• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пюре м’ясне та плодово-овочеве

Пюре м’ясне та плодово-овочеве

Завершена

840 088.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.44 UAH
Період оскарження: 11.05.2017 13:41 - 25.05.2017 00:00
Вимога
Вирішена

розподілення Закупівлі на Лоти

Номер: 6db167e47b3e49159f1fb652f5b64135
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-11-001407-b.c3
Назва: розподілення Закупівлі на Лоти
Вимога:
Замовник має необхідність в закупівлі дитячого харчування лінійки прикорму дітей від 6 місяців народження від різних виробників, а також виробників іноземного походження. Усі свої потреби Замовник розмістив одним Лотом, хоча на нашу думку, взяти участь у Закупівлі змогли би виробники потрібної вам продукції або її якісних аналогів. якщо би ви розділили Закупівлю на лоти, та відокремили українських виробників від іноземних. Чим не дискримінували УчасниківТак м’ясні пюре не виготовляються в Україні, але є декілька виробників пюре в Україні. Просимо вас зробити зміни до вимог Закупівлі, та відокремити м’ясні пюре від фруктових пюре окремими Лотами. Тому що, для можливості брати участь в аукціоні українським виробникам фруктового пюре потрібно додатково проводити закупівлю м’ясного пюре, а це приведе до збільшення ціни загальної закупівлі. Є такі Постачальники, котрі пропонують з м’ясним пюре іноземного походження і фруктові пюре також іноземного походження за більшу ціну ніж вітчизняні виробники. Просимо вас внести зміни до тендерної документації в частині вимог Закупівлі та розмістити м’ясні пюре та фруктові пюре окремими Лотами у загальній Закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, таким чином, Замовники не мають права відокремлювати вітчизняних виробників від іноземних та встановлювати відповідні умови, це буде дискримінаційною умовою. На українському ринку продуктів дитячого харчування є достатня кількість постачальників, що мають змогу задовольнити потребу нашої установи в даному виді товарів. Відповідно до ч.18 ст.1 Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, тобто відповідно Наказу МЕРТ 17.03.2016 № 454 (зі змінами від 19.12.2016 року), згідно якого пюре м'ясне та пюре плодово-овочеве підпадають під один код Єдиного закупівельного словника та є одним предметом закупівлі. Також Законом передбачена можливість, а не обов'язок, поділу закупівлі на лоти. Оскільки продукція є однотипною (пюре) та відрізняється лише складом, поділ на лоти не є необхідним.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

роз’ясненнями щодо тендерної документації.

Номер: 0548707f46e948ff99ba70081fca28a4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-11-001407-b.c2
Назва: роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Вимога:
Просимо дати роз’яснення до п.2.5 Додатка №2 Тендерної документації. Довідку якого зміста по вашому розумінню, може представити учасник по закупівлі дитячого харчування стосовно заходів із захисту довкілля по предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тому в тендерній документації до даної закупівлі передбачено надання довідки в довільній формі. Наприклад, це може бути гарантування екологічної безпеки предмету закупівлі при його зберіганні та перевезенні, зазначення норм та правил утилізації тощо. Наразі немає детальних роз'яснень щодо такої вимоги з боку Закону.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: 320a279758e24dd7bdcab99b893237ac
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-11-001407-b.c1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
У п. 1.3. Додатку 2 «Перелік документів, що подаються учасниками процедурі» до тендерної документації зазначено Замовником необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору - надання довідки за довільною формою, у якій має бути наведений виконаний підприємством аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в цій тендерній документації. копії аналогічного договору, зазначеного в довідці, відгуку від замовника, що наведений довідки. Якщо підприємство стало учасником публічних закупівель тільки в 2017 році, тому і не в змозі надати вже виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в цій тендерній документації. Але має величезний досвід роботи з Товаром, який є предметом закупівлі, а також є виробником такої продукції та виконує у 2017 році аналогічні договори і має відгуки від Замовників у цьому році. Вимога надати вже виконані Договори Замовника дискримінаційна, так як звужує коло учасників, що можуть прийняти участь в публічній закупівлі. Просимо вас додати до умов ТД Додаток №2 п.1.3 "наявність виконаного або діючого договорів у 2017 році"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" одним з кваліфікаційних критеріїв, що встановлює Замовник є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто саме факт виконання, а не укладання. Адже укладений договір не завжди є виконаним. Є ризик, що договір може бути невиконаний з різних причин, у тому числі з вини постачальника. Тому наявність саме виконаного, тобто завершеного договору, по якому виконані всі зобов'язання обох сторін, свідчить про досвід та відповідальність потенційного постачальника щодо взятих на себе зобов'язань. Зазначимо, що ми не вимагаємо надання аналогічних договорів, укладених тільки відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", це можуть бути договори укладені в попередні роки відповідно до ЗУ "Про здійснення державних закупівель", Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 року та прямі договори.
Статус вимоги: Відхилено