-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Матраци ( розмір 90х200 см)
детальніше дивись документацію
Завершена
66 666.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 400.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2017 16:00 - 26.04.2017 11:00
Скарга
Відкликано скаржником
оскарження
Номер:
f702601053264392aae6d0f282a3363a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-001069-c.c4
Назва:
оскарження
Скарга:
Не може учасник сам собі видавати довідки. Довідка про анти конкурентні дії, довідка про відсутність судимості, довідка про банкрутство, довідка про державну реєстрацію , довідка про сплату податків - ці довідки видають відповідальні за це органи, а не сам ФОП Шалар іх собі написав і поставив печатку. Якщо ви цього не знаєте, то це вказує на некомпетентність !!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2017 14:06
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
07.06.2017 11:47
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження
Номер:
47e906801f8b470d8706e7b61aec594f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-001069-c.a3
Назва:
оскарження
Вимога:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції документи !!! Це ваші вимоги. В пропозиції ФОП Шалар не має ні свідоцтв ні паспортних даних, отже ця пропозиція не оформлена належним чином згідно з вашими ж вимогами.
Вимагаємо переглянути ваше рішення і виконати згідно з правилами тендерних закупівель.
Виходячі з цього ваші дії не правомірні,їхї можна розцінювати як домовленість з ФОП Шалар заздалегідь .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2017 13:26
Вирішення:
Доброго дня! Якщо ви уважно завантажите і переглянете всі документи, то зможете знайти документи, які вас цікавлять.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження
Номер:
eb02466cab63490a9604f17165d34bda
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-001069-c.c2
Назва:
оскарження
Вимога:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Копія статуту із змінами та доповненнями або іншого установчого документу (вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб).
2. Копія довідки від обслуговуючої банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок (що буде вказаний в договорі про закупівлю), з зазначенням всіх банківських реквізитів.
3. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (станом на 2016 рік).
4. Копія довідки з ЄДРПОУ.
5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників - платників ПДВ).
6. Копія чинного свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку).
7. Копія довідки про взяття на облік платника податків (у разі відсутності відповідних відомостей у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
8. Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю: надається документ, підтверджуючий право підпису керівника відповідно до вимог установчих документів учасника (копія протоколу зборів засновників учасника та/або наказу про призначення керівника, трудовий контракт тощо) та особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень на підписання договору, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та іншого (вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб).
9. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру (для фізичних осіб - підприємців).
10. У випадку якщо чинним законодавством України, передбачено ліцензування та/або наявність спеціального дозволу для виконання робіт чи надання послуг, завірена копія виначеного документу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2017 13:18
Вирішення:
Доброго дня! Якщо ви уважно завантажите і переглянете всі документи, то зможете знайти документи, які вас цікавлять.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження
Номер:
2b792342d12d4e0a980dd4f3edf01568
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-001069-c.a1
Назва:
оскарження
Вимога:
1. Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю матраців учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав документи, які вимагалися тендерною документацією, а саме:
"Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Копія статуту із змінами та доповненнями або іншого установчого документу (вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб).
3. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (станом на 2016 рік).
4. Копія довідки з ЄДРПОУ.
5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників - платників ПДВ).
6. Копія чинного свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку).
7. Копія довідки про взяття на облік платника податків (у разі відсутності відповідних відомостей у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
8. Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю: надається документ, підтверджуючий право підпису керівника відповідно до вимог установчих документів учасника (копія протоколу зборів засновників учасника та/або наказу про призначення керівника, трудовий контракт тощо) та особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень на підписання договору, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та іншого (вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб).
9. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру (для фізичних осіб - підприємців).
10. У випадку якщо чинним законодавством України, передбачено ліцензування та/або наявність спеціального дозволу для виконання робіт чи надання послуг, завірена копія виначеного документу."
Жодної завіреної копії свідоцтв та паспортних даних не було надано, також довідки видані "самі собі" не мають юридичної сили
2. Технічні характеристики матраців в пропозиції не відповідають заявленим технічним та якісним характеристикам тендерної документації.
3. За результатами оцінки тендерної пропозиції взята ціна без ПДВ, хоча в пропозиції остаточна ціна вказана з ПДВ . За умовами тендерної документації "Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставляти за Договором про закупівлю, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені."
В зв'язку з вище наведеним я вважаю що були порушені вимоги тендерної документації і визнання переможцем ФОП Шалар Н.В. є неправомірним.
Прошу переглянути рішення про визнання переможця та дискваліфікувати ФОП Шалар Н. В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2017 10:16
Вирішення:
Доброго дня! Всі документи, які були нам потрібні, ми отримали від ФОП Шалар Наталія Вячеславівна. Також було оцінено запропонований товар, який був підтверджений відповідальною за це особою.
Дякуємо за вашу увагу.
Статус вимоги:
Не задоволено