-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В
Завершена
57 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 579.00 UAH
мін. крок: 1% або 579.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2021 11:38 - 11.03.2021 11:43
Вимога
Відхилено
Вивіз відходів 5 разів на тиждень
Номер:
2dc0a5eda3dc480092b8f8d0f0840dd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002438-a.a2
Назва:
Вивіз відходів 5 разів на тиждень
Вимога:
Вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
Вимагаємо внести зміни до Додатку 3 і викласти вимогу в наступній редакції: Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 15:23
Вирішення:
КНП «Міська лікарня № 7»ЗМР самостійно визначає потребу у вивезенні медичних відходів 5 разів на тиждень виходячи із наступних підстав :
1. Згідно розділу Х «Вимоги до організації приміщень для зберігання та поводження з відходами» ДЕРЖАВНІ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНІ
ПРАВИЛА І НОРМИ щодо поводження з медичними відходами (Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325) встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції. При невеликих об’ємах можливе тимчасове зберігання відходів, що надходять, та їх знезараження в одному приміщенні. КНП «Міська лікарня № 7» не має можливості обладнати великі приміщення для тимчасового зберігання відходів і технологічно потребує вивезення медичних відходів 5 разів на тиждень.
2. Розпорядженням Головного державного санітарного лікаря України, №7 від 27.03.2020 року КНП «Міська лікарня № 7»ЗМР визначена для госпіталізації пацієнтів з COVІD-19 (SARS-CoV-2) та надає медичну допомогу пацієнтам з підтвердженим діагнозом COVІD-19 (SARS-CoV-2). Враховуючи епідемічну небезпеку медичних відходів, розташування лікувального закладу потреба із вивезення медичних відходів є обгрунтованою.
Прийняти участь у закупівлі та надавати Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В мають всі компанії, які відповідають кваліфікаційним вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Замовник прописує в оголошенні закупівлі дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим порушує ч. 4 ст.5, ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер:
20356522d2ac48baa8ee0a18b1cd0911
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-002438-a.a1
Назва:
Замовник прописує в оголошенні закупівлі дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим порушує ч. 4 ст.5, ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Додатком 2 до оголошення встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. В пункті 8 Додатку 2 зазначено, що Учасник повинен надати наступні документи:
8. Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. Аналогічними договорами є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 3-х років.
– Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Вважаємо вимогу щодо порядку оформлення та надання відгуку не більше 10 денної давнини дискримінаційною і такою, що обмежує права учасників, що визначені в ст.5 Закону, щодо прийняття участі в закупівлі за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а саме:
• обмеження дати позитивного відгуку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій є дискримінаційною вимогою, оскільки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів свідчить також і відгук, наданий замовником за виконаним договором і раніше, ніж 10 днів до розкриття тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, не дає права прийняти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів, мають документальне підтвердження виконання таких договорів (акти виконаних послуг) та мають позитивні відгуки від замовників, які надані раніше, ніж за 10 днів до розкриття пропозицій за даною закупівлею.
• обов’язкова вимога надання відгуку на бланку замовника, що містить найменування замовника, на нашу думку також є дискримінаційною, оскільки не всі організації використовують бланк. У разі, якщо відгук складений не на бланку, але містить печатку, підпис уповноваженої особи замовника та інформацію про належне виконання договору, такий відгук також повинен враховуватись як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Наголошуємо на тому, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлює жодних уточнюючих вимог щодо підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відгук це документ суб’єктивного характеру і не надає чіткого розуміння про повне виконання аналогічного договору. Реальним підтвердженням того, що дійсні всі послуги за договором були виконані є акти про надання таких послуг.
Відповідно, вимога щодо надання відгуку про належне виконання умов договору не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій та обов’язково на бланку є дискримінаційною та недоцільною. Така вимога ускладнює підготовку документації для участі в закупівлі та звужує коло учасників до тих, які тільки-но отримали відгук. Замовник не завжди погоджується про надання повторного відгуку про належне виконання договору, мотивуючи це тим, що відгук було вже надано.
Встановлюючи дану вимогу Замовник порушує один із основних приниців здійснення публічних закупівль - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено:
4.Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ч.5 ст. 14 Закону передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи норми чинного законодавства, задля забезпечення дотримання основних принципів закупівель, таких як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо: викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в пункті 8 Додатку 2 до оголошення в наступній редакції:
1. Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. Аналогічними договорами є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 3-х років.
– Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі__відгук МЛ 7 ЗМР.pdf 10.03.2021 15:06
Дата подачі:
10.03.2021 15:06
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства в цілому. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів відгуком, складеним на бланку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в закупівлі учасників, які виконували аналогічні договори з дотриманням графіку надання послуг, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які надають неякісні послуги та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги.
Статус вимоги:
Відхилено