вимог Закону на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, Учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно чинних рекомендацій Мінекономіки для учасників публічних закупівель. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики за рекомендованою формою. Учасник в своїй вимозі не навів, в чому полягає незаконність такої вимоги в Оголошенні та яким чином ця вимога Замовника обмежує коло учасників, тобто не обґрунтував її дискримінаційний характер. Отже, така вимога учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

прохання

Номер: 6565a0bd7c6c4d03a23227fbd530ec45
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005676-c.b1
Назва: прохання
Вимога:
Шановний замовник! Прошу завантажити Оголошення пкд школа Кордон в файлі Документ Microsoft Office Word
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Законом України "Про публічні закупівлі" не передбаченно розміщення на електронному майданчику одного і того ж оголошення двічі.
Статус вимоги: Відхилено