-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації )
Завершена
35 103 842.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175 519.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 175 519.21 UAH
Період оскарження:
04.03.2021 12:28 - 15.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
про внесення змін
Номер:
ccd1cb45662c46e989bbeeb358027cbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-001375-b.a4
Назва:
про внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику! Внесені Вами зміни до тендерної документації від 06.04.2021 року порушують статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: абз.1 частини 1 – добросовісна конкуренція, абз.2 частини 1 – максимальна економія, ефективність та пропорційність. Так, зменшено діапазони площі поверхні діалізаторів, що суттєво зменшує конкуренцію та обмежує участь суб’єктів господарювання, які планують взяти учать у торгах та мають змогу запропонувати продукцію, що відповідає медико-технічним вимогам, окрім вимог до площі поверхні діалізаторів. Тобто, внесені Вами зміни порушують вимоги частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. При цьому зауважую, що вимоги до діалізаторів з площею поверхні 1,6-1,7 та діалізаторів з площею поверхні 1,9-2,0 прописані під одного виробника, що є порушення чинного антимонопольного законодавства. Прошу виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги, виклавши технічне завдання у попередній редакції.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 13.04.2021 15:50
Дата подачі:
08.04.2021 15:52
Вирішення:
Відповідно до наявної у нас інформації, медико-технічним вимогам до діалізаторів з
площею поверхні 1,6-1,7 та діалізаторів з площею поверхні 1,9-2,0 відповідають як
мінімум два зареєстровані в Україні виробники. Порівняльна таблиця наведена у
Додатку 1, у Додатку 2 ,3,4 наведені інструкції з використання трьох виробників.
Таким чином згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація даної
закупівлі відповідає принципам здійснення публічних закупівель, не суперечить частині 4
статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та
призводить до дискримінації учасників. Виходячи з вищенаведеного, вимогу щодо викладення
технічного завдання у попередній редакції вважаємо недоцільною
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
про приведення до відповідності п.3.7 додатку 4
Номер:
90e84228c0524d35bc5e970d3986964d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-001375-b.b3
Назва:
про приведення до відповідності п.3.7 додатку 4
Вимога:
Додаток №4 до тендерної документації (проект договору про закупівлю) п.3.7 передбачає можливість зміни ціни договору, зокрема в зв’язку із зміною курсу валюти у разі зміни більш ніж на 3% зафіксованого в договорі курсу в гривня до долару США або до ЄВРО. Проте формула зміни ціни в договорі містить «к»– співвідношення курсу НБУ на дату підписання додаткової угоди до курсу НБУ на дату подання тендерної пропозиції, якщо коефіцієнт становить не менше 1,1 (що дорівнює 10%). Прошу привести ці пп.3.7 проекту договору до однакового значення, шляхом виправлення невірної інформації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 18.03.2021 12:29
Дата подачі:
15.03.2021 14:05
Вирішення:
Доброго дня, проект договору містить умови зміни ціни договору у відповідності до положень ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, не має необхідності використовувати зазначену формулу зміни ціни. Доцільно виключити п.3.7 з проекту договору шляхом внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про захист персональних даних
Номер:
c57e0b585e5b462fbed02a8daa0d02a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-001375-b.b2
Назва:
Про захист персональних даних
Вимога:
Відповідно до ч. 1 Ст. 5 ЗУ «Про громадянство України» вiд 18.01.2001 № 2235-III - паспорт громадянина України є одним документом, що підтверджують громадянство України. Відповідно до п.1 «Положення про паспорт громадянина України», затверженного постанови ВРУ "Про затвердження положень про паспорт громадян України та свідоцтво про народження"від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспорт є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України, дозволяє реалізувати громадянину України свою правоздатність у сфері цивільно-правових відносин.
Керуючись п.5 ст. 65 ГКУ, Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
При цьому відповідно абз. 13 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» 15 травня 2003 року № 755-IV «відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо» містяться у відкритому реєстрі та є загальнодоступними. Тобто вимога надання копії дійсного паспорту на момент розкриття (всіх сторінок за наявністю записів), що підтверджує повноваження службової (посадової ) особи Учасника на підписання документів - є такою, що порушує чинне законодавство (https://infobox.prozorro.org/articles/zahist-personalnih-danih-chomu-ne-varto-vimagati-kopiyu-pasporta). Вимагаємо виключити цей пункт з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- повідомлення про рішення 18.03.2021 12:27
Дата подачі:
15.03.2021 10:38
Вирішення:
Доброго дня, наявність копії дійсного паспорту на момент розкриття підтверджує особистість службової (посадової ) особи Учасника у якої повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується довіреністю(оригінал або копія), або копією (- ями) доручення або іншим документом на підписання документів, які включені до складу тендерної пропозиції. Відповідно ч. 2 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані». В даному випадку Учасник може визначити копії дійсного паспорту, як конфіденційну інформацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
contract
Номер:
46fe0c229b924337bdba515fec28c88d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-001375-b.c1
Назва:
contract
Вимога:
Dear Buyer,
Your Contract draft is okay except:
1. Sec. 2.9. It is tailored exclusively for resident vendors. To deliver goods to Odessa within 5 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by in Ukraine warehouse. Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas. It would be possible to deliver by air to Kyiv then by land to Odessa within 20 days or earlier. So, overseas suppliers are excluded by this term unless they are changed.
