-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ПК-неттопи, монітори
Завершена
999 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 990.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2021 12:08 - 11.03.2021 12:13
Вимога
Відхилено
Оскарження рішень Замовника
Номер:
61bf45cbbe3f418b87f92434679db835
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002856-a.c6
Назва:
Оскарження рішень Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до частини 3 ст. 31 Закону України "Про Публічні закупівлі" вимагаємо надати надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям! У випадку ігнорування нашої вимоги, будемо вимушені звертатись до АМКУ. З повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 19:17
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закукпівлі:
- у складі тендерної пропозиції відсутній лист про згоду на виправлення формальних помилок;
- у складі тендерної пропозиції відсутній Витяг зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору, а також посилання на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства;
- у складі тендерної пропозиції завантажений проєкт договору без напису «Погоджено, П.І.Б., посада, підпис, дата»;
- відсутні документи, які підтверджують інформації про те, чи є даний договір значним правочином для Учасника;
- у складі тендерної пропозиції відсутня Довідка у довільній формі (з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України) з інформацією про наявність або відсутність дозволів, ліцензій, необхідних для здійснення господарської діяльності Учасника;
- у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат ISO 9001:2015;
- у складі тендерної пропозиції подано копії документів, які засвідчені без проставлення дати засвідчення;
- на пропозицію накладений електронний цифровий підпис директора, а не особи, уповноваженої на подання пропозиції;
- замість кваліфікованого електронного підпису накладений удосконалений електронний підпис.
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимоги щодо подання тендерної пропозиції, зокрема щодо електронного підпису. Так, відповідно до частини третьої статті 12 Закону №922, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги” замовник визначає обов'язковим застосування учасником кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Учасник обов’язково використовує кваліфікований електронний підпис (з урахуванням статей 18, 19, 38 та пункту 5 Розділу VII Закону України “Про електронні довірчі послуги”, інших актів законодавства) для підписання тендерної пропозиції та/або окремих документів тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТАНТ» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Замовником встановлено, що вказаним учасником не дотримано вимог Тендерної документації в частині створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Так, згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису встановлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований. Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опублікований на офіційному сайті Антимонопольного комітету України 04 березня 2021 року о 11:37 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) та згідно з листом Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
безпідставна дискваліфікація !!!
Номер:
d5ee8edb0b9f4eee91a257295d96d8d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002856-a.a5
Назва:
безпідставна дискваліфікація !!!
Вимога:
Шановний Замовнику вважаємо агрументи викладені в протоколі абсолютно не достатніми та не обгрунтованими ! Просимо надати розяснення з цього приводу !!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 18:04
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закукпівлі:
- у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат ISO 9001:2015;
- у складі тендерної пропозиції подано копії документів, які засвідчені без проставлення дати засвідчення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
5f425bae3f1e440389e575c790563d7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002856-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Надайте додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 15:45
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закукпівлі:
- у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат ISO 9001:2015;
- у складі тендерної пропозиції були надані документи, підписані за допомогою факсимілє, що є порушенням частини 1 розділу 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документи повинні бути за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника);
- замість кваліфікованого електронного підпису накладений удосконалений електронний підпис.
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимоги щодо подання тендерної пропозиції, зокрема щодо електронного підпису. Так, відповідно до частини третьої статті 12 Закону №922, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги” замовник визначає обов'язковим застосування учасником кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Учасник обов’язково використовує кваліфікований електронний підпис (з урахуванням статей 18, 19, 38 та пункту 5 Розділу VII Закону України “Про електронні довірчі послуги”, інших актів законодавства) для підписання тендерної пропозиції та/або окремих документів тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ «ІН-ТЕК» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Замовником встановлено, що вказаним учасником не дотримано вимог Тендерної документації в частині створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Так, згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису встановлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований. Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опублікований на офіційному сайті Антимонопольного комітету України 04 березня 2021 року о 11:37 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) та згідно з листом Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику!
Номер:
95fef4f5703e487787062a6b0fce7531
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002856-a.b3
Назва:
Шановний Замовнику!
Вимога:
Надайте, будь-ласка, розгорнуте агрументоване роз'яснення щодо причини відхилення нашої пропозиції, оскільки наявне в протоколі твердження "пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі " нер розкриває суті.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол УО 01.04.2021 13:13
Дата подачі:
30.03.2021 15:05
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закукпівлі:
- у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат ISO 9001:2015;
- замість кваліфікованого електронного підпису накладений удосконалений електронний підпис.
