• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

холодний асфальт

Завершена

188 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 943.75 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 10:57 - 11.03.2021 12:00
Вимога
Відхилено

Прохання на виключення дискримінаційних вимог

Номер: 4d1f4591c14c4f5bb8d9107c06d474d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-003223-c.c1
Назва: Прохання на виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, тендерна документація, затверджена рішенням Тендерного комітету КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗЕЛЕНБУД" ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства. Уважно вивчивши Тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗЕЛЕНБУД" ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними та суперечать вимогам чинного законодавства: 1) Відповідно до Додатку 1 (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до Тендерної документації в складі пропозиції Учасник повинен надати Сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ). Повідомляємо, що встановленням даної вимоги Замовник перешкоджає учасникам брати участь у закупівлі . Ми маємо в наявності Сертифікат відповідності Системи сертифікації CERTEX виданий органом з сертифікації продукції, процесів і послуг CERTEX Київської Торгово-промислової палати. Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), є дискримінаційною та протиправною, такою, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації. При тому що товар не внесений до переліку продуктів які підлягають обов’язковій сертифікації. На ринку присутній тільки один виробник холодного асфальту, який має сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) і це ТМ «ROCKPHALT» (Рокфальт) Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації. На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації. Таким чином, ми вимагаємо, шляхом виключення посилань на будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності в Додатку №1 до тендерної документації, привести дане прохання у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань і конкретизації). Просимо: 1) Внести зміни до Додатку №1, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)» У разі відмови у задоволення прохання, залишаємо за собою право звернутися до ДАСУ та інших органів для вирішення цього питання
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо , що відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Замовник має право виставляти вимоги, які підвищують рівень відповідальності потенційних учасників. З огляду на те, що предмет закупівлі не регулюється Технічними регламентами, реєстр яких згідно чинного законодавства оприлюднюється на офіційному сайті Мінекономіки, то Замовник може самостійно встановлювати вимоги до предмету закупівлі, щоб бути переконаним у відповідності технічних характеристик і якості товару, тому що саме Замовник відповідальний за кошти, які витрачаються. Національного агентства з акредитації України (НААУ) не обмежують і не дискримінують учасників, а підвищують рівень відповідальності за якість продукції, що ними виробляється та/або постачається. Необхідно зазначити, що Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначено правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, а саме: акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (стаття 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»). Також, згідно пункту 3 статті 33 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність органу з оцінки відповідності критеріям, установленим стандартами з переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності органів з оцінки відповідності спеціальним вимогам до призначених органів і визнаних незалежних організацій, може бути доведена виключно шляхом акредитації такого органу національним органом України з акредитації, а в разі якщо національний орган України з акредитації не здійснює акредитацію щодо відповідних видів діяльності з оцінки відповідності, - національним органом з акредитації іншої держави, який є членом міжнародної або регіональної організації з акредитації. Замовник несе ризики втрати публічних коштів, то ми вимагаємо відповідної відповідальності від учасників. Всі умови викладені згідно частини першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено