• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів

Завершена

1 700 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2021 10:27 - 19.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

щодо усунення порушень в тендерній документації

Номер: beda95cd53da4a329124804662f93b39
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-001391-a.c3
Назва: щодо усунення порушень в тендерній документації
Вимога:
Шановний замовник. В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 27. зазначається: «Учасник надає – акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігєнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами». Хочемо наголосити, що акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42 - втратив свою чинність. Натомість, введено: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно Наказу №447 від 08.08.2019р. «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин». Просимо внести зміни в тендерну документацію на відповідність законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! На Вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

усунення порушень в тендерній документації

Номер: 3df76ba6e93849d688ae6d58f57e4cce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-001391-a.c2
Назва: усунення порушень в тендерній документації
Вимога:
Шановний замовник. В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 26. зазначається: «Учасник надає – копія декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлена за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання або надсилання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС - відмітка про реєстрацію як вхідної кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС, а в разі надсилання рекомендованим листом – документ підприємства зв’язку про надсилання поштової кореспонденції, тощо.» ПОВІДОМЛЯЄМО, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (із наступними змінами та доповненнями) : Декларація не подається: орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником. Просимо внести зміни в тендерну документацію на відповідність законодавству та дати змогу брати участь у закупівлі Учасникам, яким законодавчо не потрібна Декларація. Дана вимога порушує принципи здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до Кодексу Цивільного Захисту України стаття 57 частина 2 «Початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану).» Таким чином в орендаря приміщення повинна бути декларація, тому дана вимога не є дикримінацією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення порушень умов тендерної документації

Номер: 5f1dcd4434bf4883b01e958f3ad3a984
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-04-001391-a.c1
Назва: Щодо усунення порушень умов тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник. В Додатку 1 Технічні вимоги в п. 21. Зазначається: Учасник надає - копію сертифікату стандарту будь-якої держави (з наявністю підпису та печатки) або сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» Сертифікація системи управління безпечністю харчових продуктів – це процедура, в процесі якої, уповноважений (акредитований) орган сертифікації проводить аудит, а у разі позитивних результатів – оформлює та видає сертифікат, що підтверджує відповідність системи вимогам національного (ДСТУ ISO 22000:2019) або міжнародного стандарту ISO 22000:2018. Не існує міжнародної організації з акредитації органів сертифікації. Отже, не існує міжнародних органів сертифікації, які могли б видавати міжнародні сертифікати. У кожній країні є національні організації з акредитації органів сертифікації. Визнання сертифікатів, виданих органом сертифікації однієї країни, в іншій країні можливо або на основі міжурядових угод, або акредитації зарубіжного органу сертифікації, або на основі двосторонніх і багатосторонніх угод між національними організаціями з акредитації про взаємне визнання як систем акредитації, так і органів сертифікації, акредитованих в цих системах. Тобто вимога, щодо сертифікату будь-якої держави, є вимогою що суперечить законодавству. Органи сертифікації в Україні повинні мати акредитацію в НААУ. Замовник вважає, що сертифікат Гондурасу або Занзібара підтверджує що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів в Україні? Просимо внести зміни в тендерну документацію: Учасник надає - копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитацію на ДСТУ ISO 22000:2019, ISO 22000: 2018), або копію сертифікату зарубіжного органу сертифікації, (з наявністю підпису та печатки, який має акредитацію в НААУ на ДСТУ ISO 22000:2019, ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику Ця вимога не суперечить законодавству тому, що: 1) згідно діючого законодавства оператори ринку повинні впровадити принципи «Системи управління безпечністю харчових продуктів»; 2) діючим законодавством не має обмеження для міжнародних організацій, котрі можуть сертифікувати українські компанії та видавати їм сертифікати.
Статус вимоги: Відхилено