• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 72720000-3 «Послуги у сфері глобальних мереж» (Послуги з оренди ресурсів хмарного дата центру для розміщення сервісів Виконавчого комітету Миколаївської міської ради)

Завершена

192 436.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 962.18 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 12:18 - 20.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо підпису документыв тендерної пропозиції

Номер: de49a7adc1d64499a534ea18382c61e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-005192-c.c1
Назва: Вимога щодо підпису документыв тендерної пропозиції
Вимога:
Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Усі документи, що складені Учасником та надаються ним у складі тендерної пропозиції і завантажуються до електронної системи закупівель, повинні бути скановані з оригіналів або належно завірених копій, містити посаду, прізвище, ініціали, підпис учасника/уповноваженої особи, вихідний номер та дату, а також відбитки печатки (у разі її використання) Усі копії документів, які скануються не з оригіналів документів та не містять кольорове зображення та подаються учасником повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та мають бути засвідчені належним чином. Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документі та електронний документообіг”, а також Закону України “ Про електронні довірчі послуги”, тобто повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи ї пропозиції/ пропозицію. Кожен документ та пропозиція повинні містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи ї пропозиції/ пропозицію. Файл накладеного електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням - http//czo.gov.ua/verify. Дані вимоги тендерної документації передбачають засвідчення документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої та накладення на них електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, який підписав пропозицію, що прямо суперечать розділу 5, ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації наступним абзацом: «Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за зауваження. Зміни буде внесено.
Статус вимоги: Задоволено