• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки large для дорослих (L), підгузки medium для дорослих (М), підгузки extra large для дорослих (33751000-9 - Підгузки)

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Завершена

592 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 11:26 - 16.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги під конкретного виробника

Номер: d565a5eaab054034b1dbc4e8be17f4d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-001018-b.b1
Назва: дискримінаційні вимоги під конкретного виробника
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші вимоги «окружність талії (см) – 92-144 (+-5см.)», «окружність талії (см) – 73-122 (+-5см.)» та «окружність талії (см) – 120-160 (+-5см.)» відповідають розмірам однієї конкретної торгової марки ТЕНА!!! Таким чином Замовник прописав вимоги під конкретну торгову марку, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші. Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, взяти участь в закупівлі, а саме: Видалити конкретні розміри в сантиметрах, або зробити (від 73 см), та (від 92 см) та (від 120 см). Таким чином стане можлива конкуренція і будуть зекономлені кошти платників податків!!! Дякуємо. В інакшому випадку вимушені будемо звернутись до відповідних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! При підготовці тендерної документації ми базувались принципами норм діючого законодавства. Так, згідно пп. 3 п.2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.» Відповідно, вказавши інформацію стосовно об’єму талії та інших характеристик ми не вказували ніяких дискримінаційних вимог, які б унеможливлювали участь в закупівлі других торгових марок, так як ми вказали лише приблизні дані щодо об’єму підгузків у сантиметрах, акцентувавши увагу на можливих відхиленнях у сантиметрах від вказаних даних. Ці вимоги підходять під об’єми талії у багатьох виробників підгузків для дорослих. Окремо наголошуємо, що міжнародних загальноприйнятих стандартів (єдиних для всіх) показників розміру підгузків в сантиметрах не існує. Тому ми проаналізувавши властивості, технічні характеристики підгузків різних торгових марок та спираючись на вимоги підопічних нашого закладу, задля яких і здійснюється ця закупівля вивели усереднені вимоги щодо вимог підгузників, які плануються закуповувати. Відповідно, ми в тендерній документації вказали приблизні відхилення у розмірах (в сантиметрах) того чи іншого розміру саме для того, щоб ніяким чином не дискримінувати потенційних учасників різних торгових марок підгузників для дорослих.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2021 13:11