Based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” as follows: In Sec. 2.9 to replace number 5 to number 20.
2. Sec. 3.2. It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення."
It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, before signing contract you must secure financing.
But wording of Sec. 3.2 "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." means that you have no money at the contract signing date, otherwise this section is senseless. So, you want firstly to take goods, then maybe pay, but maybe not, if you will have no budget. Can Seller control your budget? Of course not. I understand that some clever-ass lawyer drafted this section of contract to protect maximally the buyer and expecting that sellers are mentally ill.
So, our demand is: to exclude Sec. 3.2 wording "У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." from your contract.
3. Sec. 3.4. If you want to to have right for changing prices, which is not normal in trading practice, this possibility must be not only for reducing, but for increasing of price too. Otherwise is not preserved principle of parties equal rights. It is in contradiction with general principles of contract law and with Civil Codex of Ukraine in particular.
So, our demand is: to include words "or increasing" after word "reducing" in Sec. 3.4.
Respectfully,
---------------------------------
Шановний покупце,
Проект Вашого контракту в порядку, за винятком:
1. Розділ 2.9. Він призначений виключно для резидентів-продавців. Для доставки товару до Одеси протягом 5 днів з дати замовлення є абсолютно необхідним наявність товару, що знаходиться в готовому стані та знаходиться в режимі очікування на складі в Україні. Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном. Можна було доставити повітряним транспортом до Києва, а потім сухопутним транспортом до Одеси протягом 20 днів або раніше. Отже, зарубіжні постачальники цим терміном виключаються, якщо вони не змінені.
Виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ, ЩО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”наступним чином: У Розд. 2.9 замінити номер 5 на номер 20.
2. Розділ 3.2. Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не повинні брати на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Контракт - це зобов’язання. Якщо ви зобов’язуєтесь платити бюджетними грошима - це бюджетні зобов’язання. Отже, перед підписанням контракту ви повинні забезпечити фінансування.
Але формулювання розділу 3.2 "У разі затримки бюджетного фінансування розрахування рахунків за розміщення товарів здійснено 10 банківських днів із дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі у вашій реєстраційній раді". означає, що у вас немає грошей на дату підписання контракту, інакше цей розділ безглуздий. Отже, ви хочете спочатку взяти товар, потім, можливо, заплатити, але, можливо, ні, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ договору, щоб максимально захистити покупця та очікуючи, що продавці психічно хворі.
Отже, наша вимога така: виключити розділ. 3.2 формулювання "У разі затримки бюджетного фінансування розрахування для розміщення товарів товар здійснюється за 10 банківських днів із дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі у вашій реєстраційній раді". з вашого контракту.
3. Розділ 3.4. Якщо ви хочете мати право на зміну цін, що не є звичайним явищем у торговій практиці, ця можливість повинна бути не лише для зниження, але і для збільшення ціни. В іншому випадку не зберігається принцип рівності прав сторін. Це суперечить загальним принципам договірного права та, зокрема, Цивільному кодексу України.
Отже, наш попит: включити слова "або збільшення" після слова "зменшення" у розділ. 3.4.
З повагою,
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 10.03.2021 13:23
Дата подачі:
04.03.2021 16:34
Вирішення:
Доброго дня! Відповіді на запитання:
Пацієнти яким застосовується процедура гемодіалізу погребують процесу надання медичноїдопомоги та не можуть перериватися від установленого лікарем графіку за для безпечності життя пацієнта. Тому, Учасник повинен бути спроможний забезпечити поставку товару втермін 5-х робочих днів. Замовник не впливає на організацію логістичних моментів товару майбутнього постачальника, оскільки відповідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Додатку 2 тендерної документації однією з кваліфікаційних вимог є наявність матеріально-технічної бази в Учасника. За для уникнення труднощів з доставкою товару . доцільно мати в наявності на своєму або орендованому складі необхідний товар.
Стосовно другого питання, умови контракту передбачають післяплату, тому звичайно спочатку отримується товар, а потім здійснюється оплата. Оскільки. КНП « ООКЛ» ООР» є бюджетною організацією ,підприємство повинно дотримуватись бюджетного кодексу. Для Учасника існують ризики кредиторської заборгованості про що Замовник чесно повідомляє через умови контракту.
По третьому питанню, збільшення ціни можливе відповідно до положень ч. 5. сг. 41 Закону
України «Про публічні закупівлі» як зазначено у проекті договору (п. 3.6 Розділ 3)
Статус вимоги:
Задоволено