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимоги щодо подання тендерної пропозиції, зокрема щодо електронного підпису. Так, відповідно до частини третьої статті 12 Закону №922, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги” замовник визначає обов'язковим застосування учасником кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Учасник обов’язково використовує кваліфікований електронний підпис (з урахуванням статей 18, 19, 38 та пункту 5 Розділу VII Закону України “Про електронні довірчі послуги”, інших актів законодавства) для підписання тендерної пропозиції та/або окремих документів тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Замовником встановлено, що вказаним учасником не дотримано вимог Тендерної документації в частині створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Так, згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису встановлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований. Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опублікований на офіційному сайті Антимонопольного комітету України 04 березня 2021 року о 11:37 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) та згідно з листом Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
2a29d5da479640ebb34888edb8342c3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002856-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Обгрунтуйте будь ласка, яким саме вимогам не відповідає наша пропозиція? Так як всі документи, що вимагалися тендерною документацією нами надані, товар ми пропонуємо саме той, що вимагався.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 15:04
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закукпівлі:
- у складі тендерної пропозиції відсутній Витяг зі Статуту із зазначенням власників Учасника;
- замість кваліфікованого електронного підпису накладений удосконалений електронний підпис.
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимоги щодо подання тендерної пропозиції, зокрема щодо електронного підпису. Так, відповідно до частини третьої статті 12 Закону №922, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги” замовник визначає обов'язковим застосування учасником кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Учасник обов’язково використовує кваліфікований електронний підпис (з урахуванням статей 18, 19, 38 та пункту 5 Розділу VII Закону України “Про електронні довірчі послуги”, інших актів законодавства) для підписання тендерної пропозиції та/або окремих документів тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Замовником встановлено, що вказаним учасником не дотримано вимог Тендерної документації в частині створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Так, згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису встановлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований. Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опублікований на офіційному сайті Антимонопольного комітету України 04 березня 2021 року о 11:37 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) та згідно з листом Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Сертифікація товару
Номер:
a4d2ba6be32f4b3286c7cdb0bf7464af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002856-a.c1
Назва:
Сертифікація товару
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно Додатку 3 ТД «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель документи, які підтверджують відповідність системи менеджменту учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги».
Хочемо зауважити, що така вимога значно обмежує доступ до даної закупівлі учасників-представників малого та середнього бізнесу.
Учасники, які пропонують імпортну техніку, не власного виробництва, є ланкою ланцюга продажу від імпортера до Замовника, а не є її виробниками. Фактично, постачальники надають логістичні послуги, перевозять техніку з однієї точки в іншу без фізичної можливості будь-яким чином вплинути на якість товару та його технічні характеристики.
Таким чином, відповідальність за якість товару покладено саме на виробника, а не на учасника-постачальника.
Сертифікація системи управління якістю ISO 9001 для учасників-постачальників предмету закупівлі, що не є виробниками, є лише формальністю і додатковими витратами, жодним чином не стосується саме предмету закупівлі.
Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі для підтвердження відповідності виробленого товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції).
Щоб бути впевненим у якості товару, логічно вимагати сертифікати якості та відповідності саме від Виробника, а для впевненості в офіційному завезенні в Україну – авторизаційні листи від виробників або їх дистриб’юторів. Саме офіційний, легальний імпорт надає Замовнику право на гарантійне обслуговування в авторизованих сервісних центрах виробника(ів) в Україні.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу саме до учасників щодо надання даного виду сертифікату чи/або скоригувати ТД в цій частині, додавши, що такий сертифікат може бути наданий виробником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 16:44
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник при проведенні спрощеної закупівлі самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі та до учасників процедури закупівлі. У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу про надання документів, які підтверджують відповідність системи менеджменту учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги».
ISO 9001 – міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до систем управління якістю (СУЯ) для організацій, діяльність яких спрямована на підвищення задоволеності споживачів за допомогою результативного застосування систем менеджменту якості ( СМК) , включаючи процеси постійного поліпшення системи, які прагнуть забезпечити відповідність якості послуг вимогам споживачів, в тому числі законодавчих та нормативних вимог, які можуть застосовуватися до діяльності даної організації. Всі вимоги стандарту ISO 9001 є універсальними і призначені для застосування у всіх організаціях, незалежно від типу, розміру та виду послуг (продукції). Таким чином, отримання сертифікату ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» підтверджує саме якість надання послуг та рівень надійності постачальника, а не якість товару, яка підтверджується іншими документами.
Нам як Замовнику дуже важливо бути впевненим у надійності постачальника та якості надання ним послуг з постачання продукції (в даному випадку - машин для обробки даних), а тому Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.03.2021 13:20