• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Багатофункціональні принтери

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 11:22 - 11.03.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Не правове рішення!

Номер: 67ad0e04bd39470fbe51ba768d201a2c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-002175-a.a2
Назва: Не правове рішення!
Вимога:
Вполне согласен с требованиями ФОП Волошина О.О Так как сертификацию на продукцию расходных материалов как например картриджи Hewlett-Packard не предоставляет ни один магазин И удостовериться в ней можно лишь вбив серийный номер товара на сайте Hewlett-Packard Заказчик скорее всего знал об этом вписав обязательным пунктом Скановану копію документу(ів) від виробника, офіційного представництва виробника чи дистрибютора багатофункціональних пристроїв та картриджів до них, запропонованої продукції (Hewlett-Packard), який підтверджує гарантію виробника на продукцію та оригінальність запропонованого товару, що є предметом закупівлі, та пропонуються в даній закупівлі з посиланням на ID закупівлі Именно потому поводу и было всего 3 участника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, у роздрібній продажі ,( у магазинах) не проводяться державні закупівлі. Так у магазині можливо перевірити товар по серійним номерам, але у процедурі держзакупівель , серійні номери ми отримаємо тількі після підписання договору та поставки товару. Якщо виявиться що товар не відповідає вимогам, то потрібно проводити розірвання договору та проведення повторної процедури, тому і вимагалося підтверження заздалегіть.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

не правове рішення!

Номер: 6e4e5954054b4965abece26a0cc9cf18
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-002175-a.c1
Назва: не правове рішення!
Вимога:
Закликаємо припинити свавілля з авторизацінийим листами, договорні закупівлі зі своїми учасниками, з яких ви потім отримаєте відкат! Амортизаційний лист видається лише одному учаснику! Прошу усіх зацікавлених осіб звернитися до представництва HP за тел. +380443530254, Вам це підтвердять. Тобто Ви прописали цю вимогу спеціально, що б ніхто не мав можливість чесно конкурувати в даному тендері. Ви спеціально зависили ціну, щоб мати жирніший відкат, адже ринкова ціна на БФП HP LaserJet Pro M130a (G3Q57A) становить 5199,00 грн. https://rozetka.com.ua/ua/hp_laserjet_pro_m130a_g3q57a/p12186154/ тонер картридж 2300,00 грн. Разом (5199,00+2300,00) х 3 = 22 497,00 А ви купляєте за 29700,00 грн., більше ніж на 7 203,00 грн, тільки тому, що Ви встановили дискримінаційні вимоги! Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «Авторизаційний лист» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі Багатофункціональні принтери за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «Авторизаційного листа». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пунк 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не авторизаційним листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Також підтверджуємо, що продукція, яка постачається є новою, надаємо гарантію, що товар відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником згідно Додатку з конкретним зазначенням найменування та технічних характеристик запропонованого товару, а також є оригінальним. На підставі вищезазначеного Ми вимагаємо скасувати закупівлю та оголосити нову, без використання дискримінаційних вимог!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник , ваша інформація викладена зовсім не відповідає дійсності. По перше всі виробники надають листи за зверненям в необмеженій кількісті і тому є практичне підтверження , якщо мають змогу бути впевненими, що учасник буде пропонувати товар оригінальний та офіційно завезений в Україну ( коли з товару сплачені усі податки та збори згідно законодавства України). По друге в документації викладено було можливість надати лист від вендера, офіційного представника, чи дістибьютора , це організації що офіційно підтвержують оригінальність товару, та гарантію на товар, та несуть відповідальність за надану інформацію. По третє подача учасником своеї пропозиції ,це згода учасника зі всіма вимогами викладених у тендерній документації. Ви як учасник не маєте можловості гарантувати оригінальність та гарантію на товар. Якщо ви були не згодні з вимогами у тендерної документаці, ваша вимога надається до закінчення прийому пропозіцій, і вам як учаснику це відомо, але ви надали листа про гарантію та оригінальність товару на свій розсуд. І головне ми отримуємо бюджетні кошти та витрачаемо їх згідно закону, а не купуючі незначно дешевше, можливо стимулюючи цим і в подальшому потрапляння в Україну "контрабандного" товару , якій на жаль пропонується на ринку. З вашими не обгрунтованими звинуваченями нас у хабарництві буде ознайомлений юрист, його оцінка дасть нам можливість направити звернення до прокуратури.
Статус вимоги: Задоволено